跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7751


2381#
發表於 08-7-22 14:32 |只看該作者
hello kerrykevin:

我細女未夠2嵗, 遲少少會讀n 班。

聖安德有n 班??以前記得大仔試過堂。






原文章由 kerrykevin 於 08-7-18 15:55 發表
Hello呀大家,
我個仔黎近九月會入 聖安德 讀N1呀, 我想問有無小朋友都係到讀呀????


大宅

積分: 1560


2382#
發表於 08-7-22 15:32 |只看該作者
原文章由 kk352006 於 7/21/2008 21:49 發表

FACIAL 我係ok對面果間yankee度做, 都ok架~ 裡面d設備都幾齊, 有桑拿又有得沖澡.


Hi kk352006, 請問果度做facial貴唔貴架? d小姐hard唔hard sell? 我都有留意呢間facial, 見近近地,想轉去屋企留下做方便d~~睇佢個外觀,價錢好以唔平咁, 所以我一直都冇入去問~~


翡翠宮

積分: 75533


2383#
發表於 08-7-22 15:43 |只看該作者
原文章由 kerrykevin 於 08-7-22 10:50 發表
哦.... 原來係咁呀.... 唔怪得我咁遲同佢報名都仲有位啦..... 不過我只打算同佢讀一年, 因為我太遲先同佢搵N班, 好多都full晒.... 妳細女會報 "創價"...... 哎呀... 係邊呀???

...

創價係九龍塘,9月就返學。


子爵府

積分: 12757


2384#
發表於 08-7-22 20:32 |只看該作者
我個電腦short short 地ar
cc,
第一日就去左la , 乜都冇買, 今次比上次貴好多ar.
亞妹補牙$200, 算好平ga la.
原文章由 cc0524 於 08-7-22 09:53 發表
你仲未去買鞋呀???

亞妹個牙醫幾靚女和!! 睇佢個樣都幾細心, 佢補牙收幾多錢呀?


翡翠宮

積分: 75533


2385#
發表於 08-7-22 22:48 |只看該作者
原文章由 szewan 於 08-7-22 20:32 發表
我個電腦short short 地ar
cc,
第一日就去左la , 乜都冇買, 今次比上次貴好多ar.
亞妹補牙$200, 算好平ga la.

3隻200?


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2386#
發表於 08-7-23 08:52 |只看該作者
原來係咁, 怪唔得知唔見你報料啦!!


原文章由 szewan 於 08-7-22 20:32 發表

cc,
第一日就去左la , 乜都冇買, 今次比上次貴好多ar.


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2387#
發表於 08-7-23 08:53 |只看該作者
$200 補三隻?? 仲要分兩次, 又真係幾平和!!
大人係唔係同價架??


原文章由 szewan 於 08-7-22 20:32 發表
cc,
亞妹補牙$200, 算好平ga la.


男爵府

積分: 7285


2388#
發表於 08-7-23 10:13 |只看該作者
係呀, 有呀, 新開的... 我都係睇入學天書介紹我先知呀!!

原文章由 chrisitne 於 08-7-22 02:32 PM 發表
hello kerrykevin:

我細女未夠2嵗, 遲少少會讀n 班。

聖安德有n 班??以前記得大仔試過堂。


子爵府

積分: 12757


2389#
發表於 08-7-23 13:20 |只看該作者
jk,cc
梗係吾係$200/3隻la, 甘平我都吾敢比佢做, 係 $200/1隻, 而普通檢查係$60/1次


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2390#
發表於 08-7-23 14:12 |只看該作者
啊................



原文章由 szewan 於 08-7-23 13:20 發表
jk,cc
梗係吾係$200/3隻la, 甘平我都吾敢比佢做, 係 $200/1隻, 而普通檢查係$60/1次


翡翠宮

積分: 75533


2391#
發表於 08-7-23 20:53 |只看該作者
原文章由 szewan 於 08-7-23 13:20 發表
jk,cc
梗係吾係$200/3隻la, 甘平我都吾敢比佢做, 係 $200/1隻, 而普通檢查係$60/1次


大宅

積分: 1508


2392#
發表於 08-7-24 14:05 |只看該作者
喂~ szewan, yankee 今個月仲做緊 19周年優惠, 第一次去半價試做, 你去問下啦.


原文章由 kk352006 於 08-7-21 21:49 發表

FACIAL 我係ok對面果間yankee度做, 都ok架~ 裡面d設備都幾齊, 有桑拿又有得沖澡. 有時我推阿b一齊去, 佢地都無問題. 好過專誠出外面做.
藥房都幾老實, d野平過百佳架~ 所以我好多時都去藥房買野多.
食就真係無乜 ...


複式洋房

積分: 269


2393#
發表於 08-7-24 16:28 |只看該作者
我覺得ok. 因為我以前係physical做, 咁佢地比physical平小小囉~ 做facial果d小姐就無sell過野喎~ 不過門口d小姐就hard sell d(因為係佢地嘅工作).

原文章由 sunsunsandy 於 7/22/2008 03:32 PM 發表


Hi kk352006, 請問果度做facial貴唔貴架? d小姐hard唔hard sell? 我都有留意呢間facial, 見近近地,想轉去屋企留下做方便d~~睇佢個外觀,價錢好以唔平咁, 所以我一直都冇入去問~~ ...


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2394#
發表於 08-7-25 09:03 |只看該作者
GOOD MORNING~


翡翠宮

積分: 75533


2395#
發表於 08-7-25 14:46 |只看該作者
HI~~~今日好熱呀


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2396#
發表於 08-7-25 14:52 |只看該作者
我諗唔止今日, 係日日都好......................熱!!! mouth:



原文章由 jk923 於 08-7-25 14:46 發表
HI~~~今日好熱呀


子爵府

積分: 12757


2397#
發表於 08-7-25 20:25 |只看該作者
咦!去8下先
原文章由 Edith.C 於 08-7-24 14:05 發表
喂~ szewan, yankee 今個月仲做緊 19周年優惠, 第一次去半價試做, 你去問下啦.


子爵府

積分: 12757


2398#
發表於 08-7-25 20:26 |只看該作者
今日我去左書展, 好倦好倦
原文章由 szewan 於 08-7-25 20:25 發表
咦!去8下先


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2399#
發表於 08-7-26 08:13 |只看該作者
有咩收獲呀???



原文章由 szewan 於 08-7-25 20:26 發表
今日我去左書展, 好倦好倦


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2400#
發表於 08-7-26 08:14 |只看該作者
我見你去買蜜糖咁平又想走去買, 點知佢話要先買其他野先係呢個價錢, 結果都係買唔到!!


原文章由 szewan 於 08-7-25 20:26 發表
今日我去左書展, 好倦好倦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo