烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   17


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2381#
發表於 12-5-16 10:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hinhin_ma+於+12-05-16+發表

原帖由 Cayee 於 12-05-16 發表
唔明你up乜。。不過佢唔係冷親
你同佢剪毛呀嘛!




[/url]


珍珠宮

積分: 37201


2382#
發表於 12-5-16 10:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wyfpoon+於+12-05-16+發表佢

原帖由 Ruby1219 於 12-05-16 發表
my wheat bread only 10cm ja! 13cm is white bread by so肥 recipe ar
what happened?




珍珠宮

積分: 37201


2383#
發表於 12-5-16 10:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+happylamily+於+12-05-16+發

原帖由 Cayee 於 12-05-16 發表
唔係 佢仲好多隱性病。。個肺有黑影,又生骨刺,個胃有舊野,不過唔知係乜,要等佢慢慢退落去 ...
余寶係咪好大?老狗?




珍珠宮

積分: 37201


2384#
發表於 12-5-16 10:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+媽媽妹+於+12-05-16+發表余寶

原帖由 Cayee 於 12-05-16 發表
食錯野個胃唔舒服唔肯食野又唔肯痾唔唔。。
食咗乜?





珍珠宮

積分: 40434


2385#
發表於 12-5-16 10:20 |只看該作者
Ruby1219 發表於 12-5-16 09:37
Big Nat, can you give me your recipe again pls? Thanks!
我都唔知係咪隻麥粉嘅問題.佢個包裝仲寫話可10 ...

我用大NAT介紹個隻麥粉, 150G高粉, 100G麥粉, 因為我冇什麼種, 所以用軟吐司MODE, 出來效果好軟熟, 高度都OK


珍珠宮

積分: 40434


2386#
發表於 12-5-16 10:21 |只看該作者
Cayee 發表於 12-5-16 10:10
謝謝你

余寶快D好返, 好快痾得又食得, 唔好要媽媽擔心


水晶宮

積分: 64904


2387#
發表於 12-5-16 10:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+12-05-16+發表唔係+

原帖由 吉蒂小豬 於 12-05-16 發表
余寶係咪好大?老狗?
44歲咋不過因為佢係好迷你size,所以會較正常size既狗多毛病一點



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


水晶宮

積分: 64904


2388#
發表於 12-5-16 10:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+12-05-16+發表食錯

原帖由 吉蒂小豬 於 12-05-16 發表
食咗乜?
冇人知



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


水晶宮

積分: 64904


2389#
發表於 12-5-16 10:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+吉蒂小豬+於+12-05-16+發表余

原帖由 Cayee 於 12-05-16 發表
44歲咋不過因為佢係好迷你size,所以會較正常size既狗多毛病一點



...
係4歲至岩



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


男爵府

積分: 6644


2390#
發表於 12-5-16 10:24 |只看該作者

引用:Quote:Ruby1219 發表於 12-5-16 09:37 Big

原帖由 phibow 於 12-05-16 發表
我用大NAT介紹個隻麥粉, 150G高粉, 100G麥粉, 因為我冇什麼種, 所以用軟吐司MODE, 出來效果好軟熟, 高度都 ...
thx. i will try this next time!




侯爵府

積分: 23056


2391#
發表於 12-5-16 10:26 |只看該作者
Cayee 發表於 12-5-16 10:22
係4歲至岩
我屋企個隻大你個隻10年.... 我都成日好擔心佢... 好驚佢會唔知幾時.... 離開我....


水晶宮

積分: 64904


2392#
發表於 12-5-16 10:27 |只看該作者

引用:Quote:Cayee+發表於+12-5-16+10:22+係4歲至

原帖由 stephenietam 於 12-05-16 發表
我屋企個隻大你個隻10年.... 我都成日好擔心佢... 好驚佢會唔知幾時.... 離開我.... ...
我由佢黎到我屋企開始已經日日擔心啦 佢身子好虛好易病



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


大宅

積分: 2769


2393#
發表於 12-5-16 10:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 happylamily 於 12-05-16 發

原帖由 Cayee 於 12-05-16 發表
唔係 佢仲好多隱性病。。個肺有黑影,又生骨刺,個胃有舊野,不過唔知係乜,要等佢慢慢退落去 ...
陰公,希望小狗快啲好番,我之前養過狗,小狗唔識講說話表達佢邊度唔舒服,就好似啲幾個月既BB咁,係要用好多心機同埋關心,努力add oil



http://betsychik.blogspot.hk/


水晶宮

積分: 64904


2394#
發表於 12-5-16 10:29 |只看該作者

引用:Quote:Cayee+發表於+12-5-16+10:22+係4歲至

原帖由 stephenietam 於 12-05-16 發表
我屋企個隻大你個隻10年.... 我都成日好擔心佢... 好驚佢會唔知幾時.... 離開我.... ...
我由佢黎到我屋企開始已經日日擔心啦 佢身子好虛好易病



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


侯爵府

積分: 23056


2395#
發表於 12-5-16 10:34 |只看該作者
Cayee 發表於 12-5-16 10:27
我由佢黎到我屋企開始已經日日擔心啦 佢身子好虛好易病



...
愈細同愈純種o既狗係愈多毛病架~ 加油呀~ 好好照顧佢~ 佢好需要你架~ ^^


子爵府

積分: 13105


2396#
發表於 12-5-16 10:35 |只看該作者

回覆:Panasonic 麵包機分享 [Part 17]

寵物和人一樣,有任何吾舒服都會好擔心。




大宅

積分: 2769


2397#
發表於 12-5-16 10:37 |只看該作者

引用:Quote:Cayee 發表於 12-5-16 10:22 係4歲至

原帖由 stephenietam 於 12-05-16 發表
我屋企個隻大你個隻10年.... 我都成日好擔心佢... 好驚佢會唔知幾時.... 離開我.... ...
唉,總有呢一日,我仔仔2008年12月過身,我由佢2個月養到佢17歲,到依家我仍然成日發夢見到佢,一諗起佢就眼濕濕。
temp_photos.jpg



http://betsychik.blogspot.hk/


侯爵府

積分: 23056


2398#
發表於 12-5-16 10:40 |只看該作者
muse0119 發表於 12-5-16 10:37
唉,總有呢一日,我仔仔2008年12月過身,我由佢2個月養到佢17歲,到依家我仍然成日發夢見到佢,一諗起佢就 ...
養到17歲, 你同佢都好叻叻呀~ 希望我仔仔都會咁叻叻~ 陪我耐d啦~


男爵府

積分: 6644


2399#
發表於 12-5-16 10:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 stephenietam 於 12-05-16 發

原帖由 Cayee 於 12-05-16 發表
我由佢黎到我屋企開始已經日日擔心啦 佢身子好虛好易病



...
dunno how to 安慰你。冇辦法啦!鬼叫我地系爸媽,佢地又貢得意可愛,我隻摺耳貓都係先天易病。正所謂養兒一百歲,長憂九十九,可憐天下父母心。我都成日担心兩个仔。而家即刻又miss them tim.
加油together la.




大宅

積分: 2769


2400#
發表於 12-5-16 11:29 |只看該作者

Panasonic 麵包機分享 [Part 17]

今朝跟胡涓涓整咗老麵,用p仔搓好後放入雪櫃普通格,想問幾時可以用,係咪發大2倍就ok,定係要等幾多個鐘
temp_photos.jpg



http://betsychik.blogspot.hk/

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo