我哋買咗d水種植物...仲買咗兩包魚仔,放落d植物度養....都5知得5得,仲有買咗一隻草龜...嘻嘻
(係5係個名有d似呢...同妳)哈哈.......
開頭我老公話買楓葉龜,都要成百蚊吖
我就鍾意金錢龜,點知仲貴要成5百蚊呀
巴西龜,我又5 多鍾意....行行吓,見到一間有草龜賣,都係賣26蚊,大隻d就賣38蚊,我見屋企ge魚缸盒5多大,就買26蚊嗰隻
阿仔見到都5知幾開心
今日好好天噃
不過就好鬼c熱....
5使燒都熱到熟晒啦