跳至

首頁

尾頁
   0


洋房

積分: 267


221#
發表於 05-7-1 11:30 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

津子

妳好耐都無浦頭咯噃 妳好忙咩
得閒就上唻搵吓我同草子啦 等我哋知吓妳近況都好吖!
珍惜身邊的所有....


複式洋房

積分: 380


222#
發表於 05-7-1 19:35 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'


嘩~~栗子~~你終於都蒲番出黎啦, 你知唔知我好掛住你呀 :-( :-( 你好衰架,成日都話忙,唔記得我架啦 :-( :-(

我有明珠一顆, 久被塵勞關鎖, 今朝塵盡光生, 照破山河萬朵。


複式洋房

積分: 380


223#
發表於 05-7-1 19:47 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'


我今日去BBQ呀 ,不過就好驚險, 我地燒燒吓突然落好大雨,我地搬咗入涼亭度繼續燒,點知D雨愈落愈大,大到山洪暴發連我地唯一走佬果條橋都比洪水封咗,等咗好耐都未停雨,我地唯有望天打掛 ,差D要報警搵人黎救我地,好彩終於都等到停雨,山洪無咁犀利既時候"拿拿林"走人,不過我都覺得幾好玩

我有明珠一顆, 久被塵勞關鎖, 今朝塵盡光生, 照破山河萬朵。


洋房

積分: 267


224#
發表於 05-7-1 20:10 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

妳咪同我差5多都好耐無出現啦 係度話我 :tongue:
我咪一樣敢掛住妳....哩排真係好鬼c5得閒....仲好鬼c tim妳呢 點呀
妳今日去bbq咁妳呀 不過妳打電話話俾我知,妳當時ge情形....我仲諗住明天睇報紙時睇吓見5見妳見報tim 不過都好....妳一家都無事 下次再去bbq就睇清當時天氣先好去bbq嘞

珍惜身邊的所有....


複式洋房

積分: 380


225#
發表於 05-7-1 20:16 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'


栗子:

我地出去既時候好好天架,燒緊果陣都好好天架,點鬼知個天會突然風雲色變喎, 不過好彩真係我地個個都無事,thx
我有明珠一顆, 久被塵勞關鎖, 今朝塵盡光生, 照破山河萬朵。


複式洋房

積分: 380


226#
發表於 05-7-1 20:17 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'


栗子:

你仲係唔係度呀,我地幾時番屋企呀, :-( :-(

我有明珠一顆, 久被塵勞關鎖, 今朝塵盡光生, 照破山河萬朵。


洋房

積分: 267


227#
發表於 05-7-1 20:21 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

都離家出走都敢耐咯....等我再諗吓先啦 暫時都仲未想返噃 妳想返去咩
珍惜身邊的所有....


複式洋房

積分: 380


228#
發表於 05-7-1 20:25 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'


栗子:

我唔係想見d無謂既..........,我係想同你團聚呀 :-( :-( :-(

我有明珠一顆, 久被塵勞關鎖, 今朝塵盡光生, 照破山河萬朵。


洋房

積分: 267


229#
發表於 05-7-1 20:27 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

草子

妳今晚仲使5使食飯tim呀 我諗妳都5使食啦 燒嘢食都燒飽啦
珍惜身邊的所有....


洋房

積分: 267


230#
發表於 05-7-1 20:29 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

我哋依家咪團聚緊囉 ...咁妳想幾時返吖 妳話幾時咪幾時囉
草子 寫道:

栗子:

我唔係想見d無謂既..........,我係想同你團聚呀 :-( :-( :-(
珍惜身邊的所有....


複式洋房

積分: 380


231#
發表於 05-7-1 23:17 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'


我岩岩食完米粉呀,我頭先係燒飽,唔係食飽

栗子 寫道:
草子

妳今晚仲使5使食飯tim呀 我諗妳都5使食啦 燒嘢食都燒飽啦


我有明珠一顆, 久被塵勞關鎖, 今朝塵盡光生, 照破山河萬朵。


複式洋房

積分: 380


232#
發表於 05-7-2 20:35 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'


栗子:

你人在那方 :-( :-( :-(

我有明珠一顆, 久被塵勞關鎖, 今朝塵盡光生, 照破山河萬朵。


洋房

積分: 267


233#
發表於 05-7-3 17:57 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

草子

我依家咪係度囉 我今日同老公去咗花園街行...出面她鬼c熱 我哋買咗d水種植物...仲買咗兩包魚仔,放落d植物度養....都5知得5得,仲有買咗一隻草龜...嘻嘻 (係5係個名有d似呢...同妳)哈哈.......
原來其他d龜好鬼c貴ga 開頭我老公話買楓葉龜,都要成百蚊吖 我就鍾意金錢龜,點知仲貴要成5百蚊呀 巴西龜,我又5 多鍾意....行行吓,見到一間有草龜賣,都係賣26蚊,大隻d就賣38蚊,我見屋企ge魚缸盒5多大,就買26蚊嗰隻 阿仔見到都5知幾開心
咁妳今日去咗邊樹玩呀,係5係又去咗bbq呢 今日好好天噃 不過就好鬼c熱.... 5使燒都熱到熟晒啦
珍惜身邊的所有....


洋房

積分: 267


234#
發表於 05-7-3 18:01 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

草子

其實我都好驚d魚仔會c晒...因我無用氧氣管,都5知養5養到呢 不過我買咗d可以放魚落去養ge水種植物度養咋 遲d我報告吓我d魚ge情形妳知啦....使5使報告埋草龜ge消息妳知呀
珍惜身邊的所有....


複式洋房

積分: 380


235#
發表於 05-7-3 20:02 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'


栗子:

我今日好乖,係屋企玩煮飯仔 我整酸辣湯+雲吞, 好好味 ,我一整好d酸辣湯,我個女已經急不及待食咗2碗啦,

我有明珠一顆, 久被塵勞關鎖, 今朝塵盡光生, 照破山河萬朵。


複式洋房

積分: 380


236#
發表於 05-7-3 20:06 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'


你睇嗰d龜一d都唔貴呀,我睇中嗰隻就好貴,叫做"星龜",一隻都要3000蚊呀,我老公"恨"到流晒口水,但太貴唔捨得買

我有明珠一顆, 久被塵勞關鎖, 今朝塵盡光生, 照破山河萬朵。


洋房

積分: 267


237#
發表於 05-7-5 09:58 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

嘩~乜有d龜敢貴ga 我真係孤陋寡聞嘞 有機會妳帶吓我哩個鄉下婆出吓城見識吓先得咯
我嗰四條雞泡昨日c咗三條,得番嗰條今日都一命嗚呼lu :-( :-( :-(其他d魚仔都c咗好多條....阿仔幫隻龜改埋名tim呀 叫做"p仔"喎 真搞嘢
珍惜身邊的所有....


複式洋房

積分: 380


238#
發表於 05-7-9 22:15 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'


栗子:

你去咗邊呀, :-( 我望穿秋水啦,我地跌倒好後啦 :-( :-(

我有明珠一顆, 久被塵勞關鎖, 今朝塵盡光生, 照破山河萬朵。


複式洋房

積分: 380


239#
發表於 05-7-10 16:08 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'


栗子~你係唔係度呀,今日family day,去咗街街呀 ,我等你呀 :-( :-(

我有明珠一顆, 久被塵勞關鎖, 今朝塵盡光生, 照破山河萬朵。


複式洋房

積分: 380


240#
發表於 05-7-11 20:34 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'


[size=xx-large]栗子,我就黎要通緝你架啦



我有明珠一顆, 久被塵勞關鎖, 今朝塵盡光生, 照破山河萬朵。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo