立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 6997
Dailywin 發表於 19-6-5 00:51 大鑊啦,純住宅同公寓係有咩分別啊?乜唔係一個個單位咁賣咩?中山樓,買邊區好啊?買咩發展商新樓啊? ...
公爵府
積分: 26284
pokipoki 發表於 19-6-4 22:56 我搵日都想上去惠陽行下,朋友話好旺,消費平
伯爵府
積分: 15161
禁止訪問
積分: 1573
Dailywin 發表於 19-6-5 09:05 我連純住宅同商住公寓都唔知咩黎? 可否講比我聽下啊? 買咩發展商較好?
子爵府
積分: 11114
orangeca 發表於 19-6-3 19:36 純住宅香港人都可以按揭, 最好去問問恆生銀行, 佢地比較識做中山樓按揭。
大檸樂 發表於 19-6-5 11:53 請教下,我己經紅本係手.係香港拎去恒生按唔按到,大約可以借到幾成?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy