烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   689


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2381#
發表於 15-1-28 00:03 |只看該作者
pianshow 發表於 15-1-25 19:17
初嘗試
好想食


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2382#
發表於 15-1-28 00:04 |只看該作者
Kimberly87 發表於 15-1-25 21:56
新手第二機,朱古力燕麥吐司!好高大,不過小小磨菇頭!個頭點樣可以圓滑d 開頭諗住用朱古力奶代替 ...
好靚仔呀


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2383#
發表於 15-1-28 00:05 |只看該作者
波子 發表於 15-1-25 21:59
明天早餐, 芝士腸包


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2384#
發表於 15-1-28 00:06 |只看該作者
Kimberly87 發表於 15-1-25 23:14
想問下高手們如果想落香蕉蓉,係放乾果格定落料時放呢?落左蕉蓉其他份量如水,面粉要加減嗎?感謝!



...
連材料一齊落,要減水份,麵粉可以不變,香蕉愈熟會愈多水份,小心落水


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2385#
發表於 15-1-28 00:07 |只看該作者
happycathome 發表於 15-1-25 23:24
而家買那裡筍?
買咩筍?竹筍 ?


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2386#
發表於 15-1-28 00:08 |只看該作者
starz~ 發表於 15-1-26 11:58
新手106琴晚第一次開機, 都勉強ok, 但唔知我係咪落咗海鹽, 味道都偏咸! 而且唔知點解個包好似唔夠鬆軟既? ...
你跟食譜用5克鹽?
下次落2克鹽夠架喇


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2387#
發表於 15-1-28 00:08 |只看該作者
波子 發表於 15-1-26 09:06
整多d, 好快掌握到經驗
無錯


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2388#
發表於 15-1-28 00:11 |只看該作者
lazymamama 發表於 15-1-27 10:54
請教各位jm,如果想玩低發造型麵飽仔,行完麵團毛之後造型,係咪直接入雪櫃唔使做二發,之後就回溫入焗爐? ...
你問我呢,我就唔建議放入雪櫃做最後一發既。更加唔建議二發完入雪櫃,咁就會一定發過龍。
至於你問幾耐完成低發,呢一層好難講,如果你個雪櫃溫度唔夠凍,入去無耐就會不斷發酵至過度,第二朝已經係完全發過龍架喇。


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2389#
發表於 15-1-28 00:14 |只看該作者
River_Bear 發表於 15-1-27 12:10
琴晚用左買機送的麥祼預伴粉~ 今朝食時發覺好咸~

我想問呢預伴粉係咪偏咸架~
我無食過裸麥預拌粉,如果你覺得鹹,下次自己溝高粉,可能發得仲會好D添,
仲有係,用預拌粉既酵母係唔夠份量架,要留意


大宅

積分: 2626


2390#
發表於 15-1-28 00:14 |只看該作者

回覆:tp168 的帖子

咁夜既我開始識識地睇面團喇,因為我係行105 無發酵模式,其實就咁放入機內夠唔夠暖呢?同洗唔加濕布喺面?




翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2391#
發表於 15-1-28 00:15 |只看該作者
creambb 發表於 15-1-27 17:10
部舊機係咪可以掉得?
如果你唔整的話,留個殼都無用,bread pan 同麵包葉唔好掉呀,如果日後你買番P仔,可能會有用都唔定


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2392#
發表於 15-1-28 00:16 |只看該作者
creambb 發表於 15-1-27 17:09
朋友話俾部港版贈品我用住先
好朋友呀


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2393#
發表於 15-1-28 00:16 |只看該作者
MiuMiuChow 發表於 15-1-27 23:24
今晚又出粒粒芝麻包.....


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2394#
發表於 15-1-28 00:17 |只看該作者
creambb 發表於 15-1-27 17:10
部舊機係咪可以掉得?
仲有,拎番粒水銀電池出黎


大宅

積分: 2626


2395#
發表於 15-1-28 00:17 |只看該作者

回覆:tp168 的帖子

我尋日試左喇,落左50g蕉蓉,可能心急隻蕉無梅花點已經用左,出黎一d蕉味都無但都發得高大的




翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2396#
發表於 15-1-28 00:18 |只看該作者
Kimberly87 發表於 15-1-28 00:14
咁夜既我開始識識地睇面團喇,因為我係行105 無發酵模式,其實就咁放入機內夠唔夠暖呢?同洗唔加濕布 ...
個麵包麵糰MODE,有埋發酵架
我係夜鬼


伯爵府

積分: 15947

畀面勳章


2397#
發表於 15-1-28 00:19 |只看該作者

引用:Quote:creambb+發表於+15-1-27+17:10+部舊

原帖由 tp168 於 15-01-28 發表
仲有,拎番粒水銀電池出黎
咁都比你諗到.....





翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2398#
發表於 15-1-28 00:20 |只看該作者
Kimberly87 發表於 15-1-28 00:17
我尋日試左喇,落左50g蕉蓉,可能心急隻蕉無梅花點已經用左,出黎一d蕉味都無但都發得高大的



...
其實有梅花點都唔會有好大蕉味架
蕉包最難控制,你都可以控制到,你上手好快呀


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2399#
發表於 15-1-28 00:21 |只看該作者
MiuMiuChow 發表於 15-1-28 00:19
咁都比你諗到.....
因為我剛剛換咗粒新電嘛


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2400#
發表於 15-1-28 00:23 |只看該作者
我都好耐無交P仔功課喇,咁啱今晚用P仔,交下功課先
.

白馬高粉250克
海鹽2克
太古原糖17克
總統無鹽牛油15克
二牛全脂奶粉6克
過瀘室溫水185克
Doves IDY 2.8克
基本吐司MODE 4小時製作


.




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo