想生BB

跳至

首頁

尾頁
   11


大宅

積分: 3571


2381#
發表於 12-9-21 15:33 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-9-21 15:17
我個c+次次都一路照一路自言自語架, 所以唔洗問實聽到既, 上次佢剩係照阿b都照成20分鐘, 因為阿b條臍帶遮 ...

我個醫生好似品神咁up, 呢度係頭, 呢對係眼, 呢d係手指, 有10隻, 一路數一路數...... 講晒成身就check 完


大宅

積分: 3853


2382#
發表於 12-9-21 15:33 |只看該作者

引用:Quote:misstree+發表於+12-9-21+14:33+而家

原帖由 MISMIS 於 12-09-21 發表
我老公一知道我有左..就自己走左去訓地下啦!有時見到佢訓地下都心痛.....不過叫極佢都唔肯上來訓..佢好驚 ...
我張床得4呎,c6而家都唔敢平訓,係都要側身訓,佢話驚打到我,又唔比我訓出面,話驚我碌落床



點評

MISMIS  呢度同學仔D老公個個都好鍚老婆  發表於 12-9-21 16:34


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


2383#
發表於 12-9-21 15:33 |只看該作者
BigBear2011 發表於 12-9-21 15:31
嘩... 咁高呀.... 咁bb 都會係高啦... 唔駛擔心...
我同c6都矮... 所以我個bb都係矮.... 唉....
大d打多d籃球囉, 唔一定矮嘅


大宅

積分: 2040


2384#
發表於 12-9-21 15:35 |只看該作者

引用:Quote:minny125+發表於+12-9-21+15:24+mate

原帖由 Purybaby 於 12-09-21 發表
400mcg都夠架嘞, 因為你平時食野都會吸收到葉酸, 如果醫生無開materna俾你就自己買黎食啦, 始終係多種維他 ...
我之前買左善全既維他命,係咪而家最好買materna唔好食善全?



伯爵府

積分: 15109


2385#
發表於 12-9-21 15:35 |只看該作者
Pinkbi 發表於 12-9-21 15:27
嗯~~我老公都差唔多, 佢都算醒瞓, 我輕輕郁一郁或者同佢講去厠所......佢都會好似sit-up咁坐起身.... ...

咁咪會醒晒囉


大宅

積分: 4195


2386#
發表於 12-9-21 15:35 |只看該作者
minny125 發表於 12-9-21 15:17
嘩哈哈!我都係得個肚腩!我老公仲成日話邊有咁快見肚,嗰個係我個肚腩,比佢激死!其實我好恨快啲見肚架:w ...
係咪你著d衫太鬆... 所以唔覺得見肚呀???


大宅

積分: 3571


2387#
發表於 12-9-21 15:35 |只看該作者
BigBear2011 發表於 12-9-21 15:31
嘩... 咁高呀.... 咁bb 都會係高啦... 唔駛擔心...
我同c6都矮... 所以我個bb都係矮.... 唉....

為左阿b高過我同c6, 我地而家已經講左第時一定要佢學游水, 仲一定係自由式, 唔比佢游蛙式


子爵府

積分: 13137


2388#
發表於 12-9-21 15:36 |只看該作者
BigBear2011 發表於 12-9-21 08:43
小食多餐咯。一個口三個人吸收,一定要食多少少野呀

我都會試吓食多幾餐, 分開食.但係最辛苦係夜晚, 因為頂住個胃好難瞓到覺呀!
平瞓側瞓都好頂!
通常頂住到第二朝早6點幾就好少少.
I just want to have healthy babies!


大宅

積分: 3571


2389#
發表於 12-9-21 15:36 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-9-21 15:35
咁咪會醒晒囉

我寧願佢醒晒好過係咁踢我, 而家佢習慣左我去toilet佢又去toilet


大宅

積分: 4195


2390#
發表於 12-9-21 15:37 |只看該作者
MISMIS 發表於 12-9-21 15:19
佢係緊張大師啊....佢依家已經會幫我著鞋著襪....針茶遞水...廚房都唔比我入個只
...
嘩... 真係皇后式生活呀....

好幸福呀....


大宅

積分: 3853


2391#
發表於 12-9-21 15:39 |只看該作者

引用:Quote:Purybaby+發表於+12-9-21+14:52+你c6

原帖由 MISMIS 於 12-09-21 發表
佢係緊張大師啊....佢依家已經會幫我著鞋著襪....針茶遞水...廚房都唔比我入個只
...
你c6好好呀,你好幸福啊




大宅

積分: 4865


2392#
發表於 12-9-21 15:40 |只看該作者
BigBear2011 發表於 12-9-21 15:31
嘩... 咁高呀.... 咁bb 都會係高啦... 唔駛擔心...
我同c6都矮... 所以我個bb都係矮.... 唉....

我老公都高, 不過我個B女腳SIZE短左幾日, ....似我......


大宅

積分: 3571


2393#
發表於 12-9-21 15:41 |只看該作者
我前日發夢生左仔了, 傷口唔痛, 開刀的, 我仲行黎行去, 好精神, 不過o係夢中諗到自己17week就生, 會唔會係早左d呢, 不過醫生又冇話bb有事

點評

doristws  放鬆D...妳太緊張啦  發表於 12-9-21 17:35
MISMIS  我昨晚就發夢去左旅行  發表於 12-9-21 16:49
Purybaby  你似乎係精神緊張左D喎  發表於 12-9-21 15:51


大宅

積分: 1697


2394#
發表於 12-9-21 15:42 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-9-21 15:18
我舅母送架, 其實未知正確size, 不過我地房預留左個位一定夠放一般既5桶櫃囉 ...

哦~


大宅

積分: 2040


2395#
發表於 12-9-21 15:42 |只看該作者

引用:Quote:minny125+發表於+12-9-21+15:17+嘩哈

原帖由 BigBear2011 於 12-09-21 發表
係咪你著d衫太鬆... 所以唔覺得見肚呀???
唔係架!我個士脾軚勁,所以我無著貼身衫好耐喇!但我晚晚沖涼都有睇下有無大到,結果都只係子宮位實左啲,但都未有見肚


大宅

積分: 4195


2396#
發表於 12-9-21 15:42 |只看該作者
siujanjan 發表於 12-9-21 15:33
大d打多d籃球囉, 唔一定矮嘅
希望可以啦....


大宅

積分: 4195


2397#
發表於 12-9-21 15:44 |只看該作者
mrs.simple 發表於 12-9-21 15:40
我老公都高, 不過我個B女腳SIZE短左幾日, ....似我......
我諗... 我係咪要試下飲奶... 等bb 可以高d... 但係我飲奶會瀉... 都唔知點好....


大宅

積分: 3724


2398#
發表於 12-9-21 15:44 |只看該作者

引用:Quote:大豆芽+發表於+12-9-21+13:34+唔駛怕

原帖由 雨嫣 於 12-09-21 發表
我C6衰到問我有無諗過出廳瞓呀, 佢話我一轉身好似地震咁雖然知佢係講笑, 但都有DD想炳佢 ...
笑咗出嚟呀




伯爵府

積分: 15109


2399#
發表於 12-9-21 15:45 |只看該作者
minny125 發表於 12-9-21 15:35
我之前買左善全既維他命,係咪而家最好買materna唔好食善全?

你買專係俾孕婦食果D會好D, 因為有D維生素係懷孕期特別需要, 而且分量唔一樣, 出面普通既multi-vitamins未必啱


大宅

積分: 2040


2400#
發表於 12-9-21 15:45 |只看該作者

引用:Quote:Purybaby+發表於+12-9-21+15:35+咁咪

原帖由 misstree 於 12-09-21 發表
我寧願佢醒晒好過係咁踢我, 而家佢習慣左我去toilet佢又去toilet
我老公都係,我去廁所佢又去,仲叫埋我隻狗一齊起身去廁所!但晚晚就訓既時間都迫我飲水/茶,我驚好快又急多數都飲好細口,但又比佢話我唔飲水!我都係訓入面架,成日都怕去廁所整醒佢


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo