現今社會變哂!我記得我爸爸年紀都好大,隻腳唔多好,火車上面咁岩有位比我爸爸坐,但我爸爸話要讓比一個手抱BB既媽媽,個媽媽當然叫番我爸爸坐啦!因為我爸爸係連自己都未企得穩!之後我爸爸叫坐係佢隔離個後生仔起身,我見個後生既裝束應該係做地盤工,我爸爸同個後生仔講,[後生仔我知你返工好攰好想坐,但人地抱住個BB企係度好危險架!你坐少一陣,幫到人自己都開心D架!]之後全程車有好多人都望住我爸爸,又有人企起身讓位比人,我諗唔會有人叫人要坐就去搭的士!況且每日你放工坐車都係用好少時間,用少少時間去幫有需要既人,咁做好難咩?我諗唔會有人咁好彩,日日返工放工都遇到呱!世界上多D好心人,人與人之間就唔會咁冷漠啦!