在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7378


221#
發表於 05-5-6 10:01 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

早晨


子爵府

積分: 10930


222#
發表於 05-5-6 10:05 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

大家都好早


子爵府

積分: 10930


223#
發表於 05-5-6 10:20 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

"母親節“不知道各位mama點分配時間同奶奶吃飯,自己媽媽吃飯呢?


男爵府

積分: 7050


224#
發表於 05-5-6 10:21 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

wingcc 寫道:
"母親節“不知道各位mama點分配時間同奶奶吃飯,自己媽媽吃飯呢?

我淨係同自己媽咪食飯o者, 已沒有奶奶 :-|

Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


子爵府

積分: 10930


225#
發表於 05-5-6 10:25 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

啫喱媽 ~

sorry........


子爵府

積分: 10930


226#
發表於 05-5-6 10:29 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

我問奶奶,星期六吃飯好不好,她就話,中午,還是晚飯,我就話,看你啦。。。她的答案就係:星期六話比你知道。

我問媽媽。星期日吃飯好不好,她就話,吃晚飯,應該沒問題的,出去吃,還是係屋企吃,我就話,最好出去吃啦。如果不係,我就自己落廚整。


大宅

積分: 1725


227#
發表於 05-5-6 10:36 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

wingcc ,

你99都幾搞笑
wingcc 寫道:
我問奶奶,星期六吃飯好不好,她就話,中午,還是晚飯,我就話,看你啦。。。她的答案就係:星期六話比你知道。


侯爵府

積分: 23932


228#
發表於 05-5-6 10:36 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

me 2, but no need to say sorry to me
啫喱媽 寫道:
[quote]
wingcc 寫道:
"母親節“不知道各位mama點分配時間同奶奶吃飯,自己媽媽吃飯呢?

我淨係同自己媽咪食飯o者, 已沒有奶奶 :-| [/quote]


子爵府

積分: 10930


229#
發表於 05-5-6 10:46 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

Emily_bb ,
我奶奶都係一個“潮人”來架,好玩得


子爵府

積分: 10930


230#
發表於 05-5-6 10:48 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

你二個甘“巧合”,都係~~自己媽咪食飯o者, 已沒有奶奶 :cry:

栗子媽媽 寫道:
me 2, but no need to say sorry to me [quote]
啫喱媽 寫道:
[quote]
wingcc 寫道:
"母親節“不知道各位mama點分配時間同奶奶吃飯,自己媽媽吃飯呢?

我淨係同自己媽咪食飯o者, 已沒有奶奶 :-| [/quote][/quote]


大宅

積分: 1725


231#
發表於 05-5-6 10:48 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

wingcc,

我 99就係一個勁保守同勁傳統同勁迷信嘅人. :-|

wingcc 寫道:
Emily_bb ,
我奶奶都係一個“潮人”來架,好玩得


伯爵府

積分: 17559


232#
發表於 05-5-6 10:54 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

wingcc
"母親節“不知道各位mama點分配時間同奶奶吃飯,自己媽媽吃飯呢.................噚晚同媽媽食左啦!99不在,叔婆太忙唔洗食。


子爵府

積分: 10930


233#
發表於 05-5-6 10:59 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

Emily_bb ,
你好似同99一起住ge,會不會有好多麻煩ge事 :cry:

Emily_bb 寫道:
wingcc,

我 99就係一個勁保守同勁傳統同勁迷信嘅人. :-|

[quote]
wingcc 寫道:
Emily_bb ,
我奶奶都係一個“潮人”來架,好玩得
[/quote]


子爵府

積分: 10930


234#
發表於 05-5-6 11:01 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

wensi,
你老公同仔仔同你慶祝咯


wensi 寫道:
wingcc
"母親節“不知道各位mama點分配時間同奶奶吃飯,自己媽媽吃飯呢.................噚晚同媽媽食左啦!99不在,叔婆太忙唔洗食。


男爵府

積分: 7050


235#
發表於 05-5-6 11:15 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

wingcc 寫道:
啫喱媽 ~

sorry........

唔駛sorry, 我未過門佢已經唔o係度, 查實無咩感情o架.. :-|
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


子爵府

積分: 10930


236#
發表於 05-5-6 11:28 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

點講都好,我都係覺得自己亞媽會好d........

啫喱媽 寫道:
[quote]
wingcc 寫道:
啫喱媽 ~

sorry........

唔駛sorry, 我未過門佢已經唔o係度, 查實無咩感情o架.. :-| [/quote]


子爵府

積分: 10930


237#
發表於 05-5-6 11:31 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

問問各位mami,你地假期通常會帶b仔,b囡去邊度玩


男爵府

積分: 7378


238#
發表於 05-5-6 11:53 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

wingcc
我多數自己帶囝囝周圍去(老公ot),bbq、釣魚、海洋公園,簡單啲會去旺角睇書,睇魚、買花,暑假會多啲去清水灣海灘,舊年夏天最喜歡去東涌東薈城外面個噴水池玩,我會帶埋泳衣同囝囝換,等佢玩得開心啲。
cathy


大宅

積分: 1725


239#
發表於 05-5-6 11:54 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

wingcc,

初初結婚時同 99住, 而家已經唔係啦 :mrgreen:
[quote]
wingcc 寫道:
Emily_bb ,
你好似同99一起住ge,會不會有好多麻煩ge事 :cry:

[quote]


子爵府

積分: 10930


240#
發表於 05-5-6 12:01 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

Cathyneo,

你好叻叻,可以一個人帶住囝囝周圍去, 佩服佩服

Cathyneo 寫道:
wingcc
我多數自己帶囝囝周圍去(老公ot),bbq、釣魚、海洋公園,簡單啲會去旺角睇書,睇魚、買花,暑假會多啲去清水灣海灘,舊年夏天最喜歡去東涌東薈城外面個噴水池玩,我會帶埋泳衣同囝囝換,等佢玩得開心啲。
cathy

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo