立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 59007
原帖由 phibow 於 09-1-14 16:02 發表 呢排好乾燥, 就算空氣好都唔多好受
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-14 16:21 發表 奶茶 = 濃叉 ... x 胃呀
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-14 16:23 發表 shatin 友, 有無興趣食呢間, http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=25390 我有memeber card, 星期一至四 40% off
珍珠宮
積分: 40434
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-14 16:37 發表 你係話電話sim card?
原帖由 tattat 於 09-1-14 16:45 發表 家下我去睇跌打果條路, 好多人食煙, 都聞到我個鼻好辛苦呀
侯爵府
積分: 24872
原帖由 phibow 於 09-1-14 16:56 發表 我估abby講個隻係數x通 & pxxw流動上網服務, 有舊比usb大少少接受器
原帖由 abbytang 於 09-1-14 17:11 發表 類似 , 我係想昭吓知吾知係咪一定要用個張 CARD 囉 , 因壽去到 THALIAND 會買張 NET SIM 用
原帖由 phibow 於 09-1-14 17:22 發表 我諗要啦, 因為個個係類似modern ga野o黎, 用o黎接受網路訊號, 我估oversea未用到
原帖由 phibow 於 09-1-14 16:57 發表 家下好似少左人係街度someking, 一有2,3個someking就已經覺得好難頂
原帖由 tattat 於 09-1-14 17:54 發表 係上水果邊, 係好多好多人都食緊煙呢
積分: 21093
原帖由 phibow 於 09-1-14 16:54 發表 我每個fri都會經過, 係奧運個排好d, 多d人氣, 除此之外, 都係水靜河飛, 不過for我地傾計幾好, hehe
原帖由 tattat 於 09-1-14 16:51 發表 睇左頭3個食評, 好似幾好咁. 如果有40% OFF都唔錯呢
子爵府
積分: 12326
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-14 18:07 發表 唔好用佢呀! o個張card oversea 用唔到嫁! 今日睇magazine 見有人complain oversea 用, 跳到當地既台, 埋單9xxx~ 如果要上網, 倒不如用hotel 條線 or local 既網吧
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy