立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 5810
原文章由 gumgum 於 08-12-8 15:50 發表 唔會喇, 如果係仔都會既... 我最多遲D幫佢著三點式. hehe.
大宅
積分: 2335
原文章由 CherryB 於 08-12-8 15:53 發表 b囡果d三點式好靚呢 !!! b仔嚟嚟去去都係果d,一個字...........悶
積分: 9302
原文章由 gumgum 於 08-12-8 15:49 發表 係架上次睇兒科個醫生都係咁講, 咁細個除非超級嚴重如果唔係都唔會開咳藥架. 副作用太大!
積分: 6004
原文章由 TracynWayne 於 08-12-8 15:53 發表 14.41lbs
積分: 6150
原文章由 gumgum 於 08-12-8 15:44 發表 其實唔係咩train既, 可能係我懶幫佢著衫跟住自己揾藉口啫.... 不過我唔鍾意D BB著到成隻糭咁! 我鍾意好似D鬼仔BB咁淨係著條片片周圍爬.
積分: 8804
原文章由 HWY 於 08-12-8 15:56 發表 因B女有好多痰才引致佢成日咳咳,E生suggest我帶BB去拍痰,但係我又唔忍心佢受苦,矛盾中!
珍珠宮
積分: 31467
原文章由 tok604 於 08-12-8 15:59 發表 nochoice 頭先追番d post睇到你話唔開心。。。 唔好咁啦 婆婆都係緊張粒孫麻。。。大家諗法唔同 當"就"下老人家啦~~ 唔好唔開心 有咩同老公講啦 發洩左出黎就無事~~ 傻妹 ...
原文章由 BBEAR 於 08-12-8 15:58 發表 我仲見過d鬼仔b唔著鞋通街行呀! hwy, 收到啦, thanks.
原文章由 gumgum 於 08-12-8 16:03 發表 你會唔會試下保嬰丹/猴棗散嗰D呀...? 可以化痰...
積分: 5932
原文章由 nochoice83 於 08-12-8 16:04 發表 tok,我已經好"就"婆婆勒...剛才要同婆婆say sorry添... ,其實我都冇錯
原文章由 nochoice83 於 08-12-8 16:05 發表 猴棗散真係有用架...等我都試吓俾囝囝食先...
原文章由 CherryB 於 08-12-8 15:59 發表 拍痰會好d架,拍鬆左才易出返嚟,唔係好大力拍架,掃風拍背果d咁架咋 !! 我細妹bb時都試過,我媽咪果時出晒法寶呀 !!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy