懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5810


2381#
發表於 08-12-8 15:55 |只看該作者
三點式,正喎,吹吓口哨先...
原文章由 gumgum 於 08-12-8 15:50 發表
唔會喇, 如果係仔都會既...
我最多遲D幫佢著三點式. hehe.


大宅

積分: 2335


2382#
發表於 08-12-8 15:56 |只看該作者
男仔都有好多型仔泳褲架 ~

原文章由 CherryB 於 08-12-8 15:53 發表


b囡果d三點式好靚呢 !!!
b仔嚟嚟去去都係果d,一個字...........悶
               SirSir1歲生日最想收到D咩?
                    (((((美白產品)))))


男爵府

積分: 9302


2383#
發表於 08-12-8 15:56 |只看該作者
原文章由 gumgum 於 08-12-8 15:49 發表
係架上次睇兒科個醫生都係咁講, 咁細個除非超級嚴重如果唔係都唔會開咳藥架. 副作用太大!


B女有好多痰才引致佢成日咳咳,Esuggest我帶BB去拍痰,但係我又唔忍心佢受苦,矛盾中!


男爵府

積分: 6004


2384#
發表於 08-12-8 15:56 |只看該作者
原文章由 TracynWayne 於 08-12-8 15:53 發表


14.41lbs


我成日都覺得佢個頭好大

lokyee129 該用戶已被刪除

2385#
發表於 08-12-8 15:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6150


2386#
發表於 08-12-8 15:58 |只看該作者
我仲見過d鬼仔b唔著鞋通街行呀!

hwy, 收到啦, thanks.

原文章由 gumgum 於 08-12-8 15:44 發表
其實唔係咩train既, 可能係我懶幫佢著衫跟住自己揾藉口啫.... 不過我唔鍾意D BB著到成隻糭咁! 我鍾意好似D鬼仔BB咁淨係著條片片周圍爬.

mama: bb熊
仔仔:     mr cool 史葛仔


男爵府

積分: 6004


2387#
發表於 08-12-8 15:59 |只看該作者
nochoice
頭先追番d post睇到你話唔開心。。。
唔好咁啦 婆婆都係緊張粒孫麻。。。大家諗法唔同 當"就"下老人家啦~~ 唔好唔開心 有咩同老公講啦 發洩左出黎就無事~~ 傻妹


男爵府

積分: 8804


2388#
發表於 08-12-8 15:59 |只看該作者
原文章由 HWY 於 08-12-8 15:56 發表


因B女有好多痰才引致佢成日咳咳,E生suggest我帶BB去拍痰,但係我又唔忍心佢受苦,矛盾中!


拍痰會好d架,拍鬆左才易出返嚟,唔係好大力拍架,掃風拍背果d咁架咋 !! 我細妹bb時都試過,我媽咪果時出晒法寶呀 !!
lokyee129 該用戶已被刪除

2389#
發表於 08-12-8 16:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 31467


2390#
發表於 08-12-8 16:03 |只看該作者
你會唔會試下保嬰丹/猴棗散嗰D呀...? 可以化痰...

原文章由 HWY 於 08-12-8 15:56 發表


因B女有好多痰才引致佢成日咳咳,E生suggest我帶BB去拍痰,但係我又唔忍心佢受苦,矛盾中!
lokyee129 該用戶已被刪除

2391#
發表於 08-12-8 16:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5810


2392#
發表於 08-12-8 16:04 |只看該作者
tok,我已經好"就"婆婆勒...剛才要同婆婆say sorry添... ,其實我都冇錯
原文章由 tok604 於 08-12-8 15:59 發表
nochoice
頭先追番d post睇到你話唔開心。。。
唔好咁啦 婆婆都係緊張粒孫麻。。。大家諗法唔同 當"就"下老人家啦~~ 唔好唔開心 有咩同老公講啦 發洩左出黎就無事~~ 傻妹 ...


男爵府

積分: 9302


2393#
發表於 08-12-8 16:04 |只看該作者
原文章由 BBEAR 於 08-12-8 15:58 發表
我仲見過d鬼仔b唔著鞋通街行呀!

hwy, 收到啦, thanks.


YOU ARE WELCOME!
lokyee129 該用戶已被刪除

2394#
發表於 08-12-8 16:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5810


2395#
發表於 08-12-8 16:05 |只看該作者
猴棗散真係有用架...等我都試吓俾囝囝食先...
原文章由 gumgum 於 08-12-8 16:03 發表
你會唔會試下保嬰丹/猴棗散嗰D呀...? 可以化痰...


男爵府

積分: 9302


2396#
發表於 08-12-8 16:07 |只看該作者
原文章由 gumgum 於 08-12-8 16:03 發表
你會唔會試下保嬰丹/猴棗散嗰D呀...? 可以化痰...


食左2(TOTAL 4)猴棗散都唔多見效


男爵府

積分: 5932

好媽媽勳章


2397#
發表於 08-12-8 16:07 |只看該作者
原文章由 nochoice83 於 08-12-8 16:04 發表
tok,我已經好"就"婆婆勒...剛才要同婆婆say sorry添... ,其實我都冇錯


我都試過為阿囝d野, 同阿媽say sorry ar...
始終係自己阿媽, 無隔夜仇既....
lokyee129 該用戶已被刪除

2398#
發表於 08-12-8 16:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 31467


2399#
發表於 08-12-8 16:09 |只看該作者
我未試過, 聽講就係work囉...
不過我俾保嬰丹阿囡食, 食完掃吓風真係會嘔到D痰出嚟.

原文章由 nochoice83 於 08-12-8 16:05 發表
猴棗散真係有用架...等我都試吓俾囝囝食先...


男爵府

積分: 9302


2400#
發表於 08-12-8 16:10 |只看該作者
原文章由 CherryB 於 08-12-8 15:59 發表


拍痰會好d架,拍鬆左才易出返嚟,唔係好大力拍架,掃風拍背果d咁架咋 !! 我細妹bb時都試過,我媽咪果時出晒法寶呀 !!


MAMA點樣幫BB拍痰?
我自已都try過拍但唔work


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo