自由講場

跳至

首頁

尾頁
   8


大宅

積分: 4472

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


221#
發表於 昨天 09:25 |只看該作者
又跌


侯爵府

積分: 21326


222#
發表於 昨天 09:32 |只看該作者

回覆樓主:

跌到停唔到


珊瑚宮

積分: 109528

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


223#
發表於 昨天 09:34 |只看該作者
向萬9點進發 gogogo


子爵府

積分: 10956


224#
發表於 昨天 09:40 |只看該作者
而家咁跌,但我地主理人都無咩回應,可能佢地心中有數.


大宅

積分: 2316


225#
發表於 昨天 09:43 |只看該作者
本帖最後由 gls 於 26-6-26 09:44 編輯

幾日唔見 1000點.


Hang Seng Index
INDEXHANGSENG: HSI

22,786.56
1.26%
−290.35

26 Jun, 9:42 am HKT


大宅

積分: 2700


226#
發表於 昨天 09:49 |只看該作者
Kennedyjason 發表於 26-6-26 09:40
而家咁跌,但我地主理人都無咩回應,可能佢地心中有數.
應該好似搞書店咁捉一兩間證券商
睇下佢地有冇惡意沽空
維持守規矩營商環境


水晶宮

積分: 69102

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


227#
發表於 昨天 10:01 |只看該作者
中資股比人狂沽


侯爵府

積分: 24739


228#
發表於 昨天 10:20 |只看該作者
orezo 發表於 26-6-25 16:04
大陸人都放棄港股啦,應該目的是美股,求期買一隻都升
話就話港股,實際上咪都係內地公司。
有邊隻 IPO 唔係內地公司?


我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


翡翠宮

積分: 97335

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章


229#
發表於 昨天 10:22 |只看該作者
跌400點


侯爵府

積分: 24739


230#
發表於 昨天 10:23 |只看該作者
littlefunpig 發表於 26-6-25 16:57
港股見慣不怪
幾年前萬幾點先至係常態
散完貨始終都要落返去
散完貨,落返去,再入貨。
我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


侯爵府

積分: 21326


231#
發表於 昨天 10:26 |只看該作者

回覆樓主:

跌多升少邊個買


珍珠宮

積分: 48617


232#
發表於 昨天 10:27 |只看該作者
yuyueng 發表於 26-6-26 08:28
Space X 呢啲擺明cap 水,太空概念股根本不停燒錢,仲不停蝕錢,唔明點解有人買。
...

頭啖湯自己飲先,擺明唔預中國人香港人玩,之後先比中國人接火棒,絕!唔好掂呀


侯爵府

積分: 22943

好媽媽勳章


233#
發表於 昨天 10:29 |只看該作者

回覆樓主:

無眼睇!


侯爵府

積分: 20933

2011精緻種植勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


234#
發表於 昨天 10:29 |只看該作者
gls 發表於 26-6-26 09:43
幾日唔見 1000點.

可以博反彈了


子爵府

積分: 10956


235#
發表於 昨天 10:29 |只看該作者
本帖最後由 Kennedyjason 於 26-6-26 10:34 編輯

似係張DeepSeek爆發時之升幅全部消滅,大家等睇戲,呢次風暴睇吓阿爺會唔會出招
利申:
持有9988, 3690,2380,5
真係5號仔頂全家


侯爵府

積分: 20933

2011精緻種植勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


236#
發表於 昨天 10:35 |只看該作者

回覆樓主:

已經跌左4Xx
有多
attach0/tmp/phpDBULOf


水晶宮

積分: 74669


237#
發表於 昨天 10:35 |只看該作者
今年由最高28000點跌到家陣, 足足唔見左成5000點, 真係睇來又去返16000-18000 奄奄悶悶日子


大宅

積分: 2316


238#
發表於 昨天 10:36 |只看該作者
本帖最後由 gls 於 26-6-26 10:40 編輯

回覆 yuyueng 的帖子

似係中資沽緊中資股.

會買少少 9988 ( if 去到70蚊)
而家 90.60


侯爵府

積分: 24739


239#
發表於 昨天 10:38 |只看該作者
本帖最後由 choyki 於 26-6-26 10:39 編輯
princesscupcake 發表於 26-6-26 10:26
跌多升少邊個買

平就肯買。
股價跌就係因為買嘅唔肯高價買,賣嘅願意減價賣,減到買家覺得啱價便能成交。
有成交就是既有賣亦有買,只得任何一方都成交不到。
而家港股唔係無成交喎。
我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


公爵府

積分: 26727

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


240#
發表於 昨天 10:41 |只看該作者
木頭姐摸頂spacex
南無地藏菩薩

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo