自由講場

跳至

首頁

尾頁
   36


珊瑚宮

積分: 107221


221#
發表於 20-8-14 20:32 |只看該作者
本帖最後由 fitfish 於 20-8-14 20:33 編輯
aprilabc 發表於 20-8-14 20:20
我有個親戚癌症响養和,唔夠一個月 醫藥就已經過百萬

吾奇
淨係手術都三幾十萬埋單
照野又幾萬
未計化療電療
玩具萬歲!


子爵府

積分: 13039


222#
發表於 20-8-14 20:33 |只看該作者
sabun 發表於 20-8-14 20:28
有時諗啲高端免按金免找數醫療plan,初初報比客聽話claim到,但做完出院先知claim唔到,成百幾萬數保險公司 ...

咁大鍋


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


223#
發表於 20-8-14 21:24 |只看該作者
貓頭雀 發表於 20-8-13 15:13
唉。

人在惡疾面前,能力非常渺小。

當然明白!


睇病人意願, 有需要搵醫務社工, 睇下有乜資助可以申請.

醫療開支唔係真係人人都負擔到, 有意可以諗其他方經濟d 既正路既醫療方法. 任何醫療方式都唔可以保證續好耐命, 但至少有其他方法可以試, 針對身體健康去醫又得, 針對精神同心靈去護理 (?) 又得.


如果想睇中醫, 廣華中醫幾出名, 亦可以去打聽有冇其他可靠中醫. 希望你同你家人保重.


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


224#
發表於 20-8-14 21:33 |只看該作者
msms0118 發表於 20-8-14 15:58
copy & paste it


果條 link copy& paste 都開唔到, 唔知點解入面多左幾個code.


我諗你指呢個post.

https://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=13473995



子爵府

積分: 10032


225#
發表於 20-8-14 22:29 |只看該作者
bosch 發表於 20-8-14 21:33
果條 link copy& paste 都開唔到, 唔知點解入面多左幾個code.
copy& paste 條 link 開到,
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=13473995


或者你可以嘗試 google search [ baby kingdom lambaby2011 claim住院保險的慘痛經歷 – 極長 ]


男爵府

積分: 5544


226#
發表於 20-8-15 03:26 |只看該作者
spikenard 發表於 20-8-14 07:38
我父親當年就係這樣選擇,隋遇,醫到政府無野可做就隋遇,錢根本我地無能力可以負擔,就算有藥都唔會買。
...
以前舊同事話有位朋友算有錢,但因要醫癌症,連廠都賣了。

記得之前有報紙講過一位女士有末期癌症,因子女太細,想珍惜時間相處,所以和一家環遊世界,留下開心回憶。 回國後覆診,醫生好神奇話癌細胞無哂,原因係因心情原來會影響病情,開心嘅細胞會擊退癌細胞。


珍珠宮

積分: 37236


227#
發表於 20-8-15 10:29 |只看該作者
大笨鐘 發表於 20-8-14 12:06
如果舊制公務員,97前入職嗰 d,退休前同退休後嘅醫療福利係一樣嘅~

本帖最後由 yeemeif 於 20-8-15 10:29 編輯

請問你知唔知如果舊制退休公務員家屬係咪同樣福利?


珍珠宮

積分: 37236


228#
發表於 20-8-15 10:33 |只看該作者
四月媽 發表於 20-8-14 18:04
C6個阿叔好有錢,為左醫癌都用左一半身家,大概5千萬,最後都係走了 ...

請問佢係咩癌?一發現已經係後期?


用戶要求終止服務

積分: 31434

牛年勳章


229#
發表於 20-8-15 10:33 |只看該作者
yeemeif 發表於 20-8-15 10:29
本帖最後由 yeemeif 於 20-8-15 10:29 編輯

請問你知唔知如果舊制退休公務員家屬係咪同樣福利?

我知道嘅就係,家屬同公務員醫療福利一樣
未經許可,請勿轉載


子爵府

積分: 10632


230#
發表於 20-8-15 11:34 |只看該作者
白毛毛 發表於 20-8-13 16:55
我其實有個憂慮就係到老時,真係多病痛時可能份保險已貴到比唔起。因為我而家每年都加唔少。不過我又安慰 ...

同感。


珊瑚宮

積分: 107221


231#
發表於 20-8-15 16:12 |只看該作者
貓頭雀 發表於 20-8-13 15:13
唉。

人在惡疾面前,能力非常渺小。
可否在私家驗左個D PDL一1 之類先?(看有定無)如不符合資格 私家都無免疫做啦
如合資格,咁一去到公家即刻有數據 就可決定邊種治療

不過吾知你等吾等得(公家左輪右輪)

私院醫生 一樣在龍頭公院睇80元街症 一樣在龍頭公院睇私家症

總之三撻地方都係佢睇

公院醫生會用番大路病人會用的葯 亦好多人用免疫加標把(因平私家一半以上)

亦聽聞公院開始有更新的標把藥 (不過超級貴)

私家医生要幫私院同自己賺錢 ,無計

希望你明白我講乜
玩具萬歲!


珊瑚宮

積分: 107221


232#
發表於 20-8-15 16:19 |只看該作者
如只担到半年至一年錢

一斷銀根.代表斷藥 ,又係死路一條(就算公家自費都係咁話)

呢D免疫標把 ,只係延長壽命,不是根治
玩具萬歲!


大宅

積分: 4978


233#
發表於 20-8-15 16:45 |只看該作者
貓頭雀 發表於 20-8-13 15:31
我家人出事後,最後悔係無買保險。

唉。 但醫癌係咁貴,天價呀! 無錢係咪只能等死?

其實大吉利是,如果癌病,除非好早期嘅癌症,或者買到好大好大保險,如果唔係都係cover吾到,我身邊例子,我親戚早幾年,四期腸癌,醫咗兩年,自費駛咗6-7位數醫藥費用,仲要佢本身係保險經紀,一定買吾少保險,危疾都吾細,但都要自己拎甘多出黎


珊瑚宮

積分: 107221


234#
發表於 20-8-15 16:52 |只看該作者
本帖最後由 fitfish 於 20-8-15 16:53 編輯
貓頭雀 發表於 20-8-13 15:22
癌。政府無。
雙免疫,三星期一針。
未計標靶。

政府無

是否政府不提供双免疫咁解?

應該係無卦!
玩具萬歲!


珊瑚宮

積分: 107221


235#
發表於 20-8-15 16:55 |只看該作者
Maggie519 發表於 20-8-15 16:45
其實大吉利是,如果癌病,除非好早期嘅癌症,或者買到好大好大保險,如果唔係都係cover吾到,我身邊例子, ...
四期腸癌醫左2年

尚健在嗎?
玩具萬歲!


大宅

積分: 4978


236#
發表於 20-8-15 17:06 |只看該作者
fitfish 發表於 20-8-15 16:55
四期腸癌醫左2年

尚健在嗎?

早四年走咗


珊瑚宮

積分: 107221


237#
發表於 20-8-15 17:15 |只看該作者
貓頭雀 發表於 20-8-13 21:29
疫情呀
我們都想帶他去行下,當散心又好,當完下心願乜都好。
連茶都吾比飲!

你可以帶病人去D高級乾淨D的餐館

病人鐘意做乜食乜 看情况比他去下開心下

有時有機會大吉利是急轉直下

龍肉在前都食吾到

你會後悔點解趁佢食得時吾比佢鐘意食物佢


玩具萬歲!


子爵府

積分: 14283


238#
發表於 20-8-15 17:39 |只看該作者
ocarebear 發表於 20-8-13 21:36
所以我仲喺度考慮中,
已經入伍, 即使墊底費高的高端醫療, 一年講緊萬幾兩萬蚊保費,
到咗登六, 保費要去到 ...

你算平了
我買的AIA CEO plan 保額好似三千幾萬,墊底費 兩萬,每年保費大約9000 美金


琥珀宮

積分: 169637


239#
發表於 20-8-15 18:05 |只看該作者
大笨鐘 發表於 20-8-13 20:01
我買嗰個係特選危疾,即係萬一中咗指定嘅疾病,包括癌症,就會賠醫藥費,鏢靶藥都包,保費幾千蚊一年,我 ...

請問你買邊間保險公司?保費是否跟年紀會遞增?

大家覺得保額要預幾大,先可以包到長期鏢靶藥?


男爵府

積分: 9337


240#
發表於 20-8-15 18:23 |只看該作者
BK2002 發表於 20-8-13 15:23
明~我身邊有老友記, 肺癌3期, 耗盡積蓄買標靶藥, 幸運地康復中~

睇公醫 ?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo