影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   4


水晶宮

積分: 58984

馬年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


221#
發表於 13-3-7 16:55 |只看該作者
Queenie_0012 發表於 13-3-7 15:34
歌詞第一句已經話有 唉士堅
禾以為你講愛夫堅.................






水晶宮

積分: 58984

馬年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


222#
發表於 13-3-7 16:58 |只看該作者
Octoberchu 發表於 13-3-7 15:57
重食埋飯mg:" />mg:" />,咁洗唔洗準備筷子,spoon和叉呀

救命呀,痴線啦: ...
STEAMED 菜咁寡...............
反正又有薑, 咁索性steamed 芥蘭with ginger juice 啦




翡翠宮

積分: 82134

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 分享愛 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


223#
發表於 13-3-7 16:58 |只看該作者

引用:Quote:Queenie_0012+發表於+13-3-7+15:34+

原帖由 雪菜肉c 於 13-03-07 發表
禾以為你講愛夫堅.................
愛夫堅食左會肚痛㗎。
乖~ 食過第二樣啦。


水晶宮

積分: 58984

馬年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


224#
發表於 13-3-7 17:01 |只看該作者
Queenie_0012 發表於 13-3-7 16:38
在中煮飯叻~ 你就織毛衣醒~

咁似呢d:
行船爭解纜, 月餅禾賣先


唔知點解今日見到你d 野, 全部可以即刻聯想到下文架............
wakaka...............

自己都邊打邊笑呀..............





翡翠宮

積分: 93980


225#
發表於 13-3-7 17:02 |只看該作者
Queenie_0012 發表於 13-3-7 16:58
愛夫堅食左會肚痛㗎。
乖~ 食過第二樣啦。

比你地笑SHI我...愛夫堅字面不錯..還要愛妻號.

你看你看, WULI有天又來傻B, 但又好鬼嗲..見到MAGMAG真身嗎? 請叫我BWB. BIG WHITE BEAR.



子爵府

積分: 10265

好媽媽勳章


226#
發表於 13-3-7 17:17 |只看該作者
Queenie_0012 發表於 13-3-7 16:38
我都信WINGWING 係好可愛架喎~~~

因為佢教我織頸巾~~~ 見佢POST D 相, 好鬼靚架~
嘩...咁枱舉我呀...我係咩都得半桶水嘅人,咩都係識少少,要精就唔得嫁喇~~
入得廚房 (食你唔死囉) , 出得廳堂 (十幾廿年前or 而家減返30磅啦) ,上得XX (第二個唔洗知喇,得我老公知得喇) ~~~




子爵府

積分: 11452


227#
發表於 13-3-7 17:20 |只看該作者

引用:Quote:Octoberchu+發表於+13-3-7+15:57+重

原帖由 雪菜肉c 於 13-03-07 發表
STEAMED 菜咁寡...............
反正又有薑, 咁索性steamed 芥蘭with ginger juice 啦
笑shi咗




子爵府

積分: 11452


228#
發表於 13-3-7 17:22 |只看該作者

引用:Quote:Queenie_0012+發表於+13-3-7+16:33+N

原帖由 MagDog 於 13-03-07 發表
QQ芙蓉蛋飯..

果然識烹飪之道..知道食家要求啊. OH MY GOD, SUN..我們好壞B啊.
我同有天一樣,表面純情,內裏xxxx




翡翠宮

積分: 93980


229#
發表於 13-3-7 17:24 |只看該作者
wing2212 發表於 13-3-7 17:17
嘩...咁枱舉我呀...我係咩都得半桶水嘅人,咩都係識少少,要精就唔得嫁喇~~
入得廚房 (食你唔死囉) , 出得 ...

WINGWING,
冇錯, 我仲衰...入唔得廚房, OK算出得廳堂. (有小小胖, 不太過份)..XXXX同你一樣. 我和我HONEY互講, " I WANT NOBODY, NOBODY, BUT YOU"

不過我也要減肥, 今年秋天要去做姊妹和MC.. 千萬不要撞JYJ的CONCERT SCHEDULE啊.

的起心肝食小DD, 不吃甜和油膩野,一個星期飯後急步行40MINS. 做到4天. 兩三個月就瘦了. 我要的起心肝.



子爵府

積分: 11452


230#
發表於 13-3-7 17:29 |只看該作者

引用:Quote:wing2212+發表於+13-3-7+17:17+嘩...

原帖由 MagDog 於 13-03-07 發表
WINGWING,
冇錯, 我仲衰...入唔得廚房, OK算出得廳堂. (有小小胖, 不太過份)..XXXX同你一樣. 我和我HONEY ...
我都要減肥................見在中


一個唔小心,抽中上台,佢仲以為香港女人都係咁就唔好啦



點評

popocat  咁似做新婚要減肥先嘅?!我又減!  發表於 13-3-8 02:10


翡翠宮

積分: 93980


231#
發表於 13-3-7 17:30 |只看該作者
Octoberchu 發表於 13-3-7 17:29
我都要減肥................見在中
係呀, 一個唔小心抽中上台, 又一個唔小心中埋偷你摸你去韓國見MY JYJ就大發喇..要減肥.


男爵府

積分: 6467


232#
發表於 13-3-7 17:34 |只看該作者

回覆:♥ ♥ ♥天屋韓舍~PART 10 ♥ ♥ ♥

死火了,而家比magmag您搞到狂loop KissB啊 其實feature嗰個係邊個嚟架??越聽越似踼噢批 嘅,死喇,我好似唔係第一次喺天屋提佢地喔!!!唔好趕我出門口啊。。。


翡翠宮

積分: 93980


233#
發表於 13-3-7 17:44 |只看該作者
Vianness 發表於 13-3-7 17:34
死火了,而家比magmag您搞到狂loop KissB啊 其實feature嗰個係邊個嚟架??越聽越似踼噢批 嘅,死喇 ...

Vianness,

NO NO NO (MUG我們天屋姐姐咁惡咩?) ..踢噢批是我欣賞的...TOP的演技絕對可以和有天較量. 有天我自己覺得同LEVEL的是張根碩, FASHION KING的李帝勛, TOP. 反而鐘基和金秀炫只是亦步亦趨.

RAP個位是FLOWSIK OF AZIATIX. FLOWSIK是三位美藉韓裔的音樂人之一. 其中一位是李久哲..他是台灣的金曲歌王. 韓國人唱國語. 如果有看台灣電影艋舺...趙又廷和柯XX (女主之一) 聽的AIR SUPPLY名曲. "MAKING LOVE OUT OF NOTHING AT ALL" 就是他唱的COVER VERSION.


男爵府

積分: 6467


234#
發表於 13-3-7 18:02 |只看該作者

回覆:♥ ♥ ♥天屋韓舍~PART 10 ♥ ♥ ♥

唔係講笑,連我老爸都識JJ係邊位,佢之前同我囡一齊追守護boss. 而家連有天佢都知添,因佢見我煲王世子同正宇sir 呀


翡翠宮

積分: 93980


235#
發表於 13-3-7 18:02 |只看該作者
VIANNESS,

你狂LOOPS KISS B, 唔奇呀..這首是一聽就愛上的..

JYJ的歌好得意, 有些是一聽就愛上.
GET OUT, IN HEAVEN, 俊秀的討厭愛情, YOU'RE SO BEAUTIFUL, 在中"對你是離別, 對我是等待" "找到了", 有天的"為你留的空位".

有些又不會..AYYY GIRL. 看完個MV又唔係好鐘意, 但看"JYJ UNFORGETTABLE LIVE"有新的和音ARRANGEMENT又喜歡上了. JYJ的"NINE" 聽首歌本身小小平淡, 不搶耳, 但看CONCERT VERSION, 中版歌沒有舞蹈都好好聽, 點解呢? 就是三人的和音. 如俊秀SOLO的快歌之一, "SET ME FREE" 看過他HK CON, 有埋舞蹈又覺得好聽左..

有些聽過又看過LIVE的..是越來越喜歡.."IN HEAVEN" "GET OUT" "MISSION".

結論是有LIVE PERFORMANCE就會喜歡上了.


翡翠宮

積分: 93980


236#
發表於 13-3-7 18:03 |只看該作者
Vianness 發表於 13-3-7 18:02
唔係講笑,連我老爸都識JJ係邊位,佢之前同我囡一齊追守護boss. 而家連有天佢都知添,因佢見我煲王世子同正 ...

OH MY GOD, SUN.. UNCLE好厲害啊. VIANNES應該很年青的..


子爵府

積分: 10265

好媽媽勳章


237#
發表於 13-3-7 18:07 |只看該作者
我呀...話減肥呀...夜晚餐飯我唔食飯改食麥皮都要俾人話呀...唉...


仲要話我唔去做運動呀...湊住兩件點做呢...唉...


30磅真係有D困難...


水晶宮

積分: 58984

馬年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


238#
發表於 13-3-7 18:11 |只看該作者
禾唔減架, 禾係嬪宮, 要肥至夠氣場架.............


翡翠宮

積分: 82134

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 分享愛 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


239#
發表於 13-3-7 18:25 |只看該作者

引用:禾唔減架,+禾係嬪宮,+要肥至夠氣場架......

原帖由 雪菜肉c 於 13-03-07 發表
禾唔減架, 禾係嬪宮, 要肥至夠氣場架.............
Five five five.
禾係嬪宮娘娘賜BMW寶號嘅芙蓉蛋飯。
點會浪得虚名!


翡翠宮

積分: 93980


240#
發表於 13-3-7 18:31 |只看該作者

回覆:♥ ♥ ♥天屋韓舍~PART 10 ♥ ♥ ♥

茅錯,肉c嬪宮的是氣場和福氣,qq 是bmw 的話是可以守護肉c.但我們肥的話是福頭


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo