烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   198


男爵府

積分: 8867


2381#
發表於 11-12-13 10:19 |只看該作者
88328mama 發表於 11-12-12 22:08
上次太貪心啦,依家唔會咁闊佬啦,
藍莓好貴呀

藍莓我買乾呀, 二X 惠買, 好似係十二蚊, 得少少..


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2382#
發表於 11-12-13 10:20 |只看該作者
hinhin_ma 發表於 11-12-13 09:34
WA !! 好靚WOR, 你麥粉同高粉個比例係幾多??我係1:1.......唔知點解, 我果個外面有D 濃, 本身個 ...
全麥 mode (預約 6:15 am 完成)

Stoneground strong wholemeal bread flour 全麥粉 250g, 酵母粉 1小匙 (約 2.8g), 三溫糖 1大匙 (10g), 鹽 0.5小匙 (2g), 牛奶 185-190g, 牛油 10g

呢隻全麥粉唔洗撈高粉, 就咁用都得, 今朝早已經試味, 完全唔鞋口, 仲外脆內軟添 ~~

可能我真係用咗牛奶代替水, 會無咁鞋口, 正 !

我 99 話好 OK 喎 !

點評

hinhin_ma  TKS...試下先..不過果次用OLIVEROIL+水, 可能因而鞋左D  發表於 11-12-13 11:52


男爵府

積分: 8867


2383#
發表於 11-12-13 10:20 |只看該作者
88328mama 發表於 11-12-12 22:11
回覆 cat_man_man 的帖子

係咪秤重量有差池呢,請問用咩秤呢

其實個包我屋企人做, 佢話可能少咗奶喎.. 一個迷..

點評

hallonatalie    發表於 11-12-13 10:32


男爵府

積分: 8867


2384#
發表於 11-12-13 10:22 |只看該作者
hallonatalie 發表於 11-12-13 09:05
第五機包包 ~~ 健康全麥包

鹽糖牛油各減半,全麥 mode,預約今朝早新鮮出爐,唔鞋口,仲外脆內軟 ...

好靚呀!! 睇落個質地無我做的咁粗哦~~

你用天然酵母mode?


男爵府

積分: 8867


2385#
發表於 11-12-13 10:24 |只看該作者
muse0119 發表於 11-12-13 09:36
BMS104 - 用function22 蛋糕模式,跟足說明書的朱古力蛋糕食譜, 中途放入爐朱古力豆. 出來的蛋糕好成功.

...

你個cake 高身過我果個耶~~


男爵府

積分: 8867


2386#
發表於 11-12-13 10:26 |只看該作者
hallonatalie 發表於 11-12-13 10:20
全麥 mode (預約 6:15 am 完成)

Stoneground strong wholemeal bread flour 全麥粉 250g, 酵母粉 1小匙 ( ...

我未就係用呢隻粉law, 我老公慘到要用麥精啃咗佢喎...

等我又跟你先, 你個量匙, 係跟機個匙??
要幾耐架? 你知la, 我係灰姑娘呀ma, 十二點... 閃...... 返屋企...


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2387#
發表於 11-12-13 10:30 |只看該作者
cat_man_man 發表於 11-12-13 10:26
我未就係用呢隻粉law, 我老公慘到要用麥精啃咗佢喎...

等我又跟你先, 你個量匙, 係跟機個匙??
yes, 用牛奶代替, 一定會滑 d, 唔鞋口架 ....

今朝早我 99 & hb 都試食咗, 佢見個皮好似好硬, 但食落去話好脆喎, 裏面包包都好軟熟 ....


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2388#
發表於 11-12-13 10:31 |只看該作者
cat_man_man 發表於 11-12-13 10:22
好靚呀!! 睇落個質地無我做的咁粗哦~~

你用天然酵母mode?
全麥 mode

下次我會用番軟吐司 mode, 因為想要個皮無咁厚, 全麥 mode 無得較烤色嘅 mouth:


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2389#
發表於 11-12-13 10:32 |只看該作者
cat_man_man 發表於 11-12-13 10:26
我未就係用呢隻粉law, 我老公慘到要用麥精啃咗佢喎...

等我又跟你先, 你個量匙, 係跟機個匙??
全麥 mode 要 5 個鐘架 ~~


男爵府

積分: 8867


2390#
發表於 11-12-13 10:39 |只看該作者
hallonatalie 發表於 11-12-13 10:32
全麥 mode 要 5 個鐘架 ~~

你個量匙, 係跟機個匙??


男爵府

積分: 8867


2391#
發表於 11-12-13 10:41 |只看該作者
hallonatalie 發表於 11-12-13 10:30
yes, 用牛奶代替, 一定會滑 d, 唔鞋口架 ....

今朝早我 99 & hb 都試食咗, 佢見個皮好似好硬, 但食落去話 ...

呀~ 唔記得問.. 三溫糖有咩好? 邊度有得買?
我去咗二X 惠買橄欖油, 廿二蚊得細支, 試下個味啱唔啱食先~~


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2392#
發表於 11-12-13 10:41 |只看該作者
cat_man_man 發表於 11-12-13 10:39
你個量匙, 係跟機個匙??
yes, 用跟機粉紅色量匙 ~~


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2393#
發表於 11-12-13 10:43 |只看該作者
cat_man_man 發表於 11-12-13 10:41
呀~ 唔記得問.. 三溫糖有咩好? 邊度有得買?
我去咗二X 惠買橄欖油, 廿二蚊得細支, 試下個味啱唔啱食先~~
...
三溫糖代替砂糖, 係令包包可以軟熟多幾日喎 ~~

咁我咪照跟來做, 我 fd 幫我去 Jusco 超巿買, 另外荃灣 Orange 都有架 ~~

點評

hinhin_ma  荃灣 Orange...49元...好貴無買到...  發表於 11-12-13 11:53


男爵府

積分: 8867


2394#
發表於 11-12-13 10:45 |只看該作者
hallonatalie 發表於 11-12-13 10:43
三溫糖代替砂糖, 係令包包可以軟熟多幾日喎 ~~

咁我咪照跟來做, 我 fd 幫我去 Jusco 超巿買, 另外荃灣 Ora ...

THANK YOU!! 唔通日日要去7,8,9/F 留腳毛~~


大宅

積分: 4688


2395#
發表於 11-12-13 10:49 |只看該作者
回覆 muse0119 的帖子

我都跟機整過兩次, 好ok, 如果跟足, 係唔會失手。

點評

muse0119  係呀,都係穩陣啲,先跟說明書的食譜整,摸熟咗先至攪新意思.  發表於 11-12-13 11:07


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2396#
發表於 11-12-13 11:00 |只看該作者
cat_man_man 發表於 11-12-13 10:45
THANK YOU!! 唔通日日要去7,8,9/F 留腳毛~~
呵呵, 咁你近唔近先 ?


男爵府

積分: 8867


2397#
發表於 11-12-13 11:03 |只看該作者
hallonatalie 發表於 11-12-13 11:00
呵呵, 咁你近唔近先 ?

就係近近地先死.......

點評

hallonatalie    發表於 11-12-13 11:17
muse0119    發表於 11-12-13 11:08


侯爵府

積分: 23337

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


2398#
發表於 11-12-13 11:13 |只看該作者
hallonatalie 發表於 11-12-13 10:43
三溫糖代替砂糖, 係令包包可以軟熟多幾日喎 ~~

咁我咪照跟來做, 我 fd 幫我去 Jusco 超巿買, 另外荃灣 Ora ...

咁我轉三溫糖先


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2399#
發表於 11-12-13 11:18 |只看該作者
@bear 發表於 11-12-13 11:13
咁我轉三溫糖先
可以一試無妨


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2400#
發表於 11-12-13 11:19 |只看該作者
@bear 發表於 11-12-13 11:13
咁我轉三溫糖先
吖, 仲有大埔墟街巿梁九記凍肉舖都有 ~~



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo