時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   4


禁止訪問

積分: 89305

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


221#
發表於 12-10-4 00:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25507


222#
發表於 12-10-4 00:27 |只看該作者
180 發表於 12-10-4 00:01
教主有時係咁架, 佢會幾個月後先回post點化你, 請務必要耐心等候~~~
我仲想問有無乜經典係必須拜讀架?
唔該唔好同我打招呼,不要點評!


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


223#
發表於 12-10-4 00:31 |只看該作者
我想生三個 發表於 12-10-4 00:27
係鬼,你次次都嚇走咗佢.....

人呢??人呢??



咩啫~~~~教主貢易比你捉到路架咩~~~~
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


224#
發表於 12-10-4 00:33 |只看該作者
alik 發表於 12-10-4 00:27
我仲想問有無乜經典係必須拜讀架?

...有....太多了~~~~年尾有頒獎禮~~~佢一定鎊上有名......

如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


225#
發表於 12-10-4 00:39 |只看該作者
教主, 早抖喇~~
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


翡翠宮

積分: 93757

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


226#
發表於 12-10-4 01:38 |只看該作者
本帖最後由 Jasmine-4711 於 12-10-4 01:38 編輯

回覆 180 的帖子

咁我就好唔明你呎隻南丫島的羊(講笑),明知佢係教主,仲同佢嘥gas, N 次回覆.你好得閒咩?


翡翠宮

積分: 93757

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


227#
發表於 12-10-4 01:43 |只看該作者
本帖最後由 Jasmine-4711 於 12-10-4 01:45 編輯

回覆 alik 的帖子

係,港燈船長冇關倉門,其公司電費又狂加,可以執埋,咁我地齊齊燒炭....發電....lor


禁止訪問

積分: 8076


228#
發表於 12-10-4 01:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25507


229#
發表於 12-10-4 07:34 |只看該作者
Jasmine-4711 發表於 12-10-4 01:43
回覆 alik 的帖子

係,港燈船長冇關倉門,其公司電費又狂加,可以執埋,咁我地齊齊燒炭....發電....lor
燒炭唔環保,樓主會鬧架。不如人人家中必備單車,一路睇電視一路踩,用來發電,又可便運動
唔該唔好同我打招呼,不要點評!


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


230#
發表於 12-10-4 10:47 |只看該作者
Jasmine-4711 發表於 12-10-4 01:38
回覆 180 的帖子

咁我就好唔明你呎隻南丫島的羊(講笑),明知佢係教主,仲同佢嘥gas, N 次回覆.你好得閒咩?:a ...

..我都話我好鐘意聽佢D Y理架啦~~~~
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


水晶宮

積分: 50350


231#
發表於 12-10-4 10:56 |只看該作者
180 發表於 12-10-4 10:47
..我都話我好鐘意聽佢D Y理架啦~~~~

你又撈番上嚟....

寶寶今日未上bk....
   


禁止訪問

積分: 56391

畀面勳章


232#
發表於 12-10-4 11:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


233#
發表於 12-10-4 12:14 |只看該作者
本帖最後由 180 於 12-10-4 12:16 編輯

http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20121003/18031092

你睇吓呢段新聞先啦......

當日 1 / 10, 我同班親戚一齊, 當我地知道南丫島有撞船意外, (當時即時新聞只有一句, "南丫島對開有撞船意外, 多人墮海。") 但我D親戚 ( 住南丫島 ), 已經話, 可能係港燈個架, 港燈架船, 成日都揸得好快架。

我咁講, 唔係想指責港燈船長, 只係想話你知, 一日未調查清潔, 一日都唔知係邊個錯。
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


子爵府

積分: 11551


234#
發表於 12-10-4 15:39 |只看該作者
其實佢地兩隻船撞左, 真係冇理由走左去, 撞車都唔會啦, 點講呢件事上, 港九一定係有問題, 佢唔走豈碼唔會引起句浪, d人可能都易救d, 總知成架船做左間接既殺人凶手, 呢個一定係洗脫唔到既罪名


禁止發言

積分: 27682


235#
發表於 12-10-4 21:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 27682


236#
發表於 12-10-4 21:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


王國長老

積分: 119115

王國長老


237#
發表於 12-10-4 21:46 |只看該作者
HY2007 發表於 12-10-4 21:43
如果佢唔即閃,用隻船塞住個大洞,起碼海水唔會大量湧入,d人有時間逃生先啦! ...
呢一點我抱懷疑. 因為海浪不停衝擊, 佢未必可以塞住個洞, 會移位同埋甩開.
我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


水晶宮

積分: 60478


238#
發表於 12-10-4 21:47 |只看該作者

引用:Quote:bbkiki2011+發表於+12-10-4+15:39+其

原帖由 HY2007 於 12-10-04 發表
如果佢唔即閃,用隻船塞住個大洞,起碼海水唔會大量湧入,d人有時間逃生先啦! ...
有冇機會插住左,咁咪暫時唔會沉




禁止發言

積分: 27682


239#
發表於 12-10-4 21:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 27682


240#
發表於 12-10-4 21:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo