自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


侯爵府

積分: 20715


221#
發表於 13-7-27 11:36 |只看該作者

引用:老公今日放假,+佢過黎我公司搵我食lunch,+

原帖由 Catrabbitc 於 13-07-26 發表
老公今日放假, 佢過黎我公司搵我食lunch, 食完之後我送佢去搭小巴回家...

老公: 呀...搭巴士要幾耐先返到 ...
我會唔敢叫落車^^所以……可以就坐c機後面


公爵府

積分: 25689


222#
發表於 13-7-27 15:07 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車

快d叫唔敢叫落車既c6...dl呢個app
1374909337573.jpg


伯爵府

積分: 17596

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


223#
發表於 13-7-27 15:33 |只看該作者
我讀書時好怕羞, 都好驚大聲叫落車怕尷尬, 但出來工作後加上年紀大左, 咩世面未見過, 而家幾大聲叫落車都得


伯爵府

積分: 16293

BK Milk勳章


224#
發表於 13-7-27 15:41 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車

其實我都怕架


每天在家安胎...生活苦悶!但亦為迎接小新命的來臨而感到興奮和緊張!雖然生活苦悶,但有丈夫疼鍚和愛護。是我感到最幸褔的!


伯爵府

積分: 17203

畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


225#
發表於 13-7-27 15:51 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車

我老公都怕,成日叫我叫有落


公爵府

積分: 29628


226#
發表於 13-7-27 16:00 |只看該作者
識得有人會


水晶宮

積分: 63993

畀面勳章


227#
發表於 13-7-27 23:42 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車?

做女時驚架,正常聲叫落車,如果司機聽唔到就唔敢再叫。




而家大大聲叫到司機有反應為止




複式洋房

積分: 131


228#
發表於 13-7-27 23:46 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車

我老公以前都係咁 好彩依家渣車多,唔洗煩


子爵府

積分: 12701


229#
發表於 13-7-28 01:37 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車

其實我十零歲果陣都怕GA…
跟住大大下就唔會


子爵府

積分: 14588


230#
發表於 13-7-28 03:49 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車

我同我老公都唔怕叫落車,遲左落車仲怕啦


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo