想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4051


221#
發表於 11-9-28 19:06 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-28 19:05
咁妳有無try~~

我又未...今個月第一個月想順其自然...都唔係四日架..都隔左一個星期..但個時間就差唔多囉...


大宅

積分: 4617


222#
發表於 11-9-28 19:07 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-28 19:03
每次都過左兩版

所以我今日話開新topic law...如果唔係妳重追得辛苦!!!
唔知ivy有無睇到眼花呢....
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


223#
發表於 11-9-28 19:07 |只看該作者

回覆:Ding's 的帖子

到左 但好多人




男爵府

積分: 6108


224#
發表於 11-9-28 19:08 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

佢一陣煮完飯番黎應該過左十版





大宅

積分: 4051


225#
發表於 11-9-28 19:09 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-28 19:07
到左 但好多人

仲有無咁痛呀?以我既經驗...應該到左E生度就無咁痛架啦...


大宅

積分: 4617


226#
發表於 11-9-28 19:09 |只看該作者
Ding's 發表於 11-9-28 19:06
我又未...今個月第一個月想順其自然...都唔係四日架..都隔左一個星期..但個時間就差唔多囉... ...

我C6叫佢唔好飲可6,佢都唔彩我照飲咗,,,,唉~~所以我都唔太期待呢,而且今次係佢好想生唔係我,我反而擔心呢
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


227#
發表於 11-9-28 19:11 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-28 19:08
佢一陣煮完飯番黎應該過左十版

......
到咗喇!!!我諗妳起碼等一粒鐘law~~~咁多人
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4051


228#
發表於 11-9-28 19:11 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-28 19:09
我C6叫佢唔好飲可6,佢都唔彩我照飲咗,,,,唉~~所以我都唔太期待呢,而且今次係佢好想生唔係我,我反而擔心呢: ...

我地兩個都成日飲可樂架..我諗無咩關係既...D人食煙飲酒都會中啦..飲罐可樂JOR..
我咩都無戎架...可樂奶茶都有飲....


禁止訪問

積分: 5607


229#
發表於 11-9-28 19:12 |只看該作者

引用:Quote:bb_pig_bb 發表於 11-9-28 19:08 佢

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5940


230#
發表於 11-9-28 19:12 |只看該作者

回覆:Miss M I will waiting for UUUUUUU~~929

返來一陣,已經過左3版,有無咁快手

點左老公去醃肉,可以傾一陣




男爵府

積分: 6108


231#
發表於 11-9-28 19:13 |只看該作者

回覆:Ding's 的帖子

仲係啦住痛...雙眼發熱




男爵府

積分: 6108


232#
發表於 11-9-28 19:13 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

我諗都要......




大宅

積分: 4617


233#
發表於 11-9-28 19:13 |只看該作者
Cherrieqoo521 發表於 11-9-28 19:06
開心架,好似同啲fd傾計咁囉

無錯喇,,,,因妳有時同C6講佢都唔明,所以係度大家女人講耶同聲氣d嘛,好似d男人要同d兄弟出去吹水一樣
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4051


234#
發表於 11-9-28 19:14 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-28 19:13
仲係啦住痛...雙眼發熱
雙眼發熱?想喊呀?
快D叫C6黎陪下你啦...叫佢買定D野比你食啦..放工好肚餓既...


男爵府

積分: 6108


235#
發表於 11-9-28 19:14 |只看該作者

回覆:Ding's 的帖子

叫c6戒下可樂 人地話殺精




大宅

積分: 4617


236#
發表於 11-9-28 19:15 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-28 19:13
仲係啦住痛...雙眼發熱

咁犀利....妳已練成金精火眼喇.....
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4051


237#
發表於 11-9-28 19:15 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-28 19:14
叫c6戒下可樂 人地話殺精

係架咩?佢點止飲可樂呀..仲食煙TIM呀...哈哈


男爵府

積分: 6108


238#
發表於 11-9-28 19:16 |只看該作者

回覆:Ding's 的帖子

唔係呀 只係少少發熱 個肚仲秋住痛 點解可以痛咁耐...

佢唔陪架喇...




大宅

積分: 4490


239#
發表於 11-9-28 19:16 |只看該作者

引用:Quote:Cherrieqoo521+發表於+11-9-28+19:06

原帖由 ChanyeungC9 於 11-09-28 發表
無錯喇,,,,因妳有時同C6講佢都唔明,所以係度大家女人講耶同聲氣d嘛,好似d男人要同d兄弟出去吹水一樣:excit ...
佢依家咪同啲fd入咗馬場囉




男爵府

積分: 6108


240#
發表於 11-9-28 19:17 |只看該作者

回覆:cc_ivy 的帖子

每覆一個都會過左一版 速度好快!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo