心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   2


別墅

積分: 795


2381#
發表於 07-1-24 14:35 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

califord,

Is your son on Pulmicot daily?


大宅

積分: 1847


2382#
發表於 07-1-24 14:48 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

Arlene
真係n個touch wood了, 下次話仔仔'好抵打', 我地都會明的了. 幸好係輕微, 可能lee排d天氣實在太大變化了, 不過事隔禁耐, 你仔仔都算抵打的了.

sorry, 我又吾記得'Pulmicot'點解tim

.
:wave:  :wave:  :wave:


別墅

積分: 795


2383#
發表於 07-1-24 14:54 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

Pulmicot is the steriod inhaler to prevent asthma. Is your son taking any preventive medicine or inhaler?


cailford 寫道:
Arlene
真係n個touch wood了, 下次話仔仔'好抵打', 我地都會明的了. 幸好係輕微, 可能lee排d天氣實在太大變化了, 不過事隔禁耐, 你仔仔都算抵打的了.

sorry, 我又吾記得'Pulmicot'點解tim

.


大宅

積分: 1847


2384#
發表於 07-1-24 15:06 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

Arlene
阿仔無食任何預防藥物/聞氣, 個e生都無suggest... 其實會吾會用左會好d呢 ?
之前阿仔因肺炎入院睇果個e生, 又話佢吾算係........ (我吾講明喇, 驚阿仔小氣呀), 係因鼻敏感發作, d鼻水倒流先至咳wor, 又或係感冒咳..

又想問下各位.
係病發/夜晚訓覺時, d呼吸會吾會好大聲嫁 ? 有時佢d呼吸好大聲, 都吾知係鼻室or氣促 ? 數下d呼吸次數又o.k. wor. ?-( ?-(

:wave:  :wave:  :wave:


別墅

積分: 795


2385#
發表於 07-1-24 15:15 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

Pulmicot inhaler is suggested as preventive measures for asthma. My son has been on it since May 05.

So does your son have a flareup very often then? I am no doctor so I don't know. Maybe you can ask your doctor next time. :lol:


別墅

積分: 795


2386#
發表於 07-1-24 15:18 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

I guess you can tell if the heavy breathing is from the nose or not. I have asked doctor how many times kids at their age breathe per minute but he said we better detect the wheezing from a stethescope.


cailford 寫道:
Arlene
阿仔無食任何預防藥物/聞氣, 個e生都無suggest... 其實會吾會用左會好d呢 ?
之前阿仔因肺炎入院睇果個e生, 又話佢吾算係........ (我吾講明喇, 驚阿仔小氣呀), 係因鼻敏感發作, d鼻水倒流先至咳wor, 又或係感冒咳..

又想問下各位.
係病發/夜晚訓覺時, d呼吸會吾會好大聲嫁 ? 有時佢d呼吸好大聲, 都吾知係鼻室or氣促 ? 數下d呼吸次數又o.k. wor. ?-( ?-(


侯爵府

積分: 21395


2387#
發表於 07-1-24 15:56 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

早排發覺個女塊面, 又多返d 一達達白色野, 甘岩又係bk見到有人話佢地的女有白蝕, 擔心左好耐.........女仔黎架, 點攪

今日阿女要去做學童檢查, 老公問醫生(定姑娘??)話係乜乜素wor(吾記得左個名tim), 話有d人晒完會黑既, 但我個女晒完會變白wor


又話有月經黎之後, 就吾會有呢d野架啦wor...........

即係夠竟係乜黎既呢?

上網search下先


別墅

積分: 795


2388#
發表於 07-1-24 16:21 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

hinhinmummy,

Guess it's hormone related then. No worries.


侯爵府

積分: 21395


2389#
發表於 07-1-24 16:26 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

呵呵, 我又走左去揀事鬥非tim....................

我真係要改名啦, 如果吾是, 一陣比人鬧埋個仔.............


侯爵府

積分: 21395


2390#
發表於 07-1-24 16:28 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

alrene

呀, 係呀, 好似係乜乜白激素呀.................

我覺得你真係好鬼叻既者 乜都識既


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2391#
發表於 07-1-24 16:29 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

我俾我仔 C我. 昨日佢話中文聆聽同數學試卷沒有帶返來, 漏咗係學校. 咁我真係好擔心. 今日一放學返來又問佢, 佢話學校無 , 又無話俾老師听.

嘩, 激C我, 點算呀, 無咗試卷, 會有咩後果呀.

好彩我仲有一個家長電話, 我問到佢, 佢話佢囡囡昨日都係
發返一張試卷咁大把.

我真係想 我仔呀, 帶咩腦返學加.

我想問, 萬一真係無咗, 咁老師通常會點處理呀 ?
生日月, 開心過


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2392#
發表於 07-1-24 16:31 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

你又搞咩呀, 唔怪之得全身傷晒, 等我又去八吓

原來咁多新仇舊恨, 咁你都係入來呢到避避啦.

hinhinmummy 寫道:
呵呵, 我又走左去揀事鬥非tim....................

我真係要改名啦, 如果吾是, 一陣比人鬧埋個仔.............
生日月, 開心過


別墅

積分: 795


2393#
發表於 07-1-24 16:32 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

Thanks for your compliment.

At least I don't know how to type Chinese

hinhinmummy 寫道:
alrene

呀, 係呀, 好似係乜乜白激素呀.................

我覺得你真係好鬼叻既者 乜都識既


侯爵府

積分: 21395


2394#
發表於 07-1-24 16:48 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

雪文

我個女未試過wor, but佢試過吾見左班長牌同埋圖書証, 又係要我三催4請先同老師講

考試卷, 無乜用既野(對其他人黎講 ), 應該吾會有人會貪心要左去既, 試下去校務處問下有無人執到拿左去校務處?

我中學的時侯, 試過吾見左個銀包, 結果係我畢業果年, 校務處有人比返我..................

果條友真係狗眼看人低架, 成日以為自己最叻, 佢工人最巴閉, 我會覺得, 甘叻都好, 佢地國家窮, 都要出黎做工人

做乜要講到bun就係高一層次, 印就係低層次呢? 請bun的就一定識英文 or 英文叻, 請印的就一定吾識英文?

真係.....................我eq高咋, 如果吾是, 我都講左粗口, 我個fd講晒粗口鬧佢


侯爵府

積分: 21395


2395#
發表於 07-1-24 16:50 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

alrene

依家有手寫板, 有9方..............大把輸入法, 呢d野, 識吾識都把啦...............但你識果d野, 真係吾係甘多人識law at least 我吾識先


複式洋房

積分: 454


2396#
發表於 07-1-24 17:00 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

Make sure what the kid take / inhale 冇類固順, 否則


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2397#
發表於 07-1-24 17:01 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

Hinhinmummy, 我仔而家應該係老師無發返來, 可能俾佢哋睇咗又收咗. 因我問咗另一家長. 但係我真係俾我仔 到我心血少.

生日月, 開心過


別墅

積分: 795


2398#
發表於 07-1-24 17:03 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

Haha! Like what?

hinhinmummy 寫道:
alrene

依家有手寫板, 有9方..............大把輸入法, 呢d野, 識吾識都把啦...............但你識果d野, 真係吾係甘多人識law at least 我吾識先


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2399#
發表於 07-1-24 17:05 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

我都好憎人哋咁樣睇低人的, 到到都有人才, 到到都有富人. 我們香港人都係一樣.

等我同佢 發泄吓.


hinhinmummy 寫道:

果條友真係狗眼看人低架, 成日以為自己最叻, 佢工人最巴閉, 我會覺得, 甘叻都好, 佢地國家窮, 都要出黎做工人

做乜要講到bun就係高一層次, 印就係低層次呢? 請bun的就一定識英文 or 英文叻, 請印的就一定吾識英文?

真係.....................我eq高咋, 如果吾是, 我都講左粗口, 我個fd講晒粗口鬧佢
生日月, 開心過


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2400#
發表於 07-1-24 17:06 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

like 你的英文咁叻啦 [quote]
Arlene 寫道:
Haha! Like what?

]
生日月, 開心過

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo