自由講場

跳至

首頁

尾頁
   27


侯爵府

積分: 24587


221#
發表於 23-4-24 13:25 |只看該作者
echoo 發表於 23-4-23 00:16
有咩負擔呢?有負擔係因為冇錢,有錢就冇負擔,趁後生儲多啲錢就吾會成為仔女負擔。
...

自己有錢無用啦, 到時自己都支配唔到自己嘅錢. 最緊要仔女有錢呀!


子爵府

積分: 14947


222#
發表於 23-4-24 13:30 |只看該作者
萍pig 發表於 23-4-24 09:01
唯一解決方法是合法安樂死。讓老人自主生命長短。

安樂死合法化
會有非自願個案
會令一班不考子女為左財產,想盡辦法令佢地安樂死


男爵府

積分: 7607


223#
發表於 23-4-24 13:35 |只看該作者
KOKOMAN 發表於 23-4-23 13:58
完全明白你感受。
其實60-70年中出世都好大壓力,有仔女+長老要担憂


BK 果然係道德高地, 照顧者連呻下都要小心翼翼!
上一代邊有甘辛苦, 屋企唔夠洗女人都唔會出里做野,又好少要服侍6299。
做人問心無愧就可以, 唔一定要訓身, 自己都要顧下自己同自己頭家!


水晶宮

積分: 52385


224#
發表於 23-4-24 13:40 |只看該作者
小馮 發表於 23-4-24 12:32
因為照顧老人家只有死亡;但照顧小朋友就見到希望

照顧老人,心情比較憂鬱


子爵府

積分: 13146


225#
發表於 23-4-24 13:40 |只看該作者
QNDEC 發表於 23-4-24 13:35
BK 果然係道德高地, 照顧者連呻下都要小心翼翼!
上一代邊有甘辛苦, 屋企唔夠洗女人都唔會出里做野,又好 ...

因為大部分BK人冇照顧過老者。但一心要子女日後照顧年老的自己。


侯爵府

積分: 24587


226#
發表於 23-4-24 13:41 |只看該作者
brother4 發表於 23-4-23 07:34
見有人是請2個姐姐在家只照顧老人家好D,另入老人院也有姐姐照顧,才放心。。。。
...

我都咁諗, 只係疫情期間,姐姐都不能到老人院上班, 所以我都要提早同姐姐解約.


侯爵府

積分: 24945

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


227#
發表於 23-4-24 13:42 |只看該作者
有睇。呢D唔係新野。
香港無足夠地,無足夠護理人員,無資源。
所以。。要有錢自己搵老人院。
真係老前要靠自己搵定錢。


侯爵府

積分: 24945

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


228#
發表於 23-4-24 13:42 |只看該作者
本帖最後由 BBsnoopy 於 23-4-24 13:43 編輯
20162016 發表於 23-4-22 19:48
x2!自己老咗都唔想仔女去咁樣照顧自己,大家都活喺痛苦中,唔知再生存係為咩
...

都係架。


侯爵府

積分: 24945

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


229#
發表於 23-4-24 13:44 |只看該作者
sanjoe 發表於 23-4-24 13:40
照顧老人,心情比較憂鬱

就如個位婆婆咁,真係全年無休。


子爵府

積分: 13146


230#
發表於 23-4-24 13:48 |只看該作者
kalata 發表於 23-4-24 12:12
其實我地呢代很困難, 夾係中間, 我一個要照顧上一代, 又要睇自己下一代, 真係好唔容易. 上一代又唔會明白我 ...

父母都是自私自利的。


珍珠宮

積分: 34114


231#
發表於 23-4-24 13:52 |只看該作者
happy66 發表於 23-4-23 21:08
原來35-40歲先生,原來最好,應不用凑孫,退休時,仔女剛出來工作,老咗,仔女仍中年,不是老年。 ...

所以我一直都唔認同「有仔趁早生」呢句說話
就現實世界來講… 35-40生仔 係最理想…


水晶宮

積分: 62886


232#
發表於 23-4-24 13:56 |只看該作者

回覆樓主:

見到阿婆照顧阿婆嚇一嚇,仲話自己80,即咁佢阿媽係人瑞


侯爵府

積分: 24587


233#
發表於 23-4-24 13:59 |只看該作者
loved 發表於 23-4-23 10:29
而家香港年青一代好多都係咁諗野。其實供養老人家係孝順表現,係敬老,係一種品德,係發自內心, ...

$2搭一個站的長途車...唔自律最後大家都無得用.


侯爵府

積分: 24587


234#
發表於 23-4-24 14:15 |只看該作者
yeung_ma 發表於 23-4-23 12:43
首先要幫排隊, 一定係食宗媛, 住公屋 /湯房。

有私樓 /投資/ 有某個數目積蓄, 都唔洗旨意排到 , 因為連排 ...

唔似, 我申請排係用我屋企地址,無用媽咪的公屋地址, 社署亦無問關于佢嘅經濟狀况, 唯一係當時已入住私人院舍下申請的.


伯爵府

積分: 17483


235#
發表於 23-4-24 14:16 |只看該作者
jojo1234 發表於 23-4-22 19:18
我未睇。如果甘樣你地覺得點?我朋友54歲,父親十年前已去世,母親剛去世,母親91歲離去,我朋友54歲。

我 ...

所以三十零歲先至生,可能對兩代人都好啲。
You think the only people who are people
Are the people who look and think like you
But if you walk the footsteps of a stranger
You'll learn things you never knew you never knew
-- Colors Of The Wind


侯爵府

積分: 24587


236#
發表於 23-4-24 14:36 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 23-4-24 12:37
尼種日子遲 D 臨到我身上. 政府老人院唔易排到, 請工人又無錢. 見步行步.
我自己就最想有安樂死, 我唔 ...

換位思考, 如果父母安樂了, 身為子女的你有何感想?
就算要安樂都係無人無物的才好考慮.


珍珠宮

積分: 33006

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


237#
發表於 23-4-24 15:06 |只看該作者
本帖最後由 一隻鴨鴨 於 23-4-24 15:22 編輯
BBsnoopy 發表於 23-4-24 13:42
有睇。呢D唔係新野。
香港無足夠地,無足夠護理人員,無資源。
所以。。要有錢自己搵老人院。

做安老院辛苦架,私院就番12個鐘(不如做保安?)政府院舍就8小時輪班,設施人工福利較好,日常工作沖涼扶抱餵食換片,今年政府院舍都可以輸入外勞。

安老院都唔夠人手,如果24hrs貼身照顧老人家,有怨言合理既,主要係經濟壓力吧~


珍珠宮

積分: 33006

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


238#
發表於 23-4-24 15:31 |只看該作者
無話可說 發表於 23-4-24 12:26
真係有安樂死最好,太長命只會係仔女同埋社會負擔!當25歲生,65歲照顧個90歲,咪話唔攞命
...

香港出生率,面對人口老化,預計福利開支會劇增~

其實照顧者都要喘息空間,以智障人仕為例,好多父母一早幫佢地排定宿舍,等候時間超過十年啦,照顧長者要付出精神體力


珍珠宮

積分: 38767

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章


239#
發表於 23-4-24 15:51 |只看該作者
kalata 發表於 23-4-24 12:12
其實我地呢代很困難, 夾係中間, 我一個要照顧上一代, 又要睇自己下一代, 真係好唔容易. 上一代又唔會明白我 ...

每代都有唔同壓力
全都是你卑鄙卑鄙
Woo 卑鄙卑鄙
Ooo oo ooo oo oo oo


男爵府

積分: 7540


240#
發表於 23-4-24 16:18 |只看該作者
遇見晨曦 發表於 23-4-23 10:43
唔知而家仲有冇德育呢一科,但我覺得呢家既年輕人好多都性格自私,輸打贏要,成日話咩廢老,要學外國人咁 ...

攪遺產稅,樓就冇得攪,現金股票個啲,佢地會攞哂出黎放床下底,一個唔好彩除時比人呃哂

慳慣個啲老人家唔會因為要比稅而係自己身上洗多啲架

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo