自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


大宅

積分: 3353


221#
發表於 17-9-26 15:12 |只看該作者
graceyung 發表於 17-9-26 13:46
我唔想行,我會排企嗰邊,但尊重想行既人。揀得企即唔係好急,等吓ok. 又唔想行又唔想排,邊有咁著數
...

同意


侯爵府

積分: 22680


222#
發表於 17-9-26 15:19 |只看該作者
angiehouse 發表於 17-9-26 07:17
繁忙時間好多人行喎,我覺得左行右企文化好好,方便人,有時方便自己,幾文明
...

同意


侯爵府

積分: 21613

2018復活節勳章 畀面勳章


223#
發表於 17-9-26 15:24 |只看該作者

回覆樓主:

有同感,不過總會有人話樓梯距離太遠,佢有權行扶手電梯


男爵府

積分: 5266


224#
發表於 17-9-26 15:27 |只看該作者
bobosweet 發表於 17-9-26 15:07
奇就奇在日韓台都得,仲被譽為有秩序!香港就變成危險!

因為香港有好多人都特別鍾意踩底自己,再表揚其他地方...特別係日韓台


男爵府

積分: 5255


225#
發表於 17-9-26 15:41 |只看該作者

回覆樓主

我整贊成左行右企,文明好多囉!


男爵府

積分: 5255


226#
發表於 17-9-26 15:42 |只看該作者

回覆樓主

我極贊成左行右企,文明好多囉!


珍珠宮

積分: 34734


227#
發表於 17-9-26 15:44 |只看該作者

回覆樓主:

地鐵我真係怕甘企係度(帶住仔),會被人鄙視啊,所以唔會係繁忙時間搭,搭都係一上一下甘


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


228#
發表於 17-9-26 15:45 |只看該作者

回覆樓主

好多人行架喎


大宅

積分: 2479


229#
發表於 17-9-26 15:53 |只看該作者

回覆樓主:

其實呢個真係約定俗成,e家都話自動電梯係唔應該走動嘅
del by bk


男爵府

積分: 7520


230#
發表於 17-9-26 16:16 |只看該作者

回覆樓主

支持左行右企

台灣用左20年證明左行右企無問題
大部分一級城市都係咁做
企滿左右一出意外實無位走人踩人
尤其依家d b6零件
myimage.jpg


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


231#
發表於 17-9-26 16:24 |只看該作者

回覆樓主

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 29104

2018復活節勳章


232#
發表於 17-9-26 16:31 |只看該作者
多得地鐵多年前宣傳要左行右企。
今日又話企定定,今日的我打倒昨日的我。

事實證明香港唔work,大家唔想行,等企右邊,結果塞住响扶手電梯口,運載能力減半。
繁忙時間月台企滿人!


大宅

積分: 3743


233#
發表於 17-9-26 16:34 |只看該作者

回覆樓主:

大城市都係一邊企一邊行,好正常!


伯爵府

積分: 18707

王國教室勳章 好媽媽勳章


234#
發表於 17-9-26 16:34 |只看該作者
sheep010 發表於 17-9-26 15:42
我極贊成左行右企,文明好多囉!

同意極啦!極討厭阻住條路嘅人。或者樓梯未必近便,別人趕時間,咪讓吓人囉,塞住條路,自私行為!


子爵府

積分: 12483


235#
發表於 17-9-26 16:42 |只看該作者
good_pig 發表於 17-9-26 08:05
其實電梯用左幾十年,真係咁?
其實我都有咁樣想過
集中一邊會不會增加電梯某邊負荷﹖是

但係是否站一邊就會有即時危險﹖正常來講不是
因為電梯要做例行檢查,單邊壓力測試是其中一項,如果測試通過了,理應單邊企不會出意外,而這亦符合現況,我好像沒怎聽過香港有電梯因人們站在一邊而出意外。如果是零件故障,那是否做QC測試時有問題﹖

但為何一直強調單邊企電梯耗損大﹖
因為耗損大的話,即代表更換零件次數會較頻密-->成本增加。所以話我陰謀論也好,如果能夠另所有乘客站兩邊,省成本的是地鐵公司,對地鐵公司是有好處; 但對乘客來說我不覺得有什麼關係,地鐵公司省左成本又不會減車費



已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


236#
發表於 17-9-26 16:43 |只看該作者

回覆樓主

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 65440


237#
發表於 17-9-26 16:58 |只看該作者
samsmama 發表於 17-9-26 16:34
同意極啦!極討厭阻住條路嘅人。或者樓梯未必近便,別人趕時間,咪讓吓人囉,塞住條路,自私行為!
...
唔同意係文明!因為我見過有人撞人同跌到!造成危險!行的人好自私!


子爵府

積分: 12107


238#
發表於 17-9-26 17:01 |只看該作者
其實討厭左行右企的人, 你地有無堅持企左邊頂住個位, 咁個班習慣左行的人咪死死氣唔行囉, 繁忙時間頂住除時可以引起市民的關注, 話唔定可以禁止電梯上走動呢


水晶宮

積分: 65440


239#
發表於 17-9-26 17:01 |只看該作者
今日見個穿高跟鞋女人行電梯仆係度!


水晶宮

積分: 70440

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章


240#
發表於 17-9-26 17:03 |只看該作者
除左習慣,當年係推行左行右企的.依家又話要企定定.

講其他國家又話崇日,台啦.有d仲用打尖來比喻.

我都覺左行右企並無不妥.宣傳片係分化左兩班人.左行右企方便趕時間既人.香港地生活每分分秒秒都係急速.香港人特色.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo