自由講場

跳至

首頁

尾頁
   17


寶石宮

積分: 281776


221#
發表於 12-11-20 09:00 |只看該作者

引用:我慶興我有一個好老公...某一年,+我老公

原帖由 BabyChristy 於 12-11-20 發表
本帖最後由 BabyChristy 於 12-11-20 08:39 編輯

我慶興我有一個好老公...
好老公!


大宅

積分: 3373


222#
發表於 12-11-20 09:00 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在




寶石宮

積分: 281776


223#
發表於 12-11-20 09:02 |只看該作者

引用:百行以孝為先,孝義點都大過鄉下習俗,所以

原帖由 myce 於 12-11-20 發表
百行以孝為先,孝義點都大過鄉下習俗,所以其實呢個問題跟本唔成立,我諗無咩人會唔帶。樓主,送完婆婆後若 ...
百行以孝為先男家真係


伯爵府

積分: 19475

2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


224#
發表於 12-11-20 09:04 |只看該作者
我囡囡係我媽咪湊到佢 4 歲, 之後發現腸 Can 3 期尾, 我媽咪尾段係療養院, 我都有我囡囡去探佢, 之後, 佢離開左, 到守夜那天, 囡囡嫲嫲同姑姐帶佢去靈堂, 點知, 一落車就開始喊, 話好驚, 一直要抱住, 之後, 黎到直情唔敢開眼, 見佢甘樣, 都唔忍心再逼佢黎了.

抱怨只會使人發瘋,
報恩才會使人發奮 ❣


翡翠宮

積分: 82477

畀面勳章 環保接龍勳章


225#
發表於 12-11-20 09:06 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在#125 p.7)

如果touchwood今日係男家人既話你會吾會帶?會就去。吾會就吾好去




子爵府

積分: 10906

畀面勳章


226#
發表於 12-11-20 09:06 |只看該作者
EMILY428 發表於 12-11-20 01:45
大家好,我係樓主C6
見到有D朋友話我父母好自私
我忍唔住想講兩句

樓主C6,我媽媽都係南海人,我又冇聽過呢啲習俗喎,可能唔同村啦,舊年我爸爸走,我有帶我4歲幾嘅仔去,而家一家冇事冇幹,齊齊整整!



翡翠宮

積分: 82477

畀面勳章 環保接龍勳章


227#
發表於 12-11-20 09:06 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在#125 p.7)

係我就一定帶




伯爵府

積分: 15150

畀面勳章 環保接龍勳章


228#
發表於 12-11-20 09:07 |只看該作者
老實講樓主C6係好鍚囡囡,不過真係好自私囉,你成日都話你家族唔興,咁係你家族既事,而家唔係你家族辦白事,雖然囡囡係你,跟你地姓,但佢亦都係你太太既女兒,亦都係婆婆既乖孫,點可以咁自私唔比人送至親最後一程。

你矢口否認唔係阻止太太,只係建議,你諗吓,自己老公唔支持自己同大兩大長老講明唔想比囡囡去咪姐係同佢講(你咪帶佢去囉,個女返黎有咩事你負責)你同阻止佢威脅佢有咩分別!做人老公0係呢個時候點都要體諒太太,外母已經唔係度,你太太已經傷心不已,佢只想為佢媽媽做好最後一件事,點解你地呢個時候唔可以支持佢?
執子之手,與子偕老~


子爵府

積分: 14663


229#
發表於 12-11-20 09:08 |只看該作者
回覆 EMILY428 的帖子

希望樓主可以體諒下你太太,坐低慢慢傾下大家都係想小朋友好。 但女女五歲唔算细,其實去都可接受
你太太現好須要你既支持同體諒
其他地方子孫送係福氣。 冇話怕吾怕


公爵府

積分: 27067

好媽媽勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


230#
發表於 12-11-20 09:09 |只看該作者

急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在#125 p.7)

會!我老爺死個時,都有比仔去,坐左一個鐘,我就叫婆婆带走佢!



神未曾應許天色常藍;但衪曾應許生活有力!


子爵府

積分: 14437


231#
發表於 12-11-20 09:12 |只看該作者
EMILY428 發表於 12-11-20 02:06
我係C6
我係廣東南海人
我一樣係廣東南海人, 無你呢D例呀!!
我係我10歲左右我外公既婆婆過身都有去! [包括我D 細佬, 佢UNDER 4歲添!]
之後到我爺爺...

我地男家個邊從來都無你呢D例, 由細到大, 係至親既 都一定出席, 連拜山都從無缺席!


大宅

積分: 2348

畀面勳章 BK Milk勳章


232#
發表於 12-11-20 09:13 |只看該作者
EMILY428 發表於 12-11-20 02:06
我係C6
我係廣東南海人

媽媽只有一個, 在這時間你地比D咁嘅意見已經傷咗太太.



王國長老

積分: 51809

至尊種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 爸B勳章 王國長老 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 魅力王子 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


233#
發表於 12-11-20 09:13 |只看該作者

引用:Quote:sfll+發表於+12-11-20+02:02+邊度鄉

本帖最後由 醜樣豬 於 12-11-20 09:23 編輯
原帖由 EMILY428 於 12-11-20 發表
我係C6
我係廣東南海人

咩例?南海有條"唔比子孫送終"咁嘅例真係無聽過,點都好,樓主已經因為媽媽走咗好唔開心,請求你作為丈夫嘅有D同理心,比個女去送婆婆最後一程~





大宅

積分: 3366


234#
發表於 12-11-20 09:16 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在#125 p.7)

樓主支持你,呢D事一定要堅持
唔係就一世後悔




子爵府

積分: 10967

好媽媽勳章 畀面勳章


235#
發表於 12-11-20 09:17 |只看該作者
會帶

5 歲都唔怕啦!
你媽咪咁鍚個女,最後一程都唔送,你個心都唔會安樂....


男爵府

積分: 9426


236#
發表於 12-11-20 09:17 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在

帶,一定帶.


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


237#
發表於 12-11-20 09:18 |只看該作者
EMILY428 發表於 12-11-20 01:45
大家好,我係樓主C6
見到有D朋友話我父母好自私
我忍唔住想講兩句

我老爺走個陣夜晚都照俾阿女去拜爺爺。。。或者你幫距係個身度放塊黃皮葉啦。。。你都唔想你老婆埋怨你一世嘎係嘛?


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


238#
發表於 12-11-20 09:18 |只看該作者
EMILY428 發表於 12-11-20 01:45
大家好,我係樓主C6
見到有D朋友話我父母好自私
我忍唔住想講兩句

我老爺走個陣夜晚都照俾阿女去拜爺爺。。。或者你幫距係個身度放塊黃皮葉啦。。。你都唔想你老婆埋怨你一世嘎係嘛?


男爵府

積分: 8127

2011至尊種植勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章


239#
發表於 12-11-20 09:18 |只看該作者
sorry, 我吾想講比吾比小朋友係岩定錯. 不過當年阿仔只有1歲半, 佢都有入靈堂, 有跟上山, 所有地方都有去, 我老爺奶奶都冇都話我. 公公睇住阿仔出世, 陪佢陪到歲半, 我真係做吾出吾送佢最後.

如果我吾去, 將來會係一種遺憾, 我會後悔o羅.
~~~ LOVE & PEACE ~~~


子爵府

積分: 10817


240#
發表於 12-11-20 09:19 |只看該作者
會, 我個女5歲都有去送太婆最後一程, 見埋個遺容佢都冇驚過, 果個係自己親人, 生前好鍚囡囡, 我完全冇諗過唔帶個女去

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo