想生BB

跳至

首頁

尾頁
   3


別墅

積分: 984


221#
發表於 11-9-8 08:10 |只看該作者

回覆:8月中 day 1...各jm 加加油, 打打氣

今日day 28,一早起身個身有少少慶,希望係好兆頭!




大宅

積分: 1683

畀面勳章


222#
發表於 11-9-8 09:53 |只看該作者
回覆 桃桃 的帖子

只係發夢啫, 唔好諗咁多, 加油!


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


223#
發表於 11-9-8 10:30 |只看該作者
回覆 桃桃 的帖子

發夢啫~ 發夢啫~ 發夢啫~ 無事既!!!


別墅

積分: 984


224#
發表於 11-9-8 10:49 |只看該作者
回覆 桃桃 的帖子

你太大壓力啦,relax relax~~


大宅

積分: 1683

畀面勳章


225#
發表於 11-9-8 10:54 |只看該作者
好奇怪, 我只係係尋日朝早發現蛋清分泌,
之後就無喇, 係咪有問題呢???
各jm, 你地會唔會咁架?


大宅

積分: 2277


226#
發表於 11-9-8 11:09 |只看該作者

回覆:8月中 day 1...各jm 加加油, 打打氣

哈哈~ 可能係我C6壓力大:;pppp:




別墅

積分: 984


227#
發表於 11-9-8 11:25 |只看該作者
回覆 mama_2001 的帖子

我今個cycle都係得一日有拉絲分泌咋...


大宅

積分: 1683

畀面勳章


228#
發表於 11-9-8 11:45 |只看該作者
回覆 adawmy 的帖子

我係前晚有小小, 尋日朝早小小, 跟住就無喇,
之前都唔係咁既.....

唉, 我只係尋晚開工咋, 唔知會唔會miss左前晚個機會呢???


別墅

積分: 984


229#
發表於 11-9-8 11:54 |只看該作者
回覆 mama_2001 的帖子

排卵後2日都仲可以受孕的... 今晚繼續努力啦!!!!


大宅

積分: 1683

畀面勳章


230#
發表於 11-9-8 11:58 |只看該作者
回覆 adawmy 的帖子

乜唔係排卵後, 卵子只可以生存一日既咩???

咦, 咁我今晚要繼續努力先得喇


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


231#
發表於 11-9-8 16:26 |只看該作者
我今日個頭好痛呀......我m前通常都痛架......睇黎都係失敗左lu!
我今早心血來潮度體溫.....36.0 度~~~ jm 照我咁我情況係唔係失敗左呀???


大宅

積分: 2277


232#
發表於 11-9-9 04:45 |只看該作者

回覆:8月中 day 1...各jm 加加油, 打打氣

黎幾日晚晚訓到半夜要痾夜尿,又肚餓,要食大大包餅先頂到肚餓,好似生虫咁呀!




子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


233#
發表於 11-9-9 10:51 |只看該作者
回覆 桃桃 的帖子

可能係好消息喎!!!! 加油呀~~~~~~~


大宅

積分: 2277


234#
發表於 11-9-9 11:52 |只看該作者

引用:回覆+桃桃+的帖子 可能係好消息喎!!!!+加

原帖由 jocat102 於 11-09-09 發表
回覆 桃桃 的帖子

可能係好消息喎!!!! 加油呀~~~~~~~
仲有我今個禮拜極度眼訓,日頭都好攰咁!
一食飽飯就想訓教,坐喺度都訓得著!
訓到半夜就要起身去尿尿同飲水!
但係我cycle係32~43,最快要14/9先check




子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


235#
發表於 11-9-9 12:13 |只看該作者
回覆 桃桃 的帖子

下星期就可以check到啦~~~呢d情況真係好似bingo左喎!!! 好開心呀~~~~


大宅

積分: 2236


236#
發表於 11-9-9 12:37 |只看該作者
回覆 桃桃 的帖子

你好呀!! 我都等緊bingo, 同你一樣下星期就知道, 我最近成日夜晚都覺得好熱出汗, 又成日起身去vv woo,你會唔會都係咁?


大宅

積分: 2277


237#
發表於 11-9-9 13:32 |只看該作者

引用:回覆+桃桃+的帖子 你好呀!!+我都等緊bingo

原帖由 CiLok 於 11-09-09 發表
回覆 桃桃 的帖子

你好呀!! 我都等緊bingo, 同你一樣下星期就知道, 我最近成日夜晚都覺得好熱出汗, 又成日 ...
我都有成日去vv,果種急嘅感覺又唔似平時尿道炎喎!
仲有個肚好脹好冤呀!




大宅

積分: 2236


238#
發表於 11-9-9 14:16 |只看該作者
回覆 桃桃 的帖子

我淨係覺得肚少少脹, 胸少少痛, 腰都有少少唔知點, 但唔係痛o既, lunch time訓左陣, 而家就無今朝咁攰lu..


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


239#
發表於 11-9-9 14:42 |只看該作者
回覆 CiLok 的帖子

真係開心呀~~~又有多一個jm有機會bingo la!!! yeah~~~~


大宅

積分: 2236


240#
發表於 11-9-9 15:03 |只看該作者
回覆 jocat102 的帖子

但我下星期去旅行, 無得check住, 希望唔好係旅行時, m小姐黎搵我啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo