cailford 寫道:
Arlene
真係n個touch wood了, 下次話仔仔'好抵打', 我地都會明的了. 幸好係輕微, 可能lee排d天氣實在太大變化了, 不過事隔禁耐, 你仔仔都算抵打的了.
sorry, 我又吾記得'Pulmicot'點解tim
![]()
.
cailford 寫道:
Arlene
阿仔無食任何預防藥物/聞氣, 個e生都無suggest... 其實會吾會用左會好d呢 ?
之前阿仔因肺炎入院睇果個e生, 又話佢吾算係........ (我吾講明喇, 驚阿仔小氣呀), 係因鼻敏感發作, d鼻水倒流先至咳wor, 又或係感冒咳..
又想問下各位.
係病發/夜晚訓覺時, d呼吸會吾會好大聲嫁 ? 有時佢d呼吸好大聲, 都吾知係鼻室or氣促 ? 數下d呼吸次數又o.k. wor. ?-( ?-(
), 應該吾會有人會貪心要左去既, 試下去校務處問下有無人執到拿左去校務處?
發泄吓. hinhinmummy 寫道:
果條友真係狗眼看人低架, 成日以為自己最叻, 佢工人最巴閉, 我會覺得, 甘叻都好, 佢地國家窮, 都要出黎做工人
做乜要講到bun就係高一層次, 印就係低層次呢? 請bun的就一定識英文 or 英文叻, 請印的就一定吾識英文?
真係.....................我eq高咋, 如果吾是, 我都講左粗口, 我個fd講晒粗口鬧佢