想生BB

跳至

首頁

尾頁
   7


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


221#
發表於 11-7-30 13:00 |只看該作者
zarara188 發表於 11-7-29 22:51
我都係打呢枝針呀!只有一枝針筒咋!
枝水要溝入去粉入面,一次過打。



...
可能比多支針筒我做後備呱! 今晚睇吓佢點打先!

你哋講開打破卵針打既時間. 令我考慮今晚需唔需要夜D去醫院打針? 佢哋叫我7:00pm後到醫院.
星期一9:30am放精, 但通常都會遲一1,2小時先幫我放. 咁咪成40小時? 會唔會今晚9:00pm去打好D呢?


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


222#
發表於 11-7-30 13:08 |只看該作者
zarara188 發表於 11-7-29 22:54
但係我昨晚有扯住,今日全曰都冇囉!

其實我哋都係估估吓. 可能每個人每次都有唔同既反應, 正如每個人bingo前反應都唔一樣. bingo後反應又唔一樣咁. 唔好太擔心啦. 心情都會影響到架.

點評

zarara188  你同dr tung 講的一模一樣呀!  發表於 11-7-30 14:09


子爵府

積分: 13137


223#
發表於 11-7-30 14:08 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-7-30 13:00
可能比多支針筒我做後備呱! 今晚睇吓佢點打先!

你哋講開打破卵針打既時間. 令我考慮今晚需唔需要夜D去醫院 ...

我上次係10pm 打, 隔一日的11:00am 左右做架. 相隔咗37 hours. bingo 咗.
我估你7-9pm 都ok 的.

I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


224#
發表於 11-7-30 14:09 |只看該作者
我問咗dr tung's 姑娘, 佢地話dr tung 16/8 開始會放假.
放成個月架!!

I just want to have healthy babies!


大宅

積分: 1951


225#
發表於 11-7-30 14:49 |只看該作者
hi,各位jm, 我都係睇緊dr tung, 等緊放榜,呢次係放雪胎,今日係放胎的day 9, 5/8返去抽血。今早最後都係忍唔住自己驗吓,但唔中,可能仲未驗到,也可能又再失敗。點到好,到最后一刻證實咗先好放鬆。大家繼續加油!

點評

magmagmag  support!! 祝bingo!!  發表於 11-7-30 22:17


子爵府

積分: 13137


226#
發表於 11-7-30 15:40 |只看該作者
macy2002 發表於 11-7-30 14:49
hi,各位jm, 我都係睇緊dr tung, 等緊放榜,呢次係放雪胎,今日係放胎的day 9, 5/8返去抽血。今早最後都係忍 ...

hi macy,

你之前試過iui 未呀?

day9, 都尚早呀, 過多2-3日先再驗, 結果可能會令你super 興奮!!!

祝你bingo 呀!!
I just want to have healthy babies!


大宅

積分: 1951


227#
發表於 11-7-30 16:30 |只看該作者

引用:Quote:macy2002+發表於+11-7-30+14:49+hi,

原帖由 zarara188 於 11-07-30 發表
hi macy,

你之前試過iui 未呀?
我係得IVF 呢條路做咋,第一次瑪麗私家,第二次轉咗dr tung, 呢次第三次了,呢次啲蛋係grade2 & grade 2-,又雪過,而我接近42age,機會都微,努力中,希望還在未放棄。




別墅

積分: 530


228#
發表於 11-7-30 17:58 |只看該作者

回覆:睇緊仁安董醫生嘅jm, 入嚟一齊傾吓!!

aAAAAA




大宅

積分: 1951


229#
發表於 11-7-30 18:53 |只看該作者
connieyky 發表於 11-7-30 17:58
aAAAAA

hi


男爵府

積分: 7674


230#
發表於 11-7-30 20:48 |只看該作者
macy2002 發表於 11-7-30 18:53
hi

hi


大宅

積分: 1951


231#
發表於 11-7-30 21:23 |只看該作者

回覆:rcbaby 的帖子

有無jm試過吃DHEA?上次衰咗時dr tung有提過,建議我試,我没有。呢次放胎時個胚胎專家叫我如果唔成功就要停止,唔好再試。我唔明問佢點解,因為我都仲有十粒八粒卵。佢話我有卵唔代表我得,年紀大就係大,到咗某個階段減少某類激素甚至停止,没辨法。而且做IVF 好傷個胸(乳癌)。我話俾佢知如果呢次仍唔成功的話我仍想試,跟住佢就話係咁你要食Dhea兩個月,唔可以停,十月份馬上再做。
我決定會試下。




男爵府

積分: 7674


232#
發表於 11-7-30 21:35 |只看該作者
zarara188 發表於 11-7-30 14:09
我問咗dr tung's 姑娘, 佢地話dr tung 16/8 開始會放假.
放成個月架!!

咁如果咩我咪要等多一個月先再做得 iui

點評

zarara188  係呀!!!  希望大家都成功.. 唔駛再煩!  發表於 11-8-3 19:10


男爵府

積分: 7674


233#
發表於 11-7-30 21:38 |只看該作者
macy2002 發表於 11-7-30 21:23
有無jm試過吃DHEA?上次衰咗時dr tung有提過,建議我試,我没有。呢次放胎時個胚胎專家叫我如果唔成功就要停 ...

我真係無試過播, 我久唔久有飲雞晶, 唔敢亂食藥


大宅

積分: 1951


234#
發表於 11-7-30 21:50 |只看該作者

引用:Quote:macy2002+發表於+11-7-30+21:23+有無

原帖由 rcbaby 於 11-07-30 發表
我真係無試過播, 我久唔久有飲雞晶, 唔敢亂食藥
我都唔吃任何健全產品,但呢次係阿董建議。真係再失敗就要試了。其實冬天燉下鹿茸效果幾好。




大宅

積分: 4432


235#
發表於 11-7-30 21:54 |只看該作者

回覆:macy2002 的帖子

咁個胚胎專家有冇話係乜原因叫你唔好再做?佢有冇話你啲卵子質素如何? 有冇試過針灸同食中藥?我係仁安試過針灸,覺得全身血液運行好似好咗,我平日雙腳成日凍冰冰,針咗後無咗呢個問題~~~我都好明白你而家嘅心情,你一定要放鬆啲~祝早孕!




大宅

積分: 1951


236#
發表於 11-7-30 22:39 |只看該作者

引用:咁個胚胎專家有冇話係乜原因叫你唔好再做?

原帖由 Babybaby2011 於 11-07-30 發表
咁個胚胎專家有冇話係乜原因叫你唔好再做?佢有冇話你啲卵子質素如何? 有冇試過針灸同食中藥?我係仁安試過 ...
話我年紀大,41,做得IVF 多傷乳,好易有乳癌。我就話我身體幾好,又有做運動,我會再試。都試過睇岑醫師一排,也睇孟煒一排。不過我對自己都仍有信心。因為呢次M come照都大十粒卵。而且呢次放胎比以前兩次感覺身體狀態好好多。
上次啲蛋都有grade1 & grade 2+, grade 2, grade 2-,抽咗八粒




大宅

積分: 1951


237#
發表於 11-7-30 22:40 |只看該作者

回覆:Babybaby2011 的帖子

早抖啦各位,去睇電視




大宅

積分: 4432


238#
發表於 11-7-30 23:29 |只看該作者

回覆:macy2002 的帖子

你啲蛋grading都唔錯呀!支持你!不過,你多休息同放鬆心情,今次bingo 便不用再唸啦!甘亞董有冇同你講之前唔成功係乜原因呀?我都試咗兩個ivf cycle 啦,仍在努力中!記住要放鬆心情,等你好消息!祝大家一起早孕^_^




男爵府

積分: 7674


239#
發表於 11-7-30 23:35 |只看該作者
macy2002 發表於 11-7-30 22:39
話我年紀大,41,做得IVF 多傷乳,好易有乳癌。我就話我身體幾好,又有做運動,我會再試。都試過睇岑醫師一 ...

今次一定得架, 加油, good luck


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


240#
發表於 11-7-31 10:55 |只看該作者
zarara188 發表於 11-7-29 22:51
我都係打呢枝針呀!只有一枝針筒咋!
枝水要溝入去粉入面,一次過打。



...
我昨晚 8:30pm 打咗針啦! 結果姑娘比番1枝針筒我. 佢話一枝就夠喇!

我想問你哋每次做IUI, IVF係咪每次都要帶結婚証書? 姑娘叫我最好次次帶, 咪好煩 law!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo