自由講場

跳至

首頁

尾頁
   6


子爵府

積分: 13887


221#
發表於 12-5-17 00:03 |只看該作者
其實真係唔可以話多


侯爵府

積分: 23565


222#
發表於 12-5-17 00:12 |只看該作者
我地唔明佢地既錢使去邊姐。。

我有朋友2公婆20萬一個月。
但佢地結個婚又使100萬,去個旅行又使10萬。
所以8萬收入怕養唔到B既都唔奇呀。


伯爵府

積分: 19893


223#
發表於 12-5-17 00:15 |只看該作者
我上左BK後先知
HK原來真係好多有錢人架
有次有個人問人家庭平均收入有幾多
10以上真係唔少
所以,8萬可能都係低收入家庭
擔心都可以理解

點評

MonsterBear    發表於 12-5-17 10:29


水晶宮

積分: 57502

我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


224#
發表於 12-5-17 00:20 |只看該作者

回覆:月入8萬仲好意思問人應唔應付到bb







侯爵府

積分: 23565


225#
發表於 12-5-17 00:26 |只看該作者
sasatt 發表於 12-5-17 00:15
我上左BK後先知
HK原來真係好多有錢人架
有次有個人問人家庭平均收入有幾多

不過我有時覺得有D人係吹既。。。。哈哈。
係BK講野。由其係講錢既POST,唔使咁上心。

點評

sasa0208    發表於 12-5-17 08:23


珍珠宮

積分: 47927

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章 DHA勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


226#
發表於 12-5-17 00:27 |只看該作者

回覆:月入8萬仲好意思問人應唔應付到bb

我呢D死窮鬼12K三個人用,仲生存到,如果有30K~40K就唔洗個個月咁頭痕



點評

MonsterBear    發表於 12-5-17 09:20
chuchu9999    發表於 12-5-17 00:54
我為貓狂


珍珠宮

積分: 47927

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章 DHA勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


227#
發表於 12-5-17 00:28 |只看該作者

引用:Quote:lun0715+發表於+12-5-16+08:54+我家

原帖由 華美 於 12-05-16 發表
又唔好咁講, 我相信佢唔係晒命, 好老實, 每個人都只係睇到自己個階層, 你試下比幾萬蚊李+x養b啊, 佢實話唔 ...




我為貓狂


珍珠宮

積分: 47927

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章 DHA勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


228#
發表於 12-5-17 00:29 |只看該作者

引用:我得一皮野一個月養三個都係咁拉.唔惜滿足

原帖由 calvinleung 於 12-05-16 發表
我得一皮野一個月養三個都係咁拉.唔惜滿足講乜都無用.我地細個果時都係天生天養架拉.最重要係正確教育方法. ...




我為貓狂


大宅

積分: 3445


229#
發表於 12-5-17 00:52 |只看該作者

引用:未必是膠,剛剛認真掄一次,#48好認真幫佢地

原帖由 EVA222 於 12-05-16 發表
未必是膠,剛剛認真掄一次,#48好認真幫佢地計數,有紋有路.
公海有位醫生太太,膠到不得了就真,佩服. ...
點膠法? 月入十萬都養唔到一個b?




伯爵府

積分: 18149


230#
發表於 12-5-17 00:59 |只看該作者
我都覺得八萬養唔起bb唔出奇,可能人地的生活水平好高支出好大


大宅

積分: 1939


231#
發表於 12-5-17 02:25 |只看該作者

回覆:月入8萬仲好意思問人應唔應付到bb

我覺得果媽媽唔似曬命,講真唔同階層有唔同的支出,中產的支出真係唔少,打工做到死下死下,都想生活過得好d,有時返唔到轉頭。中層要交稅,供樓等等!管理費都貴過公屋租金!仲要交差餉地租!有時唔係話要件件名牌子,但月入有咁上下,唔通真係著件H&M見客咩。
我讀書住公屋,個時覺得如果將來有10k月薪就好好了!因為唔同階段,收入少要求簡單!高收入其支出也正比地增加,先止聲明我沒有80k, 但BK中如果大家互相體惊會否好一點!



點評

daishidoi  agree  發表於 12-5-18 12:01
I9528  agree  發表於 12-5-17 10:19


禁止訪問

積分: 6023

BK Milk勳章


232#
發表於 12-5-17 03:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 37585

畀面勳章 大廚勳章


233#
發表於 12-5-17 03:55 |只看該作者
hv245 發表於 12-5-17 03:48
回覆 cloudwingwing 的帖子

依度已經近70K. 講真, 中產在任何生活所需都沒有任何津貼, 什麼子女車津/書簿, 就業車津, 就連兒子有自傾要訓練亦不可申請關愛基金, 就算可以申請, 亦一定大把人反對; 老來亦靠自己之前買定的保障; 人人以為你好有能力, 不用幫, 其實有苦自己知.


女人是很脆弱, 但媽媽卻很堅強:)


珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


234#
發表於 12-5-17 04:16 |只看該作者

回覆:月入8萬仲好意思問人應唔應付到bb

8萬俾我實夠,我好慳儉




珍珠宮

積分: 42544

叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


235#
發表於 12-5-17 09:00 |只看該作者

引用:佢有咁嘅擔心,+一定會唸過度過先考慮生唔生

原帖由 I9528 於 12-05-16 發表
佢有咁嘅擔心, 一定會唸過度過先考慮生唔生, 係有責任嘅行為, 總好過一D唸都唔唸又學人生果D, 唔通生咗先唸 ...
Haha陳挀x 7億都話窮,所以8萬一個月叫低收入啦




大宅

積分: 3184

陪月勳章


236#
發表於 12-5-17 09:10 |只看該作者

回覆:月入8萬仲好意思問人應唔應付到bb

但佢每個月剩成三萬幾四萬,都仲要問夠唔夠呀B開支嗰下先好笑嘛...!我唔覺得佢係唒命,因為家庭月入八萬再除三個洗又真係冇乜好晒...只係個問題有D低能囉!




禁止訪問

積分: 2409


237#
發表於 12-5-17 09:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 28457


238#
發表於 12-5-17 10:02 |只看該作者
我有朋友2公婆20萬一個月 ......mouth:mouth:


男爵府

積分: 5544


239#
發表於 12-5-17 10:10 |只看該作者

引用:但佢每個月剩成三萬幾四萬,都仲要問夠唔夠

原帖由 Shione 於 12-05-17 發表
但佢每個月剩成三萬幾四萬,都仲要問夠唔夠呀B開支嗰下先好笑嘛...!我唔覺得佢係唒命,因為家庭月入八萬再除 ...
要記得樓主下年入伙有一大筆裝修費+生仔費,手頭只有十來萬現金,想起來也教人擔心!



:-D :-D :-D :-D


禁止訪問

積分: 15254


240#
發表於 12-5-17 10:20 |只看該作者

引用:迪迪尼六萬幾蚊教材.......月入8萬.....Not

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo