興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   7


瑪瑙宮

積分: 134334


221#
發表於 12-10-28 22:46 |只看該作者
JChan 發表於 12-10-28 22:42
雪雪

Which model?

佢果部係 S3,
起碼呢D MODEL,
先岩雪雪呢D富太身份架嘛,

佢隻佬送比佢架,

一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


水晶宮

積分: 67215


222#
發表於 12-10-28 22:47 |只看該作者

引用:Quote:就係怕佢有牙嘛叻喎,+識用手機上網喇

原帖由 moonlight9198 於 12-10-28 發表
叻喎, 識用手機上網喇喎 !!
攪左好耐

生得積極, 老得開心
病得舒服, 死得安樂


水晶宮

積分: 67215


223#
發表於 12-10-28 22:50 |只看該作者

引用:Quote:雪雪Which+model?佢果部係+S3,起碼呢

原帖由 moonlight9198 於 12-10-28 發表
佢果部係 S3,
起碼呢D MODEL,
先岩雪雪呢D富太身份架嘛,
我巧蟲的,周身無蚊啊

生得積極, 老得開心
病得舒服, 死得安樂


瑪瑙宮

積分: 134334


224#
發表於 12-10-28 22:50 |只看該作者
JChan 發表於 12-10-28 22:44
我覺得好響受.

以前我都覺得好享受.
而家年紀大喇, 就真係唔覺好享受喇.


一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


瑪瑙宮

積分: 134334


225#
發表於 12-10-28 22:51 |只看該作者
琛媽 發表於 12-10-28 22:50
我巧蟲的,周身無蚊啊

:;pppp: ..............................

一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


水晶宮

積分: 67215


226#
發表於 12-10-28 22:51 |只看該作者

引用:Quote:就係怕佢有牙嘛琛媽你又知嘅?+我俾佢

原帖由 CCKI 於 12-10-28 發表
琛媽你又知嘅? 我俾佢D牙介損手呀~
我有整三文魚頭食架,佢d牙好尖架

點評

尼古丁  我都有煮, 用咖哩好恰好好味  發表於 12-10-28 23:09
生得積極, 老得開心
病得舒服, 死得安樂


大宅

積分: 3824


227#
發表於 12-10-28 22:52 |只看該作者

引用:Quote:我之前買$20咋,乜加價加得咁犀利嘅?

原帖由 moonlight9198 於 12-10-28 發表
我覺得戲院睇戲真係好奢侈,
真係覺得值得睇先去睇,
我其實好多年都冇乜去戲院睇過戲,
我睇第1套3D係亞凡達,睇到中途頭暈去咗


瑪瑙宮

積分: 134334


228#
發表於 12-10-28 22:53 |只看該作者
CCKI 發表於 12-10-28 22:52
我睇第1套3D係亞凡達,睇到中途頭暈去咗

唔係呀 ??????? WHY ????????

一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


瑪瑙宮

積分: 134334


229#
發表於 12-10-28 22:54 |只看該作者

一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


瑪瑙宮

積分: 134334


230#
發表於 12-10-28 22:55 |只看該作者
琛媽 發表於 12-10-28 22:51
我有整三文魚頭食架,佢d牙好尖架

D?? 咁個有冇你咁先 ??

一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


水晶宮

積分: 67215


231#
發表於 12-10-28 23:02 |只看該作者

引用:Quote:我覺得戲院睇戲真係好奢侈,+真係覺得

原帖由 CCKI 於 12-10-28 發表
我睇第1套3D係亞凡達,睇到中途頭暈去咗
咁都得

生得積極, 老得開心
病得舒服, 死得安樂


翡翠宮

積分: 79896

醒目開學勳章 BK Milk勳章


232#
發表於 12-10-28 23:04 |只看該作者
moonlight9198 發表於 12-10-28 22:44
我呢D老太婆, 梗偽搵D舒服既先用啦.



我唔係老太婆.



大宅

積分: 3824


233#
發表於 12-10-28 23:06 |只看該作者

引用:Quote:我睇第1套3D係亞凡達,睇到中途頭暈

原帖由 琛媽 於 12-10-28 發表
咁都得
我有耳水不平衡嘛……


禁止訪問

積分: 24499


234#
發表於 12-10-28 23:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3824


235#
發表於 12-10-28 23:10 |只看該作者

引用:Quote:我睇第1套3D係亞凡達,睇到中途頭暈

原帖由 moonlight9198 於 12-10-28 發表
唔係呀 ??????? WHY ????????
耳唔慣睇3D耳水不平衡發作lor~ 以前好興鬥雞睇3D圖案書我都唔睇得架,一定暈嘅! 仲有漫畫"漩渦"又係唔睇得,連睇聖鬥士星矢飛得快D都暈架~


水晶宮

積分: 67215


236#
發表於 12-10-28 23:11 |只看該作者

引用:Quote:我呢D老太婆,+梗偽搵D舒服既先用啦.

原帖由 JChan 於 12-10-28 發表
我唔係老太婆.
你地絕對係同生肖但唔同年

生得積極, 老得開心
病得舒服, 死得安樂


瑪瑙宮

積分: 134334


237#
發表於 12-10-28 23:36 |只看該作者
JChan 發表於 12-10-28 23:04
我唔係老太婆.
我知你唔係老太婆, 但我係嘛 !!

一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


瑪瑙宮

積分: 134334


238#
發表於 12-10-28 23:38 |只看該作者
琛媽 發表於 12-10-28 23:11
你地絕對係同生肖但唔同年

我今年 60歲喇, 可以擺大壽架喇,
佢點都 YOUNG 過我好多年啦.

點評

chinatea  好架唔學又學我呃鍾.  發表於 12-10-29 11:28

一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


子爵府

積分: 13171

睛靈勳章


239#
發表於 12-10-28 23:41 |只看該作者
moonlight9198 發表於 12-10-28 23:38
我今年 60歲喇, 可以擺大壽架喇,
佢點都 YOUNG 過我好多年啦.
女士唔係61先擺架咩??男士先擺齊頭架嘛~~

點評

wsyggk  嗯嗯, 男齊頭女出一  發表於 12-10-29 08:25


男爵府

積分: 8654

BK Milk勳章


240#
發表於 12-10-29 00:18 |只看該作者

回覆:moonlight9198 的帖子

我以為你三,四字頭咋



點評

moonlight9198    發表於 12-10-29 02:25

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo