跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15560


2381#
發表於 05-8-2 23:58 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

未訓架!

kiu媽 寫道:
HONEY唔知訓左未呢


大宅

積分: 3484


2382#
發表於 05-8-3 00:00 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

今晚有"訂"去嘛~

可樂皓皓 寫道:
kiu 媽,
你今晚又唔黎...


大宅

積分: 3484


2383#
發表於 05-8-3 00:01 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

CC~~

而家知佢未訓啦~
同佢傾緊啦~

acintl 寫道:
未訓架!

[quote]
kiu媽 寫道:
HONEY唔知訓左未呢
[/quote]


大宅

積分: 3484


2384#
發表於 05-8-3 00:02 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

563~~

原來你都出埋城呀?


男爵府

積分: 5948


2385#
發表於 05-8-3 00:03 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

你地今晚有節目都唔叫我 :-( :-( :-(


伯爵府

積分: 18746


2386#
發表於 05-8-3 00:05 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

kiu媽,
佢真係好難得架
kiu媽 寫道:
563~~

原來你都出埋城呀?


男爵府

積分: 8096


2387#
發表於 05-8-3 00:18 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

GEMINI,
唔好嬲..你明晚唱K冇?!
gemini 寫道:
你地今晚有節目都唔叫我 :-( :-( :-(


伯爵府

積分: 15354


2388#
發表於 05-8-3 00:21 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

563... 你閃左去邊...


































17/1~2.81kg;17/2~3.41kg;18/3~5.5kg;29/4~7kg;30/5~7.53kg;17/6~8.1kg;22/7~8.8kg;31/8~9kg;30/9~9.4kg;28/10~9.7kg;29/11~10.3kg;30/12~10.9kg;16/1~10.8kg;28/2~11.3kg;31/3~11kg;30/4~11kg;31/5~12kg;30/6~12kg;17/7~12kg;30/8~12kg21/9~12.7kg;27/10~13kg;29/11~13.5kg;2/1~13.5kg;28/2~13.5kg;13/4~13.25kg


男爵府

積分: 5948


2389#
發表於 05-8-3 00:33 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

聽晚個女要學琴無得唱呀~~~~ :-(


大宅

積分: 3484


2390#
發表於 05-8-3 00:34 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

MAY~~~~~~~~~~~

聽晚唱K啊))))))))


大宅

積分: 3484


2391#
發表於 05-8-3 00:34 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

奀媽~~

係囉!我都覺得好難得!
奀豬mami~~ 寫道:
kiu媽,
佢真係好難得架
[quote]
kiu媽 寫道:
563~~

原來你都出埋城呀?
[/quote]


大宅

積分: 3484


2392#
發表於 05-8-3 00:35 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

MAY~~~~

你個女幾點學琴呀?!

gemini 寫道:
聽晚個女要學琴無得唱呀~~~~ :-(


大宅

積分: 3484


2393#
發表於 05-8-3 00:42 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

我走人喇~
聽日電聯啦!


男爵府

積分: 5948


2394#
發表於 05-8-3 01:26 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

kiu媽,
gemini聽日學7:40, 學完都差唔多9:00


子爵府

積分: 12712


2395#
發表於 05-8-3 01:29 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

咪係, 真係一個高貴既夫人呀
Astrid 寫道:
咁真係靚女呀嘛 ....

[quote]
acintl 寫道:
vickym,

唔好玩啦~~~

[quote]
vickym 寫道:
cc...

你好靚啊~~~哈哈~~
[/quote][/quote]


子爵府

積分: 12712


2396#
發表於 05-8-3 01:36 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

係呀
kiu媽 寫道:
563~~

原來你都出埋城呀?


子爵府

積分: 12712


2397#
發表於 05-8-3 01:39 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

就係囉, 奀奀你又出唔到黎呀
奀豬mami~~ 寫道:
kiu媽,
佢真係好難得架
[quote]
kiu媽 寫道:
563~~

原來你都出埋城呀?
[/quote]


子爵府

積分: 12712


2398#
發表於 05-8-3 01:40 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

唉~~~ 兩隻大少沖完涼呀, 走鬼丫嘛
可樂皓皓 寫道:
563... 你閃左去邊...


子爵府

積分: 12712


2399#
發表於 05-8-3 01:41 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

kiu媽 寫道:
奀媽~~

係囉!我都覺得好難得! [quote]
奀豬mami~~ 寫道:
kiu媽,
佢真係好難得架
[quote]
kiu媽 寫道:
563~~

原來你都出埋城呀?
[/quote][/quote]


子爵府

積分: 12712


2400#
發表於 05-8-3 01:43 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

而家睇緊帶呀


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo