想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6108


221#
發表於 11-9-23 16:14 |只看該作者
回覆 beanbean7511 的帖子

唔好緊張!!


男爵府

積分: 5940


222#
發表於 11-9-23 16:18 |只看該作者

回覆:我等待中....

下星期等大家好消息




男爵府

積分: 6108


223#
發表於 11-9-23 16:25 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

yes

我個肚好似好d "喇埋一住"ge感覺....


大宅

積分: 2403


224#
發表於 11-9-23 16:36 |只看該作者
我會叫自己諗少D.....希望哩幾日會O訓得好D....


男爵府

積分: 5346


225#
發表於 11-9-23 16:39 |只看該作者
上星期日醫生叫我等多一個星期. 今日已經day 44. 我打算今晚就去睇醫生, 因為等得好辛苦, 其實個期都已經太長了, 對嗎?


男爵府

積分: 5940


226#
發表於 11-9-23 17:20 |只看該作者

引用:下星期等大家好消息 +

原帖由 cc_ivy 於 11-09-23 發表
下星期等大家好消息
我除左累都無乜感覺




男爵府

積分: 5940


227#
發表於 11-9-23 17:21 |只看該作者

引用:上星期日醫生叫我等多一個星期.+今日已經da

原帖由 qwbear 於 11-09-23 發表
上星期日醫生叫我等多一個星期. 今日已經day 44. 我打算今晚就去睇醫生, 因為等得好辛苦, 其實個期都已經太 ...
再檢查多次,今晚等你好消息




男爵府

積分: 5346


228#
發表於 11-9-23 17:44 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-23 17:21
再檢查多次,今晚等你好消息

依家飲緊水, 一陣去醫生度驗尿.
上次去睇醫生前, 因為太急去了小便, 所以沒有驗到.


男爵府

積分: 5940


229#
發表於 11-9-23 17:46 |只看該作者

引用:Quote:cc_ivy+發表於+11-9-23+17:21+再檢查

原帖由 qwbear 於 11-09-23 發表
依家飲緊水, 一陣去醫生度驗尿.
上次去睇醫生前, 因為太急去了小便, 所以沒有驗到.
...
Good luck




男爵府

積分: 6108


230#
發表於 11-9-23 17:59 |只看該作者
回覆 qwbear 的帖子

等你好消息呀!


大宅

積分: 4617


231#
發表於 11-9-23 18:07 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-23 16:03
下星期5,你呢

same to UUUU
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


232#
發表於 11-9-23 18:08 |只看該作者
beanbean7511 發表於 11-9-23 16:07
我會下星期二CHECK.. day 30... 好心急呀....希望M小姐唔好到呀~~~

等妳~~~~Good news~~
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


233#
發表於 11-9-23 18:11 |只看該作者
qwbear 發表於 11-9-23 16:39
上星期日醫生叫我等多一個星期. 今日已經day 44. 我打算今晚就去睇醫生, 因為等得好辛苦, 其實個期都已經太 ...

試吓喇~~~不過要等day44咁長???我哋829有排等
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


234#
發表於 11-9-23 18:15 |只看該作者
我諗妳哋走了我今日出咗去無得同妳哋談心tim~~~唔制呀明天補番數
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


235#
發表於 11-9-23 18:55 |只看該作者

引用:我諗妳哋走了我今日出咗去無得同妳哋談心ti

原帖由 ChanyeungC9 於 11-09-23 發表
我諗妳哋走了我今日出咗去無得同妳哋談心tim~~~唔制呀明天補番數 ...
我係度呀




男爵府

積分: 6108


236#
發表於 11-9-23 19:36 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

我都係到




男爵府

積分: 5940


237#
發表於 11-9-23 20:02 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-23 19:36
我都係到
你唔係去街?????
我岩岩同阿仔撐完枱腳


男爵府

積分: 6108


238#
發表於 11-9-23 20:07 |只看該作者

回覆:cc_ivy 的帖子

仲未呀 仲等緊朋友 好餓




男爵府

積分: 6108


239#
發表於 11-9-23 20:08 |只看該作者

回覆:cc_ivy 的帖子

我諗緊好唔好破例一次食乳酪 好餓.... 但尋日先話戒口>




男爵府

積分: 5940


240#
發表於 11-9-23 20:16 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-23 20:08
我諗緊好唔好破例一次食乳酪 好餓.... 但尋日先話戒口>
食乳酪, 好呀~~~
我仔今日先撕爛左兩張團購劵~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo