想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


221#
發表於 11-9-20 13:17 |只看該作者
回覆 edith_ricky 的帖子

冇胃口買d沙律食下,都幾開胃架!再唔係就買杯果汁飲下,我尋日就楊桃+雪梨+火龍果汁配粥,今日就楊桃汁配牛筋麵,你都食d野啦!



禁止訪問

積分: 5376


222#
發表於 11-9-20 13:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


223#
發表於 11-9-20 13:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


224#
發表於 11-9-20 13:22 |只看該作者
currymama 發表於 11-9-20 13:05
回覆 edith_ricky 的帖子

黑朱古力要就咁食先發揮到其功效,做cake應該會落牛奶,專家話牛奶同黑朱古力係 ...

chocolate cake冇落奶咖哈哈~
thx呀~!個果汁好似好好味咁喎~
我每日都飲檸檬水~
而家食緊飯,一路食一路有氣嘔~


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


225#
發表於 11-9-20 13:23 |只看該作者
rabdotrab 發表於 11-9-20 13:04
回覆 edith_ricky 的帖子

你要食野啊, 唔好捱壞身子啊, bb 等緊你架~~

食緊喇食緊喇,頭幾啖好想食,食多幾啖就想放氣~


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


226#
發表於 11-9-20 13:29 |只看該作者
回覆 edith_ricky 的帖子

我呢幾日個胃唔舒服都有好多氣頂住咁,一碗麵食足我一個鐘頭,如果比阿媽知道,又話我食左都唔長肉架喇!哈哈~


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


227#
發表於 11-9-20 13:32 |只看該作者
rabdotrab 發表於 11-9-20 13:18
回覆 currymama 的帖子

唔知你講個隻超市有無得賣架呢?? 我個頭好似無零食物語啊....哦....但黑朱古力係 ...

我每日只係食兩小塊,我諗燥極有限啦!食得多會失左功效架!燥既就飲d雪梨汁潤下啦!^^


大宅

積分: 4108

畀面勳章


228#
發表於 11-9-20 13:37 |只看該作者
我同你地相反..我好食得..:;pppp:


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


229#
發表於 11-9-20 13:37 |只看該作者
回覆 rabdotrab 的帖子

我都唔知超市有冇,牌子係"名chi",個盒面好大隻 [86%] 標明,一定唔會認錯架!

點評

edith_ricky  超市有咖~^^  發表於 11-9-20 13:44


大宅

積分: 4108

畀面勳章


230#
發表於 11-9-20 13:40 |只看該作者
currymama 發表於 11-9-20 13:37
回覆 rabdotrab 的帖子

我都唔知超市有冇,牌子係"名chi",個盒面好大隻 [86%] 標明,一定唔會認錯架!
我屋企果盒係惠x買架..
你去到惠x望下邊隻勁d咪買邊隻囉..


禁止訪問

積分: 5376


231#
發表於 11-9-20 13:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


232#
發表於 11-9-20 13:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


233#
發表於 11-9-20 13:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


234#
發表於 11-9-20 13:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


235#
發表於 11-9-20 13:51 |只看該作者
回覆 rabdotrab 的帖子

我成日都會頭暈架!但一直搵唔到原因.......


大宅

積分: 4108

畀面勳章


236#
發表於 11-9-20 13:54 |只看該作者
rabdotrab 發表於 11-9-20 13:40
回覆 樂遙BB 的帖子

我同你一樣..哈哈...我c6成日問我夠唔夠飽...哈哈....
我c6話鬼我食到成隻豬咁


大宅

積分: 4108

畀面勳章


237#
發表於 11-9-20 13:55 |只看該作者
rabdotrab 發表於 11-9-20 13:41
回覆 樂遙BB 的帖子

哦....放工去超市睇下先....姊妹們, 你地有無頭暈既感覺啊?? ...
頭暈..我冇喎..
今個cycle冇乜徵狀..剩係尋日開始腹部冤冤地..


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


238#
發表於 11-9-20 13:57 |只看該作者
currymama 發表於 11-9-20 13:29
回覆 edith_ricky 的帖子

我呢幾日個胃唔舒服都有好多氣頂住咁,一碗麵食足我一個鐘頭,如果比阿媽知道, ...

尋晚我99見倒我兜飯,都話"做咩帶咁少飯呀?"
其實我已經好肥肥白白~
佢食得重少過我啦,我都未話佢做咩食咁少呀哈哈~


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


239#
發表於 11-9-20 14:03 |只看該作者
edith_ricky 發表於 11-9-20 13:57
尋晚我99見倒我兜飯,都話"做咩帶咁少飯呀?"
其實我已經好肥肥白白~
佢食得重少過我啦,我都未話佢做咩食 ...

我食得唔少架!但通常都食得好慢,細個既時候阿媽就會鬧,”食得咁慢食完都唔長肉呀!”
但其實我依家肥左唔少,所以唔長肉都冇所謂啦!



男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


240#
發表於 11-9-20 14:08 |只看該作者
currymama 發表於 11-9-20 14:03
我食得唔少架!但通常都食得好慢,細個既時候阿媽就會鬧,”食得咁慢食完都唔長肉呀!”
但其實我依家肥左 ...

唔怪得啦...我c6食好多咖,但我食完飯飲埋湯佢都重係趴左半碗飯,但佢好瘦咖~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo