自由講場

跳至

首頁

尾頁
   25


珍珠宮

積分: 42592


221#
發表於 19-5-9 17:24 |只看該作者
Conybrownbb 發表於 19-5-9 17:07
認同你。人人追求嘅嘢唔同,自己覺得合理就可以,唔需要下下同人比較,以前在香港住我有返工人工都非常之 ...

我感覺只有香港人先鍾意充大頭鬼。


已刪除用户

積分: 55335


222#
發表於 19-5-9 17:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24808


223#
發表於 19-5-9 17:27 |只看該作者
金金人 發表於 19-5-9 08:47
好羨慕咁有錢。。。。俾我十萬一個月簽已經超級超級滿足
...

我都係,可惜一世冇依個機會


公爵府

積分: 25186


224#
發表於 19-5-9 17:27 |只看該作者
Ononluk 發表於 19-5-9 11:26
百二萬都係講緊月入十萬,對比如果兩公婆大學畢業工作十年,真係應該搵到呢個數,所以呢口價唔算離地
...
只有老公一人揾錢咋,老婆要做FTM, 而大學畢業都未必做10年8年嘢就有10萬月薪,都要睇你讀乜科同工作能力啩


伯爵府

積分: 18950


225#
發表於 19-5-9 17:30 |只看該作者
芒果米池 發表於 19-5-9 17:24
我感覺只有香港人先鍾意充大頭鬼。

一啲啲啦,我唔敢講大部分人都係咁 不過在香港或其他大城市生活,唔多唔少比較物質主義,出黎嘅行頭要光鮮吸引人目光,好難避免


珊瑚宮

積分: 109193

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


226#
發表於 19-5-9 17:36 |只看該作者
Fishqqma 發表於 19-5-9 08:34
繼普通文員三萬蚊一個月薪金,
BK又升level,
十萬一個月唔夠使或者掹掹緊, 要慳住慳住使
如果真係..................同日本紙幣,無分別,到時40 萬呎樓


別墅

積分: 799


227#
發表於 19-5-9 17:36 |只看該作者
宜家好多家庭都用3-4萬去租樓,養車(一街都係靚車)、子女教育、比較高質數生活,十萬收入但支出同時增加!


大宅

積分: 4426


228#
發表於 19-5-9 17:37 |只看該作者
本帖最後由 selinwong 於 20-5-14 12:32 編輯
奶茶喱哩 發表於 19-5-9 09:19
如果十萬二公婆洗係誇左
但如果一家四口我又唔覺得誇張
點解咁多JM咁大反應

-


男爵府

積分: 7481


229#
發表於 19-5-9 17:38 |只看該作者
caryfox 發表於 19-5-9 17:04
大把人一年薪金也是卅幾萬。

本帖最後由 北寄貝 於 19-5-9 17:39 編輯

我識一個,周薪都500萬喇!踢波既,姓C,叫阿朗。
一個月先搵30萬,太少了!


別墅

積分: 612


230#
發表於 19-5-9 17:38 |只看該作者


珍珠宮

積分: 34363

HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 開心吸收勳章


231#
發表於 19-5-9 17:41 |只看該作者


珍珠宮

積分: 44490


232#
發表於 19-5-9 17:49 |只看該作者
gigi19810326 發表於 19-5-9 15:35
老實講
我家庭月入都係兩萬蚊唔夠
但我都唔洗慳住洗

嗰位jm唔係話30萬先剛剛好...
佢意思係如果老公真係有30萬一個月,佢就好「安心」唔做嘢返屋企
大家越講越誇張

大部分人喺嗰po都係覺得10萬要照顧自己一家+4大長老,其實都有限制。都係嗰句啦,生活係豐儉由人,搵得多洗費自然多,搵得少自然有其創意生活,冇話邊個堅離地嘅


珍珠宮

積分: 42122


233#
發表於 19-5-9 17:49 |只看該作者
juniormiu 發表於 19-5-9 17:27
只有老公一人揾錢咋,老婆要做FTM, 而大學畢業都未必做10年8年嘢就有10萬月薪,都要睇你讀乜科同工作能力啩 ...

我意思係假設本來每人搵五萬有十萬生活,但如果得返一個返工,咁咪會覺得唔夠洗。要擁有十萬月入嘅中產生活,咁咪要返工嗰搵返十萬先得囉。所以我唔認為開十萬呢個數係好離地


子爵府

積分: 14373


234#
發表於 19-5-9 17:53 |只看該作者
sweetheartb 發表於 19-5-9 17:01
入職已三萬,個post本身就係依個價
其實國際金融機構好多receptionist 都二萬幾三萬,
...

FI好多都有呢個數,入面做個秘書仔都3xk起
當然唔係係人都請,多數外國回流,英文流利
文職3萬當然係指呢d,唔係講緊觀塘九龍灣工廈個d 文員仔,出封email都係用中文,外國人打黎講句英文都騰雞


珍珠宮

積分: 44490


235#
發表於 19-5-9 17:56 |只看該作者
小小bb 發表於 19-5-9 16:39
要睇學歷,專業,際遇。如果真正大學畢業(外國野雞大學,進修返嚟嘅另計。),唔需要專業。五萬蚊起跳。 ...

又唔好講到咁誇張
如果間公司咁做,應該唔係上市公司,跨國企業就更難,實有pay scale限制
如果college hire 要60萬一年,唔需要離香港開分公司啦,美國更平


大宅

積分: 4426


236#
發表於 19-5-9 17:57 |只看該作者
本帖最後由 selinwong 於 20-5-14 11:17 編輯
Ononluk 發表於 19-5-9 17:49
我意思係假設本來每人搵五萬有十萬生活,但如果得返一個返工,咁咪會覺得唔夠洗。要擁有十萬月入嘅中產生 ...

-


子爵府

積分: 14373


237#
發表於 19-5-9 17:59 |只看該作者
iamlazy 發表於 19-5-9 14:05
唔係自己搵唔到等如人地搵唔到,係講到而家搵十萬係最低,搵過百萬一個月都有,但講到搵唔到十萬既人好似 ...

咁揾10萬既人有過10萬既生活,好似供樓、私校、養車、保險、家用、去下歐遊、買下名牌,通常仲會拎d錢投資下(收息股/基金/股票),咁對個d人黎講無返10萬8萬真係生存唔到

你話你住公屋、搭巴士、讀學卷、一年一次日本、用淘寶野⋯咁兩萬一個月都夠

講到尾都係大家對生活質素要求唔一樣


伯爵府

積分: 15459


238#
發表於 19-5-9 18:03 |只看該作者
十萬好多咩?
供樓:18000
供車:8500
工人:5000
家用:6000
保險:3000
停車場:3200
兩個囡學費:12000

每個月唔出街都要洗咁多。仲未計水電媒,雜費。


大宅

積分: 4426


239#
發表於 19-5-9 18:11 |只看該作者
本帖最後由 selinwong 於 20-5-14 12:49 編輯
Pink_girl 發表於 19-5-9 17:59
咁揾10萬既人有過10萬既生活,好似供樓、私校、養車、保險、家用、去下歐遊、買下名牌,通常仲會拎d錢投資 ...

-


男爵府

積分: 6264


240#
發表於 19-5-9 18:11 |只看該作者
小小bb 發表於 19-5-9 16:36
兩個人賺3,600,000年薪,以專業人士來講差唔多啦,都屬於高薪一族。相信香港地都有好多。睇下依家啲新樓間 ...

3、4千萬樓都有人住緊,所以家庭收入過百萬一定有嘅。買樓錢係扣除所有費用(包括交稅)淨落來,所以可能要過200萬先住得起3千萬嘅樓

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo