想生BB

跳至

首頁

尾頁
   7


大宅

積分: 4134


221#
發表於 11-3-7 19:38 |只看該作者
我今日見咗醫生啦!比個姑娘呃多一次醫生診金,我星期六打去問我老公使唔使一齊黎,佢話唔使住,叫我見咗醫生先,點知醫生要我老公再去一次,到時又要比多次診金添!

醫生今日抽咗血驗fsh果d嘢,之後比排卵藥同葉酸我,排卵藥食5日,之後下個星期三朝返去睇下卵子size,可以就打破卵針,第二日返去放精,我想問下你地放精同洗精用咗幾多錢呀?我想知大概要幾多錢!我今日醫生費+抽血+5日排卵藥+2個月葉酸收$2400,你地覺得貴嘛?

原帖由 rabbit2010 於 11-3-7 18:42 發表
我係睇Dr Tung,

你今日見醫生有無好消息呀?


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


222#
發表於 11-3-7 19:41 |只看該作者
原帖由 的士太 於 11-3-7 16:25 發表
史廸仔,
我係睇 Dr. Siu 的

chiu.c9 & muimui2011,
我哋3個都係5號放精的, 我5&6號有脹痛feel, 今日只係有少少寃痛, 其他咩都無囉, 我今日開始早晚各塞2粒藥, 塞15日, 醫生叫21號check, 不過我打算 17號開始check了 ...

唔止呀,仲有MimiKwan都係5號放精,我地4個都同一日放精呀!
咦的士太你塞藥要早晚添呀,我淨係塞夜晚咋,唔知係咪咁所以我要加埋打針呢~~
我都係21號check呀,如果17號會唔會早得濟呀,好似要放精後14日喎~


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


223#
發表於 11-3-7 19:45 |只看該作者

回覆 9# kitty2011 的文章

有分泌就未排卵住,但可能一覆診就決定1、2日後要放精,會dodo唔切呀。
係啦成形住形住,我唔想自己咁多幻覺,唯有一唸起就即刻唸其他野,或者聽下歌分心 XD


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


224#
發表於 11-3-7 20:02 |只看該作者

回覆 6# rabbit2010 的文章

係架要浸到菠蘿蓋?我淨係浸腳掌得唔得架^^"?


大宅

積分: 1138


225#
發表於 11-3-7 20:44 |只看該作者
係咩, 咁19號先check喇 ~
想問下妳哋放精前後重有無dodo呀 ? 我放精前do唔切, 今晚補一次, 唔知會唔會太遲呢 ....

原帖由 chu.c9 於 11-3-7 19:41 發表

唔止呀,仲有MimiKwan都係5號放精,我地4個都同一日放精呀!
咦的士太你塞藥要早晚添呀,我淨係塞夜晚咋,唔知係咪咁所以我要加埋打針呢~~
我都係21號check呀,如果17號會唔會早得濟呀,好似要放精後14日喎~ ...


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


226#
發表於 11-3-7 21:00 |只看該作者
原帖由 的士太 於 11-3-7 20:44 發表
係咩, 咁19號先check喇 ~
想問下妳哋放精前後重有無dodo呀 ? 我放精前do唔切, 今晚補一次, 唔知會唔會太遲呢 ....


我放精第二朝有補飛架~ 你放精時醫生有冇再幫你照陰超呀? 因為我中午放精醫生話當時未排卵, 應該夜晚先排所以都應該補得切. 我印象中係排卵後卵子可以生存到2日度, 但如果排卵時多分泌又會阻阻丁丁前進喎, 所以剛排完卵應該都仲趕得切~~

大家有冇問過醫生, 其實放精時有幾個成熟卵泡, 但仲有D細卵泡嘛, 打完破卵針之後D細卵泡仲會唔會識得大架@@? 如果識得大, 咁係咪洗完精唔好再自己dodo好D呢?
(叫自己唔好唸, 但又響度唸依D無謂野啦 )


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


227#
發表於 11-3-7 21:05 |只看該作者
原帖由 史迪仔 於 11-3-7 19:38 發表
我今日見咗醫生啦!比個姑娘呃多一次醫生診金,我星期六打去問我老公使唔使一齊黎,佢話唔使住,叫我見咗醫生先,點知醫生要我老公再去一次,到時又要比多次診金添!

醫生今日抽咗血驗fsh果d嘢,之後比排卵藥同葉酸我,排卵藥食5日,之 ...

我C6去勝利洗精就要$1000, 我放精醫生費就要$1500 (另加放精支導管$100), 另外仲有D藥同針就幾百呀~~

咦, 咁你C6有冇驗過丁丁? 我第1次見醫生C6都有陪我, 其實佢只係聽架咋喎. 就算要驗丁丁, 寫紙畀佢自己去驗都得啦, 仲要再睇多次又要洗一筆 = =""


男爵府

積分: 5503


228#
發表於 11-3-7 21:26 |只看該作者

回覆 21# miumiu2011 的文章

我尋日都有少少m come feel呀. 不過就好似有分泌咁...不過我估應該係塞藥流出泥.


男爵府

積分: 5503


229#
發表於 11-3-7 21:29 |只看該作者

回覆 16# 的士太 的文章

的士太..你漏咗我喎..我都係5號放精bor...我嬲....哈哈
我依家都係早晚塞2粒藥(白色的),28號check bingo.(都唔知點解要3星期有突)...不過我會19號左右偷偷check.呵呵


大宅

積分: 2316


230#
發表於 11-3-7 21:30 |只看該作者
真羡慕你哋幾個jm可以放精, 我原本都應該係5號放=(


原帖由 chu.c9 於 11-3-7 08:26 發表
學rabbit2010話齋,唔好灰心呀!依個都係一個經驗,同埋證明你子宮功能良好呀。起碼知道啲藥對你反應大,下次可以考慮做natural或者分量用少啲。唔好放棄呀 ...


男爵府

積分: 5503


231#
發表於 11-3-7 21:38 |只看該作者

回覆 5# chu.c9 的文章

chu c9.你記得嗎...上星期四我話老公鼻敏感.之後要瞓覺....我果刻好sad.沖完涼就走去熄燈瞓. c6奇怪問我做咩事. 我一諗起自己咁辛苦.又睇中醫.又做iui.咩要做ge都做齊.但佢又唔主動話食下d藥,咩都唔理.所以我喊到轉唔倒聲.覺得自己好傻.
後來c6內疚同埋自己我的心意.所以即刻去沖涼交了一次功課.
所以星期六果日的應該都叫新鮮.
依家都有每日飲花膠湯.陣間又要浸腳喇...好似好忙咁...哈哈


男爵府

積分: 5503


232#
發表於 11-3-7 21:39 |只看該作者

回覆 2# Dediamond 的文章

遲放早放唔係問題...最緊要就係bingo嘛...


大宅

積分: 1138


233#
發表於 11-3-7 21:45 |只看該作者
chu.c9,
我放精前醫生無再同我照啊 >_<
咁唯有今晚都照dodo, 無用都起碼令自己好過啲啦 hahahaaa ~

Mimikwan,
唔好意思呀, 漏咗妳, 不過唔緊要, 依家知都唔遲 heheheeee ... 醫生一定係想妳一驗就好明顯bingo, 所以叫妳28號先check啦 yeah ~

dediamond,
洗咩羨慕喎, 話唔定個天要妳唔放都中呢, 重要係孖添喎 ^o^

總之今個月我哋個個都一定得 !!!


男爵府

積分: 5503


234#
發表於 11-3-7 22:13 |只看該作者

回覆 1# 的士太 的文章

講笑咋...唔使咁認真.
其實我3次iui都無再照過(iui當天). 只係去就做.做完就休息.今次抖了30分鐘呀. 返到屋企又睡了一會.


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


235#
發表於 11-3-8 07:58 |只看該作者
原帖由 MimiKwan 於 11-3-7 21:38 發表
chu c9.你記得嗎...上星期四我話老公鼻敏感.之後要瞓覺....我果刻好sad.沖完涼就走去熄燈瞓. c6奇怪問我做咩事. 我一諗起自己咁辛苦.又睇中醫.又做iui.咩要做ge都做齊.但佢又唔主動話食下d藥,咩都唔理.所以我喊到轉 ...

哈哈,睇見真係替你開心,淨係你C6特登起身沖涼果下就知佢錫你緊張你啦!咁咪好囉,宜家咩都做齊,我地一齊吹吹等日子到,好快就等到check bingo XD
我都係喎好似有啲分泌咁,真係攞黎睇(幾核突^^")原來係啲白色野,我唸都係啲藥溶左(塞藥都白色圓碌碌藥丸)。不過其實你地會塞幾入?成日覺得好似冇料到,同個子宮隔咁遠咁^^"


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


236#
發表於 11-3-8 08:08 |只看該作者
原帖由 MimiKwan 於 11-3-7 21:39 發表
遲放早放唔係問題...最緊要就係bingo嘛...

係啦Dediamond唔好down,之前我個fd安慰過我(我試左年幾,佢造第2個時3個月又搞掂),話依啲係緣份。我真係IUI前一係就試飲雞精搞到經期亂晒,一係就病而冇得開工,都覺得好激氣。不過唸起個fd咁講,可能緣份未到,我都希望等到緣份到左,可以順順利利,生到個健健康康唧BB呀。


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


237#
發表於 11-3-8 08:11 |只看該作者
原帖由 的士太 於 11-3-7 21:45 發表
chu.c9,
我放精前醫生無再同我照啊 >_<
咁唯有今晚都照dodo, 無用都起碼令自己好過啲啦 hahahaaa ~


唔緊要,你有補到飛架嘛,同埋你醫生幫你放精已經set靚個位,補飛只係輔助啫~


大宅

積分: 4134


238#
發表於 11-3-8 08:29 |只看該作者
我老公一年前驗過一次,拎咗份report比醫生睇,醫生又無話要佢再去驗喎!可能星期五先叫卦?

原帖由 chu.c9 於 11-3-7 21:05 發表

我C6去勝利洗精就要$1000, 我放精醫生費就要$1500 (另加放精支導管$100), 另外仲有D藥同針就幾百呀~~

咦, 咁你C6有冇驗過丁丁? 我第1次見醫生C6都有陪我, 其實佢只係聽架咋喎. 就算要驗丁丁, 寫紙畀佢自己去驗都得 ...


大宅

積分: 4134


239#
發表於 11-3-8 08:40 |只看該作者
我想問你地打破卵針同放精果日係朝早定下晝呀?放完精有無請一日假休息呢?我自己得返好少大假,我個醫生就叫我下個星期三一定要朝早返去check下卵子得唔得,得就打破卵針,第二日返去放精,我自己想放精可以lunch後去放,之後可以返屋企狂訓床,我怕佢又要我朝早去放精,咁下晝我就會選擇返工架啦!


大宅

積分: 1138


240#
發表於 11-3-8 09:06 |只看該作者
我係星期五早上10:45左右打破卵針, 星期六11:30到TST仁安, 11:55交精, 13:45左右取回, 差不多15:00放精的

原帖由 史迪仔 於 11-3-8 08:40 發表
我想問你地打破卵針同放精果日係朝早定下晝呀?放完精有無請一日假休息呢?我自己得返好少大假,我個醫生就叫我下個星期三一定要朝早返去check下卵子得唔得,得就打破卵針,第二日返去放精,我自己想放精可以lunch後去放,之後可以 ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo