立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 58522
原文章由 magee009 於 07-8-15 18:47 發表 仲有禮金收
大宅
積分: 1054
原文章由 sandylaw 於 07-8-15 18:46 發表 生仔會無左個仔=跟老婆走 生女就多左個仔=女婿跟埋返外家
翡翠宮
積分: 91289
原文章由 chloe18媽媽 於 07-8-15 18:18 發表 偷野緊係要快手.:loveliness: :loveliness: :loveliness: :loveliness: hi嬸嬸
子爵府
積分: 13148
原文章由 wendykaka 於 07-8-15 18:47 發表 what's up 009
原文章由 rubytang 於 07-8-15 18:47 發表 咁就好啦~ 快快樂樂上學去~
原文章由 wendykaka 於 07-8-15 18:49 發表 我不停去巡 space, 自己個 space 夜 d 先整.:mrgreen::mrgreen:
積分: 12706
原文章由 waiwaimummy 於 07-8-15 18:51 發表 係呀係呀:lol :lol 不過我得個仔, 第時未冇左個仔囉
侯爵府
積分: 20041
原文章由 rubytang 於 07-8-15 18:51 發表 eeeee~ 我又無咁諗到添~ 淨係覺得女會顧家多d, 同埋起碼就算同亞媽鬧交, 鬧完一輪就會無事, 亦唔會話個心有條刺, 但如果第時同新抱鬧交, 分分鐘連自己個仔同孫都唔見人呀~
原文章由 sandylaw 於 07-8-15 18:53 發表 呢句咁似我個blog名既
原文章由 magee009 於 07-8-15 18:54 發表 唔怪得好似咁熟甘
積分: 22453
原文章由 rubytang 於 07-8-15 18:43 發表 呀 咁即係邊鬼個pm 你, 搞到你咁 呢~
原文章由 rubytang 於 07-8-15 18:57 發表 係咩, 咁o岩既~ 梗係啦~ 返學就梗係要開心啦~ 有咩野煩野, 返學同d同學仔傾下講下, 咁就會開心番架啦~
原文章由 rubytang 於 07-8-15 18:55 發表 我重大鑊, 我兩個仔, 我成日都恨女, 恨到就黎發燒, 陀細仔時, 我都以為係女, 去照時, 都猛問姑娘係咪女, 但就話俾我知, 你就想啦~ 100% 仔, 我話唔信, 會唔會照錯呀~ 佢就影左張相俾我睇, 正好影 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy