在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2381#
發表於 09-1-14 16:45 |只看該作者
原帖由 phibow 於 09-1-14 16:02 發表


呢排好乾燥, 就算空氣好都唔多好受
家下我去睇跌打果條路, 好多人食煙, 都聞到我個鼻好辛苦呀


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2382#
發表於 09-1-14 16:46 |只看該作者
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-14 16:21 發表
奶茶 = 濃叉 ... x 胃呀

ER到家下都仲有胃氣, 怕怕, 下次唔敢LU.


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2383#
發表於 09-1-14 16:51 |只看該作者
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-14 16:23 發表
shatin 友, 有無興趣食呢間,

http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=25390

我有memeber card, 星期一至四 40% off

睇左頭3個食評, 好似幾好咁.

如果有40% OFF都唔錯呢


珍珠宮

積分: 40434


2384#
發表於 09-1-14 16:54 |只看該作者
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-14 16:23 發表
shatin 友, 有無興趣食呢間,

http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=25390

我有memeber card, 星期一至四 40% off


我每個fri都會經過, 係奧運個排好d, 多d人氣, 除此之外, 都係水靜河飛, 不過for我地傾計幾好, hehe


珍珠宮

積分: 40434


2385#
發表於 09-1-14 16:56 |只看該作者
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-14 16:37 發表
你係話電話sim card?


我估abby講個隻係數x通 & pxxw流動上網服務, 有舊比usb大少少接受器


珍珠宮

積分: 40434


2386#
發表於 09-1-14 16:57 |只看該作者
原帖由 tattat 於 09-1-14 16:45 發表
家下我去睇跌打果條路, 好多人食煙, 都聞到我個鼻好辛苦呀


家下好似少左人係街度someking, 一有2,3個someking就已經覺得好難頂


侯爵府

積分: 24872

醒目開學勳章


2387#
發表於 09-1-14 17:05 |只看該作者
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-14 16:37 發表
你係話電話sim card?

係呀 , 我唸緊点上網 , 頭 3 日冇WIFI


侯爵府

積分: 24872

醒目開學勳章


2388#
發表於 09-1-14 17:11 |只看該作者
原帖由 phibow 於 09-1-14 16:56 發表


我估abby講個隻係數x通 & pxxw流動上網服務, 有舊比usb大少少接受器

類似 , 我係想昭吓知吾知係咪一定要用個張 CARD 囉 , 因壽去到 THALIAND 會買張 NET SIM 用


珍珠宮

積分: 40434


2389#
發表於 09-1-14 17:22 |只看該作者
原帖由 abbytang 於 09-1-14 17:11 發表

類似 , 我係想昭吓知吾知係咪一定要用個張 CARD 囉 , 因壽去到 THALIAND 會買張 NET SIM 用


我諗要啦, 因為個個係類似modern ga野o黎, 用o黎接受網路訊號, 我估oversea未用到


侯爵府

積分: 24872

醒目開學勳章


2390#
發表於 09-1-14 17:28 |只看該作者
原帖由 phibow 於 09-1-14 17:22 發表


我諗要啦, 因為個個係類似modern ga野o黎, 用o黎接受網路訊號, 我估oversea未用到

PC 咭插曹 , 將張 SIM 放入去就得啦喎


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2391#
發表於 09-1-14 17:54 |只看該作者
原帖由 phibow 於 09-1-14 16:57 發表


家下好似少左人係街度someking, 一有2,3個someking就已經覺得好難頂

係上水果邊, 係好多好多人都食緊煙呢


侯爵府

積分: 24872

醒目開學勳章


2392#
發表於 09-1-14 18:01 |只看該作者
原帖由 tattat 於 09-1-14 17:54 發表

係上水果邊, 係好多好多人都食緊煙呢

近火車站係勁多


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


2393#
發表於 09-1-14 18:07 |只看該作者
唔好用佢呀! o個張card oversea 用唔到嫁! 今日睇magazine 見有人complain oversea 用, 跳到當地既台, 埋單9xxx~

如果要上網, 倒不如用hotel 條線 or local 既網吧

原帖由 abbytang 於 09-1-14 17:11 發表

類似 , 我係想昭吓知吾知係咪一定要用個張 CARD 囉 , 因壽去到 THALIAND 會買張 NET SIM 用


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


2394#
發表於 09-1-14 18:07 |只看該作者
我最近都幫肥老join左~
原帖由 phibow 於 09-1-14 16:56 發表


我估abby講個隻係數x通 & pxxw流動上網服務, 有舊比usb大少少接受器


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


2395#
發表於 09-1-14 18:08 |只看該作者
我就間唔中都會去, 貪佢靜靜地, 食物又ok, 價錢又唔算貴呀!

原帖由 phibow 於 09-1-14 16:54 發表


我每個fri都會經過, 係奧運個排好d, 多d人氣, 除此之外, 都係水靜河飛, 不過for我地傾計幾好, hehe


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


2396#
發表於 09-1-14 18:10 |只看該作者
係呀係呀, 附近應該有個馬鐵站, 又有van 去abby/phibow/我home, 好方便呢 ^^
原帖由 tattat 於 09-1-14 16:51 發表

睇左頭3個食評, 好似幾好咁.

如果有40% OFF都唔錯呢


子爵府

積分: 12326


2397#
發表於 09-1-14 18:15 |只看該作者
ABBY,


曼谷15℃, 5人凍死


【明報專訊】受來自中國的寒流影響,[url=]泰國
[/url]出現罕見低溫天氣,[url=]曼谷
[/url]降至15℃,部分地區更降至4℃。低溫天氣導致至少5人死亡,泰國昨宣布全國逾半地區因寒流侵襲而進入緊急狀態。
全國逾半地區進緊急狀態
位處熱帶的泰國,全年平均氣溫為32℃,最熱時可達42℃。但周末起受來自中國的冷空氣影響,泰國各地氣溫急降。大城府一名71歲僧侶凍死;在北部的清萊,亦有一名37歲男子,醉酒後只穿內衣便昏睡過去,懷疑因不敵寒冷天氣而凍死家中。泰國媒體報道,迄今共有5人受氣溫急降影響死亡。
清邁山區僅4℃ 泰北結霜
泰國氣象局昨發表預測,未來4天泰國北部地區溫度可能降至7至15℃,東北部降至7至13℃,中部平原地區氣溫降至13至16℃。北部清邁省一山區,昨天更只有4℃。曼谷周一氣溫亦低至15℃,寒冷程度十分罕見,儘管這仍未打破曼谷1974年的11℃史上最低溫紀錄。曼谷民眾長年習慣了濕熱天氣,但最近不少市民都要披上圍巾和外套防凍。氣象局官員表示:「因來自中國的寒流持續,曼谷的寒冷天氣至少會持續到周末。」不過這股不尋常寒流,也為北部的泰國國家公園,增添了新的旅遊魅力,皆因不少泰國人都蜂擁前往欣賞難得一見的霜景。


侯爵府

積分: 24872

醒目開學勳章


2398#
發表於 09-1-14 18:27 |只看該作者
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-14 18:07 發表
唔好用佢呀! o個張card oversea 用唔到嫁! 今日睇magazine 見有人complain oversea 用, 跳到當地既台, 埋單9xxx~

如果要上網, 倒不如用hotel 條線 or local 既網吧

但個張 sim card 我係去到個邊先買架喎


珍珠宮

積分: 40434


2399#
發表於 09-1-15 09:34 |只看該作者
good morning


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2400#
發表於 09-1-15 09:38 |只看該作者
hihi morning morning

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo