跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9651


2381#
發表於 09-3-20 12:46 |只看該作者
第一次試堂時, 我去到見到得2個classrooms有小朋友用, 而小學生既classroom就得1個有人用, 所以如果多一班, 真係好容易見到架, 但到米之連上完堂時, 就差不多所以classrooms都會有人用, 我估因為下午班都放晒學, 所以好多人
原帖由 Secure 於 09-3-20 12:39 發表
oic,原來你地weekdays咁少班,我地sat多班,好多class room都有人上,所以多/少1班都唔覺:lol::" />


侯爵府

積分: 22443


2382#
發表於 09-3-20 12:47 |只看該作者
原帖由 米之連媽媽 於 09-3-20 12:42 發表
我知clement都學緊, 你要問+欣


好... 等我問下佢先, 佢唔會又响東山學架呵


侯爵府

積分: 22443


2383#
發表於 09-3-20 12:48 |只看該作者
10 mins left... 我要 china trip .... ready 閃

wish all have nice weekend


伯爵府

積分: 16917


2384#
發表於 09-3-20 12:49 |只看該作者
yes, 4:15pm我估only得你地am kinder學生得,so真係人少d,諗真d我地sat真係好似個個classrooms都有人用架
原帖由 米之連媽媽 於 09-3-20 12:46 發表
第一次試堂時, 我去到見到得2個classrooms有小朋友用, 而小學生既classroom就得1個有人用, 所以如果多一班, 真係好容易見到架, 但到米之連上完堂時, 就差不多所以classrooms都會有人用, 我估因為下午班都放晒學, 所 ...


伯爵府

積分: 16917


2385#
發表於 09-3-20 12:50 |只看該作者
china trip??你唔洗湊kit少放學咩

原帖由 cubixluk 於 09-3-20 12:48 發表
10 mins left... 我要 china trip .... ready 閃

wish all have nice weekend


男爵府

積分: 9651


2386#
發表於 09-3-20 12:54 |只看該作者
呢個我可以代答, 佢係東山只係學法文`
原帖由 cubixluk 於 09-3-20 12:47 發表


好... 等我問下佢先, 佢唔會又响東山學架呵


男爵府

積分: 9651


2387#
發表於 09-3-20 12:56 |只看該作者
咁開心, 去幾多日呀, 有冇kit kit份先
原帖由 cubixluk 於 09-3-20 12:48 發表
10 mins left... 我要 china trip .... ready 閃

wish all have nice weekend


侯爵府

積分: 22443


2388#
發表於 09-3-20 12:56 |只看該作者
原帖由 Secure 於 09-3-20 12:50 發表
china trip??你唔洗湊kit少放學咩


kit 少今日朋友幫我接 & 睇住一陣, 等 kit ba 返 home lor


侯爵府

積分: 22443


2389#
發表於 09-3-20 12:56 |只看該作者
原帖由 米之連媽媽 於 09-3-20 12:56 發表
咁開心, 去幾多日呀, 有冇kit kit份先


no la ... 幾粒鐘即日來回


侯爵府

積分: 22443


2390#
發表於 09-3-20 12:57 |只看該作者
原帖由 米之連媽媽 於 09-3-20 12:54 發表
呢個我可以代答, 佢係東山只係學法文`



伯爵府

積分: 16855


2391#
發表於 09-3-20 16:32 |只看該作者

仲有成個鐘先收工~~~~


禁止訪問

積分: 13047


2392#
發表於 09-3-20 17:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 13047


2393#
發表於 09-3-20 17:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 13047


2394#
發表於 09-3-20 17:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 13047


2395#
發表於 09-3-20 17:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 22443


2396#
發表於 09-3-20 23:26 |只看該作者
原帖由 labelle 於 09-3-20 17:30 發表
劍橋英文 Starters 要足五歲先考得
details => http://www.britishcouncil.org/zh/yle_word_list.pdf

Clement 係去老師屋企 (附近) 小組 (3人) 學, 仲有一堂上完 Letterland level 1 (=alphabet+its sound), 下個月 ...


O.... 我冇諗住 for 試 or 小學用嫁, 我一心諗住想有 d 動又有 d 靜咁, , even 我都打算報一私, 一直 for back up, 但我覺得 kit 少都會陪跑多, so 冇諗住 show 呢 d cert


侯爵府

積分: 22443


2397#
發表於 09-3-20 23:27 |只看該作者
原帖由 labelle 於 09-3-20 17:34 發表
依家好d啦, 不過都好慢熱


kit 少同唔 fd 既小朋友都係咁架.... 佢都係慢熱型, 但睇嚟 clement 比 kit 少更慢喎


禁止訪問

積分: 13047


2398#
發表於 09-3-20 23:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 22443


2399#
發表於 09-3-21 20:38 |只看該作者
原帖由 labelle 於 09-3-20 23:43 發表
如果你唔係要攞張 cert for 小學, K3 or P1 先上仲啱d.

咁近近地報個英文 course 咪得


so 我咪打算報 YMCA OR YWCA 果 D 囉.... 但佢吔一開都 係 ONLY 得劍橋英文


伯爵府

積分: 16855


2400#
發表於 09-3-23 07:53 |只看該作者
peg:
你講YMCA係唔係葵興個間,我都有睇(因為上星期帶學生去比賽),不過對我黎講太遠,我好like佢地有swimming pool。

原帖由 cubixluk 於 09-3-21 20:38 發表


so 我咪打算報 YMCA OR YWCA 果 D 囉.... 但佢吔一開都 係 ONLY 得劍橋英文

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo