立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 7751
原文章由 kerrykevin 於 08-7-18 15:55 發表 Hello呀大家, 我個仔黎近九月會入 聖安德 讀N1呀, 我想問有無小朋友都係到讀呀????
大宅
積分: 1560
原文章由 kk352006 於 7/21/2008 21:49 發表 FACIAL 我係ok對面果間yankee度做, 都ok架~ 裡面d設備都幾齊, 有桑拿又有得沖澡.
翡翠宮
積分: 75533
原文章由 kerrykevin 於 08-7-22 10:50 發表 哦.... 原來係咁呀.... 唔怪得我咁遲同佢報名都仲有位啦..... 不過我只打算同佢讀一年, 因為我太遲先同佢搵N班, 好多都full晒.... 妳細女會報 "創價"...... 哎呀... 係邊呀??? ...
子爵府
積分: 12757
原文章由 cc0524 於 08-7-22 09:53 發表 你仲未去買鞋呀??? 亞妹個牙醫幾靚女和!! 睇佢個樣都幾細心, 佢補牙收幾多錢呀?
原文章由 szewan 於 08-7-22 20:32 發表 我個電腦short short 地ar cc, 第一日就去左la , 乜都冇買, 今次比上次貴好多ar. 亞妹補牙$200, 算好平ga la.
水晶宮
積分: 74390
原文章由 szewan 於 08-7-22 20:32 發表 cc, 第一日就去左la , 乜都冇買, 今次比上次貴好多ar.
原文章由 szewan 於 08-7-22 20:32 發表 cc, 亞妹補牙$200, 算好平ga la.
積分: 7285
原文章由 chrisitne 於 08-7-22 02:32 PM 發表 hello kerrykevin: 我細女未夠2嵗, 遲少少會讀n 班。 聖安德有n 班??以前記得大仔試過堂。
原文章由 szewan 於 08-7-23 13:20 發表 jk,cc 梗係吾係$200/3隻la, 甘平我都吾敢比佢做, 係 $200/1隻, 而普通檢查係$60/1次
積分: 1508
原文章由 kk352006 於 08-7-21 21:49 發表 FACIAL 我係ok對面果間yankee度做, 都ok架~ 裡面d設備都幾齊, 有桑拿又有得沖澡. 有時我推阿b一齊去, 佢地都無問題. 好過專誠出外面做. 藥房都幾老實, d野平過百佳架~ 所以我好多時都去藥房買野多. 食就真係無乜 ...
複式洋房
積分: 269
原文章由 sunsunsandy 於 7/22/2008 03:32 PM 發表 Hi kk352006, 請問果度做facial貴唔貴架? d小姐hard唔hard sell? 我都有留意呢間facial, 見近近地,想轉去屋企留下做方便d~~睇佢個外觀,價錢好以唔平咁, 所以我一直都冇入去問~~ ...
原文章由 jk923 於 08-7-25 14:46 發表 HI~~~今日好熱呀
原文章由 Edith.C 於 08-7-24 14:05 發表 喂~ szewan, yankee 今個月仲做緊 19周年優惠, 第一次去半價試做, 你去問下啦.
原文章由 szewan 於 08-7-25 20:25 發表 咦!去8下先
原文章由 szewan 於 08-7-25 20:26 發表 今日我去左書展, 好倦好倦
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy