自由講場

跳至

首頁

尾頁
   102


水晶宮

積分: 63611

玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


221#
發表於 13-4-29 22:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+heffalumpiglet+於+13-04-29+

原帖由 WillJuneBB 於 13-04-29 發表
我個醫生又係咁開左少少比我,我走左去藥房配
醫生比困支細到死,去藥房買果支大大支

未開花 成長中 初二開花 4個花蕾


男爵府

積分: 8423


222#
發表於 13-4-29 22:52 |只看該作者

引用:你有冇打預防hpv針,我以前好似你咁,一個

原帖由 Appleapplelee 於 13-04-29 發表
你有冇打預防hpv針,我以前好似你咁,一個月發炎一次。跟住去婦科,醫生叫我打,會加強抵抗力,結果我打咗 ...
我未打啊,聽你咁講,好似試下都無防




男爵府

積分: 8423


223#
發表於 13-4-29 22:53 |只看該作者

引用:我以前都有試過,都係要塞藥,醫生叫我少食白

原帖由 aoife_b 於 13-04-29 發表
我以前都有試過,都係要塞藥,醫生叫我少食白糖同面包,同毎晩開一盆暖鹽水坐落去浸十分中左右,我到依家都久唔 ...
明白了,我明天會去買有機粗鹽黎浸下




男爵府

積分: 8423


224#
發表於 13-4-29 22:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+heffalumpiglet+於+13-04-29+

原帖由 heffalumpiglet 於 13-04-29 發表
第三寶。。。「Lactacyd」呢隻係專門比受感染時用嘅。
噢,即是痕既時候就可以用佢了?





男爵府

積分: 9548


225#
發表於 13-4-29 22:54 |只看該作者
回覆 WillJuneBB 的帖子

仲有少著牛仔褲和緊身褲, 因為太焗身


男爵府

積分: 8423


226#
發表於 13-4-29 22:55 |只看該作者

引用:瞓覺唔好著底底,透下氣 +

原帖由 月光兔 於 13-04-29 發表
瞓覺唔好著底底,透下氣
噢噢。。。。。。。。。但我會好唔自然




大宅

積分: 3941


227#
發表於 13-4-29 22:56 |只看該作者
我未生女之前有,生完就無曬,一定吾好食sweetv野


男爵府

積分: 8423


228#
發表於 13-4-29 22:57 |只看該作者

引用:我也有這問題好幾年,常常翻發還越來越密,

原帖由 cherrybear 於 13-04-29 發表
我也有這問題好幾年,常常翻發還越來越密,甚麼方法都試過,一兩個月就睇一次医生,睇了很多婦科医生驗晒血 ...
噢噢。。。但我本身已食緊避孕藥了,等我遲d問下醫生先




男爵府

積分: 8423


229#
發表於 13-4-29 22:58 |只看該作者

引用:我以前試過念珠菌,婦科醫生話不可以用護墊

原帖由 lovebbb 於 13-04-29 發表
我以前試過念珠菌,婦科醫生話不可以用護墊,要用就要密密換。要保持乾爽,在家最好穿睡裙,如果無其他人在 ...
明白明白,唔該晒啊




男爵府

積分: 8423


230#
發表於 13-4-29 22:59 |只看該作者

引用:好明白你感受,我之前大肚都係咁,痕到入心

原帖由 艾文兒B 於 13-04-29 發表
好明白你感受,我之前大肚都係咁,痕到入心入肺好彩生完之後就好返,祝早日康復

...
多謝你呀




大宅

積分: 1938


231#
發表於 13-4-29 22:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Appleapplelee+於+13-04-29+

原帖由 WillJuneBB 於 13-04-29 發表
我未打啊,聽你咁講,好似試下都無防



...
係呀,試下啦!我以前真係發炎發到想死,陰道炎加尿道炎,咩薬咩紅莓汁都試過




男爵府

積分: 8423


232#
發表於 13-4-29 22:59 |只看該作者

引用:我都有過,不過生完bb後就冇再發啦

原帖由 BREADWING 於 13-04-29 發表
我都有過,不過生完bb後就冇再發啦
你就好啦




男爵府

積分: 8423


233#
發表於 13-4-29 23:00 |只看該作者

引用:樓主係唔係食緊避孕丸?因為食緊會影响荷爾

原帖由 bluechicory 於 13-04-29 發表
樓主係唔係食緊避孕丸?因為食緊會影响荷爾蒙都會唔斷尾架
係啊,我食緊避孕藥的,原來避孕藥都有影響的嗎?




男爵府

積分: 8423


234#
發表於 13-4-29 23:00 |只看該作者

引用:回覆+WillJuneBB+的帖子妳及妳的伴侶都要用

原帖由 lina9316 於 13-04-29 發表
回覆 WillJuneBB 的帖子

妳及妳的伴侶都要用藥,否則,絕對好唔返。
明白了,謝謝




男爵府

積分: 8423


235#
發表於 13-4-29 23:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+WillJuneBB+於+13-04-29+發表

原帖由 rosaki 於 13-04-29 發表
買澳紐出,呢D只係扶助,最重要你搞好你身體,當你覺得冇咁易病,即係成功了,因為D菌打敗杖,當然你要用你 ...
明白明白,唔該晒啊




男爵府

積分: 8423


236#
發表於 13-4-29 23:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+WillJuneBB+於+13-04-29+發表

原帖由 fannymk 於 13-04-29 發表
用白醋便可,所以用麗的棉唔會留D絲系入面啦!
哈哈,明白明白,唔該晒你呀




水晶宮

積分: 52056


237#
發表於 13-4-29 23:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+蕃茄薯仔湯+於+13-04-29+發表

原帖由 WillJuneBB 於 13-04-29 發表
想問下你可唔可以影張相比我啊?我c6過幾日會上大陸公幹,我叫佢幫我買,唔該晒啊



...
sorry 講錯左,唔係上海,係广東太耐無用唔記得
1367248016591.jpg

我好百搭o架! 煲魚,煲牛,煲瘦肉,煲甘荀乜都得!!


水晶宮

積分: 52056


238#
發表於 13-4-29 23:03 |只看該作者

引用:Quote:蕃茄薯仔湯+發表於+13-4-29+20:04+大

原帖由 kay4884 於 13-04-29 發表
支嘢就咁叫"蛇脂"?
Yes! like this
1367248058753.jpg

我好百搭o架! 煲魚,煲牛,煲瘦肉,煲甘荀乜都得!!


男爵府

積分: 8423


239#
發表於 13-4-29 23:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+WillJuneBB+於+13-04-29+發表

原帖由 hhmum 於 13-04-29 發表
你用咩避孕?
我試過食薬好嚴重,一停薬自己番哂
我食避孕藥的,但我食左兩年幾都無事的,係懷孕後期到生完先咁




男爵府

積分: 8423


240#
發表於 13-4-29 23:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+WillJuneBB+於+13-04-29+發表

原帖由 heffalumpiglet 於 13-04-29 發表
醫生比困支細到死,去藥房買果支大大支
係呀,哈哈




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo