嬰兒醫護

跳至

首頁

尾頁
   11


複式洋房

積分: 174


2381#
發表於 09-4-15 12:10 |只看該作者

回覆 # 的文章

茹類都唔可以食架咩?咁我咪連茹都唔食得?原來可以飲五花茶家, 等我都飲d幫bb清熱先得, 謝謝關心!bb尋晚又訓得唔好啦!我驚佢又面仔損呀!


複式洋房

積分: 399


2382#
發表於 09-4-15 12:10 |只看該作者
原帖由 skchiu 於 09-4-15 10:24 發表
唔關人奶事, 只是餵人奶我地要戒口! 我個囝係半人奶, 醫生叫轉奶粉& 我要戒到好清好清, 只可以食豬、雞、蔬菜同埋唔出街食, 咁的確我戒到好清時, 亞囝 d 濕疹係好咗 d (不過都仲有), 其實你要睇你個 B 對咩食物敏感, ...


係啦,初頭我唔為意,食左蝦,令妹妹的濕疹變得更差。後來立即戒口,加埋睇中醫,而家好返八、九成,我先安心哂。

之前個細女,成塊面都又紅又粗糙,又抓到有傷口,我唔想同佢影相,好傷心,真係好似有個媽咪講,係我自已有點自卑,而家先好返d。

睇過呢度的媽咪分享,我亦不敢掉以輕心,務求佢完全好返再keep 到一排,先叫做大功告成。而家用緊cetaphil 的cream,都算幾好用。

又因為好驚用類固醇的藥膏,所以帶左佢睇中醫,餵佢食中藥,仲要洗面,真係一大挑戰,但為左佢塊面,我會努力......見返佢個靚靚樣,會好好珍惜。

[ 本帖最後由 applebaby 於 09-4-15 12:17 編輯 ]


大宅

積分: 3124


2383#
發表於 09-4-15 12:35 |只看該作者
我想問下你地有冇買吸塵瞞吸塵機,好貴要成兩萬蚊,你地有冇買D平D而又真係有用架。


伯爵府

積分: 15123

畀面勳章


2384#
發表於 09-4-15 14:00 |只看該作者
我都睇過demo,但太貴,而我老公覺得個sales利用技術誤導同誇大個效果,我自己就覺得勤d洗床單都ok,有時我會用osim有隻vaccum head,專吸床同布,如果有人証實用左會好好多or有改善,甘就話買je...之前有post話有mami買左,但又無特別recommend用左會好d..


原帖由 tolulu 於 09-4-15 12:35 發表
我想問下你地有冇買吸塵瞞吸塵機,好貴要成兩萬蚊,你地有冇買D平D而又真係有用架。


子爵府

積分: 10943


2385#
發表於 09-4-15 14:58 |只看該作者
我都有做過deno, 睇時覺得很值得買, 因真的吸左委多野出來, 但睇錢份上, 真的是很貴 , 我有朋友買左,她女有鼻敏感, 她話現在有改善, 要睇多排才可以知道究竟有沒效... 我仔驗血又是對塵蟎敏感, 所以我都心大心細, 但我自己又要返工, 覺得沒咩時間去搞呢的野, 怕買來晒錢...不過好像市面上都好像有的濾水式的吸塵器, 不知得不得 ?有沒人試過 ?
quote]原帖由 tolulu 於 09-4-15 12:35 發表
我想問下你地有冇買吸塵瞞吸塵機,好貴要成兩萬蚊,你地有冇買D平D而又真係有用架。 [/quote]


子爵府

積分: 10943


2386#
發表於 09-4-15 15:25 |只看該作者
pakyin1108

你仔現在幾大呀, 我仔就來2歲, 今年好似的濕疹都未停過, 他的疹沒流水, 成日一塊塊紅, 變粗, 摸上去是"興"的
,有時就抓到流血 ,見甘細的人仔受甘的苦,我心如刀割, 有沒人都是出呢的疹呀 ? 請同我人享一下謝謝 !

原帖由 pakyin1108 於 09-4-14 17:28 發表
唔好o甘down啦,濕疹jer又唔係d咩病,比起好多有先天病或患罕有病,已經好好喇,我個仔以前都好勁ga,全身全面都紅腫出水,成日唔開心,又喊,但係多d做資料搜集,問下呢度有經驗既mami,對bb既病會有幫助,同埋bb越大d濕疹會好 ...


複式洋房

積分: 174


2387#
發表於 09-4-15 19:01 |只看該作者

回覆 # 的文章

有無人可以介紹邊隻洗衣液係對濕疹bb好d架?


民房

積分: 55


2388#
發表於 09-4-15 19:38 |只看該作者
你有冇同你個BB去睇醫生?@@睇落你個B好似好嚴重wor,但係我聽朋友講燕麥可以止痕。 你不如去lee個網睇下啦!佢地都解釋得幾詳細 ^^
http://brighthealthclub.hindwing.com/dermaveen/

原帖由 yan02 於 09-4-15 15:25 發表
pakyin1108

你仔現在幾大呀, 我仔就來2歲, 今年好似的濕疹都未停過, 他的疹沒流水, 成日一塊塊紅, 變粗, 摸上去是"興"的
,有時就抓到流血 ,見甘細的人仔受甘的苦,我心如刀割, 有沒人都是出呢的疹呀 ? 請同我人 ...


大宅

積分: 3170

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2389#
發表於 09-4-15 22:07 |只看該作者
我o地用緊castle抗敏o個隻洗衣粉, 大百佳/ taste有得買...

原帖由 BoBo0903 於 09-4-15 19:01 發表
有無人可以介紹邊隻洗衣液係對濕疹bb好d架?

[ 本帖最後由 kleinpunkt 於 09-4-15 22:10 編輯 ]


大宅

積分: 3170

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2390#
發表於 09-4-15 22:09 |只看該作者
前晚亞b都勁r手臂, 我諗同天氣有關, 因為熱o左...


大宅

積分: 3124


2391#
發表於 09-4-15 22:13 |只看該作者
係呀,所以我都想知其他得唔得。因為我都覺得貴左D,如果你地有其他更好牌子,希望你地可以話我知。
有人話伊萊克思同三星都OK,但就冇貴野咁好,所以我都想收集多D意見先買。



原帖由 yan02 於 09-4-15 14:58 發表
我都有做過deno, 睇時覺得很值得買, 因真的吸左委多野出來, 但睇錢份上, 真的是很貴 , 我有朋友買左,她女有鼻敏感, 她話現在有改善, 要睇多排才可以知道究竟有沒效... 我仔驗血又是對塵蟎敏感, 所以我都心大心細, 但 ...


翡翠宮

積分: 97426

好媽媽勳章


2392#
發表於 09-4-16 10:20 |只看該作者
我搵唔到 avado organic 有機牛油果洗頭水, 請問邊樹有得賣呀 ???


翡翠宮

積分: 97426

好媽媽勳章


2393#
發表於 09-4-16 10:22 |只看該作者
原帖由 kleinpunkt 於 09-4-15 22:09 發表
前晚亞b都勁r手臂, 我諗同天氣有關, 因為熱o左...


尋日熱囉.,... 我仔都抓後頸 同頭 ....
今日重熱, 重開始越o黎越熱, 都唔知點算... 我最怕夏天同 冬天最乾 依兩時間....


翡翠宮

積分: 97426

好媽媽勳章


2394#
發表於 09-4-16 10:25 |只看該作者
dermaveen 沖涼, 應該係 浴粉最潤、跟住係 bath oil ... 我係好似今日同尋日咁熱,又無咩濕疹, 先用 dermaveen or physiogel cleaner 沖涼..... (係珀珀慧慧媽介紹我用 dermaveen 康漾 , 真係幾好.... )

我見, 應該最好係跟珀珀慧慧媽咁教, 用 oatmeal 自己磨...

[ 本帖最後由 jolo 於 09-4-16 10:26 編輯 ]


大宅

積分: 1078


2395#
發表於 09-4-16 11:28 |只看該作者
You can buy it at Sogo...
don't know if my daughter will allergic to 牛油果, so is still under testing...
原帖由 jolo 於 09-4-16 10:20 發表
我搵唔到 avado organic 有機牛油果洗頭水, 請問邊樹有得賣呀 ???


大宅

積分: 1955


2396#
發表於 09-4-16 13:01 |只看該作者
荷花x子有得買, 有時永安都有

原帖由 jolo 於 09-4-16 10:20 發表
我搵唔到 avado organic 有機牛油果洗頭水, 請問邊樹有得賣呀 ???


伯爵府

積分: 15123

畀面勳章


2397#
發表於 09-4-16 14:20 |只看該作者
YAN02,
我個仔歲半...你要同佢搽藥膏架,唔搽係唔會好,只會越黎越嚴重,一見佢出就即刻搽直至好番為止,雖然有類固醇,但你無得選擇,只要含量安全就無問題,我就定期帶阿仔去皮膚DR覆診(三四個月到一次),CHECK下皮膚同身體有無受類固醇影響,你有無留意阿仔對咩敏感?天氣,塵蟎都係大部份濕疹B既致敏源,你有無有效地控制?例如冬天開放濕機,夏天開抽濕機,太熱就要開冷氣(無辨法,呢D$$$要洗),屋企會唔會好多塵?好污糟?阿仔有無玩毛公仔甚至攬住訓?床單床肉都好緊要,沖涼液同保濕CREAMO岩唔O岩佢用?其實佢甘大應該好少出塊面,通常BB出面多,大個就身,四肢多,會唔會對奶敏感?你有無做SKIN TEST?希望幫到你啦,因為呢度既MAMI都好明白大家既感受....
原帖由 yan02 於 09-4-15 15:25 發表
pakyin1108

你仔現在幾大呀, 我仔就來2歲, 今年好似的濕疹都未停過, 他的疹沒流水, 成日一塊塊紅, 變粗, 摸上去是"興"的
,有時就抓到流血 ,見甘細的人仔受甘的苦,我心如刀割, 有沒人都是出呢的疹呀 ? 請同我人 ...


民房

積分: 9


2398#
發表於 09-4-16 15:44 |只看該作者
千其唔好長期用含類固醇嘅cream, 由其係BB tim, 我老公 d 手指都有濕疹, 醫咗差2 yrs, specialist都睇埋,
d doctor d 含類固醇嘅cream, 但都斷唔到尾, 最後係咗呢隻 pot of skin balm 之後就冇晒事lu...
之前我個 B都有濕診, 咗幾日就冇晒, 呢隻cream 最好就係100%天然, 完之後冇side effect, 絕對放心....



原帖由 pakyin1108 於 09-4-16 14:20 發表
YAN02,
我個仔歲半...你要同佢搽藥膏架,唔搽係唔會好,只會越黎越嚴重,一見佢出就即刻搽直至好番為止,雖然有類固醇,但你無得選擇,只要含量安全就無問題,我就定期帶阿仔去皮膚DR覆診(三四個月到一次),CHECK下皮膚同身 ...


複式洋房

積分: 174


2399#
發表於 09-4-16 17:15 |只看該作者

回覆 # 的文章

pot of skin balm 沖涼用架?邊度有得買?


子爵府

積分: 10943


2400#
發表於 09-4-16 17:39 |只看該作者
PAKYIN 1108
我己做了血液測試, 是對塵蟎敏感, 中醫話是血燥型濕疹, 你所講那些,都數都做了, 好似昨晚甘,玩得好地地,無啦啦大哭,狂抓, 又成頭紅晒,仲連下髒都痕埋, 我都不知發生咩事, 突然甘敏感 ,呢2天擦左類固醇,好返很多, 我想問,你地有沒睇開康和堂 , 收費好貴, 一個月成4800 元, 現在做推廣 900 元 12天葯, 我都不知好不好, 今天去取藥,比仔吃, 睇下仔吃成點再同你地講 .


原帖由 pakyin1108 於 09-4-16 14:20 發表
YAN02,
我個仔歲半...你要同佢搽藥膏架,唔搽係唔會好,只會越黎越嚴重,一見佢出就即刻搽直至好番為止,雖然有類固醇,但你無得選擇,只要含量安全就無問題,我就定期帶阿仔去皮膚DR覆診(三四個月到一次),CHECK下皮膚同身 ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo