想生BB

跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 1053


221#
發表於 13-2-2 01:26 |只看該作者
失望中,開始有谷M的感覺...............


大宅

積分: 1114


222#
發表於 13-2-2 01:29 |只看該作者
KwaiB 發表於 13-2-1 21:59
岩岩又見到2滴啡,睇黎都係ms m 想黎多呢2日應該day 1
聽日都係check下啦,萬一Bingo咗又流啡就要臥床ga la!


大宅

積分: 1053


223#
發表於 13-2-2 01:49 |只看該作者
回覆 irenerenerene 的帖子

我都覺得你應該check下好d,有 chance 牙...


男爵府

積分: 6458


224#
發表於 13-2-2 07:42 |只看該作者

引用:Quote:KwaiB+發表於+13-2-1+21:59+岩岩又見

原帖由 irenerenerene 於 13-02-02 發表
聽日都係check下啦,萬一Bingo咗又流啡就要臥床ga la!
今月再跌0.2,, 36.4 雖然應該無機會,但如果今日仲唔黎m 今晚我會試試check



大宅

積分: 1053


225#
發表於 13-2-2 08:04 |只看該作者
有無JM有好消息牙????


複式洋房

積分: 354


226#
發表於 13-2-2 08:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+camyckm+於+13-02-01+發表其

原帖由 chungna 於 13-02-02 發表
呢一兩日有少少白色分泌 好似水咁 條腰酸痛 個人比較累 好似作m咁
我都係一樣,M前症狀齊晒!


大宅

積分: 1114


227#
發表於 13-2-2 09:46 |只看該作者
misslaulau23 發表於 13-2-2 01:49
回覆 irenerenerene 的帖子

我都覺得你應該check下好d,有 chance 牙...

唔洗 check 啦,我琴日已經流啡都冇正常 m 了!
但今朝體溫同琴日一樣仲係 36.5?


大宅

積分: 3310


228#
發表於 13-2-2 10:49 |只看該作者

引用:有無JM有好消息牙????

原帖由 misslaulau23 於 13-02-02 發表
有無JM有好消息牙????
今早體溫跌咗0.4度呀!!!所以唔驗了!!今晚m小姐唔來先再諗啦


伯爵府

積分: 15636


229#
發表於 13-2-2 10:53 |只看該作者
camyckm 發表於 13-2-2 08:17
我都係一樣,M前症狀齊晒!

琴晚有M痛+頭痛
今早又無事啦~~
希望M小姐唔好黎搵我啦 後日唔黎就驗下


伯爵府

積分: 15636


230#
發表於 13-2-2 10:55 |只看該作者
misslaulau23 發表於 13-2-2 01:26
失望中,開始有谷M的感覺...............

有D JM話有左都好似谷M既感覺呀~~


伯爵府

積分: 15636


231#
發表於 13-2-2 10:56 |只看該作者
本帖最後由 chungna 於 13-2-2 10:57 編輯
KwaiB 發表於 13-2-2 07:42
今月再跌0.2,, 36.4 雖然應該無機會,但如果今日仲唔黎m 今晚我會試試check

...

早期懷孕唔係要用晨尿咩~~
如果係就聽早CHECK 會好些~~


伯爵府

積分: 15636


232#
發表於 13-2-2 10:58 |只看該作者
Rilattori 發表於 13-2-2 10:49
今早體溫跌咗0.4度呀!!!所以唔驗了!!今晚m小姐唔來先再諗啦

...

今晚唔黎聽早驗下~~


大宅

積分: 3310


233#
發表於 13-2-2 11:02 |只看該作者

回覆:1月1日DAY 1的JM, 準備好未

我地幾個會唔會有人中呢?!好緊張呀!!good luck


伯爵府

積分: 15636


234#
發表於 13-2-2 11:08 |只看該作者
Rilattori 發表於 13-2-2 11:02
我地幾個會唔會有人中呢?!好緊張呀!!good luck

希望大家都中~~~~
我諗緊聽日好唔好試驗........定係忍手
如無意外後日就DAY1


複式洋房

積分: 354


235#
發表於 13-2-2 11:42 |只看該作者
回覆 chungna 的帖子

你平時CYCLE幾多日?


伯爵府

積分: 15636


236#
發表於 13-2-2 11:48 |只看該作者
camyckm 發表於 13-2-2 11:42
回覆 chungna 的帖子

你平時CYCLE幾多日?
26日~~~如無意外
因為之前曾經亂左少少


複式洋房

積分: 354


237#
發表於 13-2-2 11:55 |只看該作者
回覆 chungna 的帖子

我一般都35日架, 而且我上個月"化學懷孕"攪到今個月好亂, 所以都唔知驗唔驗好


大宅

積分: 1114


238#
發表於 13-2-2 11:58 |只看該作者
camyckm 發表於 13-2-2 11:55
回覆 chungna 的帖子

我一般都35日架, 而且我上個月"化學懷孕"攪到今個月好亂, 所以都唔知驗唔驗好 ...

點知自己係化學懷孕?


伯爵府

積分: 15636


239#
發表於 13-2-2 12:02 |只看該作者
本帖最後由 chungna 於 13-2-2 12:03 編輯
camyckm 發表於 13-2-2 11:55
回覆 chungna 的帖子

我一般都35日架, 而且我上個月"化學懷孕"攪到今個月好亂, 所以都唔知驗唔驗好 ...

原本上兩三個月想開工 點知黎左一日咁大把仲要唔多.......
之後無黎過M...又唔係有左.......
但今個月黎M 我係用番3個月前DAY1 用26日計
又準呀 所以我應該係26日為一CYCLE

咁你過左35日先驗會穩陣些~~


複式洋房

積分: 354


240#
發表於 13-2-2 12:06 |只看該作者
回覆 irenerenerene 的帖子

我上個月CHECK到有兩條線, 但隔幾日又無左, 所以去左抽血驗, 但原來係化學懷孕

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=6457297






首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo