跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 314


221#
發表於 06-6-8 11:44 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!


大宅

積分: 4981


222#
發表於 06-6-8 11:45 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!



大宅

積分: 4981


223#
發表於 06-6-8 11:45 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!



複式洋房

積分: 314


224#
發表於 06-6-8 11:46 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

是否諗記去邊個playground?


大宅

積分: 4981


225#
發表於 06-6-8 11:48 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

6月聚會都好...
不過我10/6 & 11/6 & 24/6 ok
17/6 & 18/6 & 25/6 not ok
夾唔夾到時間呀??


大宅

積分: 4981


226#
發表於 06-6-8 11:49 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

要入左會先得架!![quote]
chu87377 寫道:


大宅

積分: 4981


227#
發表於 06-6-8 11:50 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

係呀!!!
地區:大埔區
地址:大埔鄉事會街8號大埔綜合大樓6樓大埔墟體育館舞蹈室
時間﹕2006-06-24 星期六 ( 16:00 至 17:00 )
對象﹕6-12個月BB
負責人﹕ 軒軒媽 (聯絡 軒軒媽)
費用﹕$30
名額﹕15
報名人數:0
截止報名日期:2006-06-23 18:00:00

活動內容:
BB和媽媽可在輕鬆的音樂環境下玩遊戲,唱歌仔和認識新朋友同時亦可增進親子關係有助健康成長

自由時間,茶點, 媽咪可帶BB喜愛玩具1-2件

尼個你有冇興趣呀??時間夾唔夾呀???
wong_betsy 寫道:
是否諗記去邊個playground?


複式洋房

積分: 314


228#
發表於 06-6-8 11:55 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

你地係未諗記報尼個?[quote]
cwinnie 寫道:
時間﹕2006-06-24 星期六 ( 16:00 至 17:00 )
對象﹕6-12個月BB
負責人﹕ 軒軒媽
費用﹕$30
名額﹕15

你係埋睇左尼個...想報尼個呀??[quote]


chu87377 寫道:


複式洋房

積分: 314


229#
發表於 06-6-8 11:57 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

我夾到呀, 咁報唔報名呀?
cwinnie 寫道:
係呀!!!
地區:大埔區
地址:大埔鄉事會街8號大埔綜合大樓6樓大埔墟體育館舞蹈室
時間﹕2006-06-24 星期六 ( 16:00 至 17:00 )
對象﹕6-12個月BB
負責人﹕ 軒軒媽 (聯絡 軒軒媽)
費用﹕$30
名額﹕15
報名人數:0
截止報名日期:2006-06-23 18:00:00

活動內容:
BB和媽媽可在輕鬆的音樂環境下玩遊戲,唱歌仔和認識新朋友同時亦可增進親子關係有助健康成長

自由時間,茶點, 媽咪可帶BB喜愛玩具1-2件

尼個你有冇興趣呀??時間夾唔夾呀???[quote]
wong_betsy 寫道:
是否諗記去邊個playground?
[/quote]


大宅

積分: 4981


230#
發表於 06-6-8 11:58 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

係呀...打算報尼個試下好唔好玩囉..
你報唔報呀? [quote]
wong_betsy 寫道:
你地係未諗記報尼個?


複式洋房

積分: 314


231#
發表於 06-6-8 12:04 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

好丫, 如果決定左報lee個請通知我報名
cwinnie 寫道:
係呀...打算報尼個試下好唔好玩囉..
你報唔報呀? [quote]
wong_betsy 寫道:
你地係未諗記報尼個?


大宅

積分: 4981


232#
發表於 06-6-8 12:15 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

我報左啦...
等緊軒軒媽call返我confirm
你都去報呀!!!

chu87377 :
你報到未呀??


男爵府

積分: 5773


233#
發表於 06-6-8 12:19 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

winnie:報名啦!!快


男爵府

積分: 5773


234#
發表於 06-6-8 12:21 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

剛報了!!!


大宅

積分: 4981


235#
發表於 06-6-8 12:21 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

chu87377 : 我報左啦...
Wong_Betsy : 等你啦
chu87377 寫道:
winnie:報名啦!!快


複式洋房

積分: 224


236#
發表於 06-6-8 12:23 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

[quote]
cwinnie 寫道:
要入左會先得架!![quote]
chu87377 寫道:


大宅

積分: 4981


237#
發表於 06-6-8 12:24 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

係啦....
唔知henhen有冇興趣尼??
如果佢又去...又多個BB可以玩


大宅

積分: 4981


238#
發表於 06-6-8 12:26 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

係咩??
唔使入會既咩??
等我仲"老點"左人
SORRY ar
huanghin 寫道:
HELLO every TAI PO mun mun 直接入去www.babysky.hk軒軒媽playgroup報名就得啦!!唔需要密碼嫁 Thank!! [/quote]


大宅

積分: 4981


239#
發表於 06-6-8 12:33 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

軒軒媽覆左我啦...
應該冇問題...
有興趣既都快D報名啦!!!


男爵府

積分: 5773


240#
發表於 06-6-8 12:34 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

我報左名,不過個度下邊寫住等待確認,甘即係點

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo