自由講場

跳至

首頁

尾頁
   5


侯爵府

積分: 24608

2024年龍年勳章 牛年勳章 環保接龍勳章


221#
發表於 12-11-16 17:23 |只看該作者
bbtammy 發表於 12-11-16 16:29
你真係唔知關愛座係比咩人坐???
1. 長者
2. 孕婦
3. 傷殘人士
+ 有需要人士

去到台灣, 人地D關愛座就算全車爆滿都真係唔會有人座落去架


我曾經晌台鐵見過有一對講廣東話男女,
坐落關愛座,
畀當地人鬧到起番身...


禁止訪問

積分: 3720


222#
發表於 12-11-16 17:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8580

畀面勳章


223#
發表於 12-11-16 17:27 |只看該作者
yan_yan_mummy 發表於 12-11-16 17:15
唉....
BK 年中總有唔少 posts 關於讓座,
近年更越來越多普遍被認為有需要人士(如孕婦、老人)被標籤為「 ...
我都絕對希望"唔支持呢D行為o既國民,只係沉默的大多數。"
因為我以前見到呢D POST都算數唔出聲, 但真係眼見而家BK越黎越多人將唔讓座合理化


子爵府

積分: 13797


224#
發表於 12-11-16 17:30 |只看該作者

引用:唔好咁計較啦,+人地唔一要讓比你架,+點解

原帖由 小肥兔 於 12-11-14 發表
唔好咁計較啦, 人地唔一要讓比你架, 點解一定要人讓, 就因為你抱住個仔? 你expect 多咗啦,咁想坐, 可 ...
我想講的比你講哂


我的婧婧係2004年9月10日出世啦! 重3.2kg


男爵府

積分: 7065


225#
發表於 12-11-16 17:30 |只看該作者
宦官 發表於 12-11-16 16:09
犀利!犀利!
你睇相架?!
一睇就知係好人!
咪同你一樣咁犀利, 除咗樓主之外, 無人見過阿嬸聽過佢現場講野, 你又知道佢有潛台詞, 你比任何人更勁!!!! 阿嬸立場佢都需要坐, 佢亦都知道樓主想坐, 咪講聲俾佢知囉, 唔通咁都有錯??
會唔會係有人以小人之心去諗人呢???


大宅

積分: 3448


226#
發表於 12-11-16 17:30 |只看該作者
從小已知道"讓坐給有需要人士"是一種美德。


伯爵府

積分: 16293

BK Milk勳章


227#
發表於 12-11-16 17:32 |只看該作者

引用:回覆+acpeanuts+的帖子 上到黎BK就解釋到

原帖由 bbtammy 於 12-11-16 發表
回覆 acpeanuts 的帖子

上到黎BK就解釋到點解而家香港D人唔讓座, 原來好多人覺得
同意現今社會變哂!我記得我爸爸年紀都好大,隻腳唔多好,火車上面咁岩有位比我爸爸坐,但我爸爸話要讓比一個手抱BB既媽媽,個媽媽當然叫番我爸爸坐啦!因為我爸爸係連自己都未企得穩!之後我爸爸叫坐係佢隔離個後生仔起身,我見個後生既裝束應該係做地盤工,我爸爸同個後生仔講,[後生仔我知你返工好攰好想坐,但人地抱住個BB企係度好危險架!你坐少一陣,幫到人自己都開心D架!]之後全程車有好多人都望住我爸爸,又有人企起身讓位比人,我諗唔會有人叫人要坐就去搭的士!況且每日你放工坐車都係用好少時間,用少少時間去幫有需要既人,咁做好難咩?我諗唔會有人咁好彩,日日返工放工都遇到呱!世界上多D好心人,人與人之間就唔會咁冷漠啦!

每天在家安胎...生活苦悶!但亦為迎接小新命的來臨而感到興奮和緊張!雖然生活苦悶,但有丈夫疼鍚和愛護。是我感到最幸褔的!


大宅

積分: 3518


228#
發表於 12-11-16 17:34 |只看該作者
yan_yan_mummy 發表於 12-11-16 17:15
唉....
BK 年中總有唔少 posts 關於讓座,
近年更越來越多普遍被認為有需要人士(如孕婦、老人)被標籤為「 ...

好多人亦都忘記咗, 讓座因為係公共交通工具上, 如有意外, 老弱婦孺及孕婦後果比較嚴重

縱覺得自己有權決定去打機or 瞓


大宅

積分: 1665


229#
發表於 12-11-16 17:34 |只看該作者

引用:+本帖最後由+yan_yan_mummy+於+12-11-16+17

原帖由 yan_yan_mummy 於 12-11-16 發表
本帖最後由 yan_yan_mummy 於 12-11-16 17:17 編輯
係囉,點解佢地會覺得無需要嘅人坐關愛坐都係合理?




大宅

積分: 1665


230#
發表於 12-11-16 17:36 |只看該作者

引用:Quote:yan_yan_mummy+發表於+12-11-16+17:1

原帖由 kwansara 於 12-11-16 發表
好多人亦都忘記咗, 讓座因為係公共交通工具上, 如有意外, 老弱婦孺及孕婦後果比較嚴重

縱覺得自己有權決 ...
咪係,一味話人怕累就坐的士,讓坐原意就係因為安全問題,佢地可以歪曲唒所有事




男爵府

積分: 8580

畀面勳章


231#
發表於 12-11-16 17:36 |只看該作者
yan_yan_mummy 發表於 12-11-16 17:23
我曾經晌台鐵見過有一對講廣東話男女,
坐落關愛座,
畀當地人鬧到起番身...
真係丟面!! 香港人真係覺得自己好有質素?? 根本同B6有咩分別??:;pppp:


禁止訪問

積分: 3720


232#
發表於 12-11-16 17:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8580

畀面勳章


233#
發表於 12-11-16 17:39 |只看該作者
CandyBaby830 發表於 12-11-16 17:32
同意現今社會變哂!我記得我爸爸年紀都好大,隻腳唔多好,火車上面咁岩有位比我爸爸坐,但我爸爸 ...
你爸爸呢D就係身教, 所以教到你咁有修養心地咁好!!


大宅

積分: 1665


234#
發表於 12-11-16 17:40 |只看該作者

引用:而家讓坐最多係30~40歲果堆!跟住就係連老人

原帖由 宦官 於 12-11-16 發表
而家讓坐最多係30~40歲果堆!
跟住就係連老人家都會讓坐!
二十幾歲果堆?!算啦! ...
我廿幾咋,所以又唔能夠用年齡去講嘅,我仔4歲,次次都會讓坐比人,都係果句,睇你個人價值觀




男爵府

積分: 8580

畀面勳章


235#
發表於 12-11-16 17:40 |只看該作者
CandyBaby830 發表於 12-11-16 17:32
同意現今社會變哂!我記得我爸爸年紀都好大,隻腳唔多好,火車上面咁岩有位比我爸爸坐,但我爸爸 ...
你爸爸呢D就係身教, 所以教到你咁有修養心地咁好!!


水晶宮

積分: 72977

2024年龍年勳章


236#
發表於 12-11-16 17:40 |只看該作者
小朋友幾大 ? 如果已經係小學生 , 就唔好抱啦 , 又要拎書包又要抱佢 , 小心自己條腰哩.
從天空到大地, 心臟在持續著令人眩暈的擺動, 那是初戀


禁止訪問

積分: 3720


237#
發表於 12-11-16 17:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3720


238#
發表於 12-11-16 17:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1665


239#
發表於 12-11-16 17:46 |只看該作者

引用:Quote:babyheima+發表於+12-11-16+17:40+我

原帖由 宦官 於 12-11-16 發表
唔好意思!
因為見太多(9成)唔會讓坐!
仲要扮瞓覺!樣衰到不得了!
唔緊要我都明嘅,好多後生嘅真係又惡又自我中心




伯爵府

積分: 16627

好媽媽勳章


240#
發表於 12-11-16 17:55 |只看該作者

回覆:抱住個仔搭巴士......

我都一定讓!!!不過仍有好多會讓位的人。
話說上個月,我由九龍坐巴士返屯門 ,上左車先發現原來已企了很多人,我當時抱住瞓左嘅4歲呀仔,咁先都無所謂,頂得住!
有個男人,旁邊是他太太,孭住bb, 他買了拿著很多bb用品,但都讓位比我,我好感謝他。之後越來越多人上車,企都好迫了,有位約60歲,持拐杖的男人上車,竟然無人讓比佢!!!!我真的不好意思 ,我抱返呀仔企,讓位給他!!之後,我企入啲車廂內,有位剛睡醒的小姐看見我,即讓給我!所以,真係乜人都有!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo