夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   7


水晶宮

積分: 50566


221#
發表於 17-7-22 13:09 |只看該作者
cathyhung620 發表於 17-7-22 10:21
多謝你耐心的收看和祝福, 當初就係因為怕, 所以一直唔敢問清楚,至於是否收成正果, 要睇將來了, 自 ...

係架, 活在當下, 開心咗先, 總好過帶住遺憾, 終生後悔


weekend 又到啦。。。。有咩節目呀? 水滾就要落料架啦, 小心煲到乾水無湯飲呀。。。


男爵府

積分: 8784


222#
發表於 17-7-23 01:03 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-7-22 13:09
係架, 活在當下, 開心咗先, 總好過帶住遺憾, 終生後悔
活在當下, 看似簡單, 但有幾多人可做到呢?! weekend先嚟打風, 節目係在家煮飯仔, 叫咗佢兩仔爺一齊來食, 我會小心睇火架啦, 不過總是覺得係我鍾意佢, 多過佢鍾意我囉, 被人鍾意果個係幸福啲.


水晶宮

積分: 50566


223#
發表於 17-7-23 01:29 |只看該作者
cathyhung620 發表於 17-7-23 01:03
活在當下, 看似簡單, 但有幾多人可做到呢?! weekend先嚟打風, 節目係在家煮飯仔, 叫咗佢兩仔爺一 ...
其實你仔都大啦, 都唔洗你睇...咁有時間咪多D同朋友出去SO SO 吓, 朋友搭朋友咁又識多D人, 擴闊吓社交圈子.......
雖然話你未必想要再婚, 其實婚姻對你來說都唔係必要啦, 轉吓模式玩吓 "遊戲人間" 都唔錯啦, 都無謂由一個墳墓跳入另一個墳墓.....

你咁輕描淡寫既愛都可以爬過佢頭, 唉...但你又話過佢都好關心你架....點啫即係...


男爵府

積分: 8784


224#
發表於 17-7-25 23:57 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-7-23 01:29
其實你仔都大啦, 都唔洗你睇...咁有時間咪多D同朋友出去SO SO 吓, 朋友搭朋友咁又識多D人, 擴闊吓社交圈子. ...
你都講得有道理, 我宜家仔大, 真係可以輕鬆好多, 睇嚟我要趁自己仲可以行得走得食得仲有痾得既時候, 好好去遊戲人間, 當補償自己做咗單親媽媽多年的辛酸.


男爵府

積分: 6358


225#
發表於 17-7-26 08:08 |只看該作者
cathyhung620 發表於 17-7-25 23:57
你都講得有道理, 我宜家仔大, 真係可以輕鬆好多, 睇嚟我要趁自己仲可以行得走得食得仲有痾得既時候, 好好去 ...

加油


男爵府

積分: 8784


226#
發表於 17-7-30 23:58 |只看該作者
SZECHAN1217 發表於 17-7-26 08:08
加油


侯爵府

積分: 22567


227#
發表於 17-8-1 02:13 |只看該作者

回覆樓主

加油JM拖手果幕好sweet

點評

cathyhung620    發表於 17-8-2 10:17


複式洋房

積分: 159


228#
發表於 17-8-2 01:34 |只看該作者
恭喜🍾️


男爵府

積分: 8784


229#
發表於 17-8-2 10:18 |只看該作者
回覆 Keroroman 的帖子

謝謝!


侯爵府

積分: 20916


230#
發表於 17-8-3 01:32 |只看該作者
cathyhung620 發表於 17-7-25 23:57
你都講得有道理, 我宜家仔大, 真係可以輕鬆好多, 睇嚟我要趁自己仲可以行得走得食得仲有痾得既時候, 好好去 ...

一定要好好去玩、愛人時亦懂得愛自己、好叻呀你、加油!
成功的人放眼於機會,失敗的人放眼於障礙。 生命長短我無法控制,但內容就可以由我發揮!


男爵府

積分: 8784


231#
發表於 17-8-5 00:28 |只看該作者
SaBB 發表於 17-8-3 01:32
一定要好好去玩、愛人時亦懂得愛自己、好叻呀你、加油!
我一啲都唔叻, 謝謝你, 好認同你所講, 愛人時亦要懂得愛自己.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo