興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   124


大宅

積分: 3713


2381#
發表於 13-7-18 08:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Helen711+於+13-07-17+發表新

原帖由 katietam1231 於 13-07-18 發表
係咪事頭婆無擺出黎收埋既貨 ?

我上次去睇既經歷唔係幾開心 我諗我都唔會再點去幫襯佢
發生咩事呀?




子爵府

積分: 11204

好媽媽勳章 大廚勳章


2382#
發表於 13-7-18 08:46 |只看該作者
natalie520 發表於 13-7-18 01:34

几錢呢


子爵府

積分: 14138


2383#
發表於 13-7-18 08:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+katietam1231+於+13-07-18+發

原帖由 chloewong1211 於 13-07-18 發表
發生咩事呀?
可能佢知我多數都運吉 佢唔會點理我既 上次去個 sales想招乎我 事頭婆同個sales講你繼續整野啦 佢放工過黎行下嫁炸 我問佢有無紫鈪啦 佢話:紫鈪好多嫁 係你睇唔岩之嘛 有又唔岩你價(佢知我預算想穩五六千)全香港最多鈪就係我呢到 無人多過我嫁啦!我咁多你都穩唔岩 無嫁啦(我心諗 講量 。我行轉佐敦。) 之後佢話 拿 俾隻好紫既你睇啦(兩萬八)你岩唔岩呀?

我覺得唔招乎我唔緊要 但啲語氣令我覺得唔舒服 咁咪算囉。。同埋佢啲燈好黃 用唔到自然光睇


公爵府

積分: 25102


2384#
發表於 13-7-18 09:20 |只看該作者
katietam1231 發表於 13-7-18 08:57
可能佢知我多數都運吉 佢唔會點理我既 上次去個 sales想招乎我 事頭婆同個sales講你繼續整野啦 佢放工過黎 ...
觀塘廣場咁串咀? 老馮買架咩? 買嘢最緊要你情我願, 我都比人話過我楂住幾千蚊出面搵唔到紫鐲, 最好個個入舖頭都消費比佢賺


子爵府

積分: 14138


2385#
發表於 13-7-18 09:30 |只看該作者
月光兔 發表於 13-7-18 09:20
觀塘廣場咁串咀? 老馮買架咩? 買嘢最緊要你情我願, 我都比人話過我楂住幾千蚊出面搵唔到紫鐲, 最好個個入舖 ...
我頭一兩次去無乜野嫁.都幾好人..睇多一兩次慢慢就咁啦.好串咀.我走個時都保持我既禮貌話:唔該哂事頭婆.我得閒再黎睇啦. 佢望都無望我..無應我.繼續做自已野
咁算啦. 我唔想運佢吉. 亦唔幫襯就算

其實我自已都知.依家幾千蚊的確係買唔到靚紫鐲..但睇下有無其他岩心水都得掛.?

講真. 幾千蚊都唔小錢嫁..幾千分分鐘一個月租都交到啦 !


公爵府

積分: 25102


2386#
發表於 13-7-18 09:32 |只看該作者
katietam1231 發表於 13-7-18 09:30
我頭一兩次去無乜野嫁.都幾好人..睇多一兩次慢慢就咁啦.好串咀.我走個時都保持我既禮貌話:唔該哂事頭婆.我 ...
慢慢睇啱先, 又唔係得佢一間舖頭

點評

jackiemei  咪就係  發表於 13-7-19 10:22


大宅

積分: 3713


2387#
發表於 13-7-18 10:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chloewong1211+於+13-07-18+

原帖由 katietam1231 於 13-07-18 發表
可能佢知我多數都運吉 佢唔會點理我既 上次去個 sales想招乎我 事頭婆同個sales講你繼續整野啦 佢放工過黎 ...
咁串咀?!俾我就以後都唔會再去睇:;pppp:




子爵府

積分: 10111


2388#
發表於 13-7-18 10:35 |只看該作者

引用:Quote:natalie520+發表於+13-7-18+01:34+ho

原帖由 tedghost 於 13-07-18 發表
how much
八百幾蚊


子爵府

積分: 10111


2389#
發表於 13-7-18 10:37 |只看該作者

引用:Quote:natalie520+發表於+13-7-18+01:34+几

原帖由 acomcom88 於 13-07-18 發表
几錢呢
八百幾


大宅

積分: 2250


2390#
發表於 13-7-18 11:24 |只看該作者
chloewong1211 發表於 13-7-18 08:10
永利?
柴灣街市


侯爵府

積分: 22681

BK Milk勳章


2391#
發表於 13-7-18 11:24 |只看該作者
katietam1231 發表於 13-7-18 09:30
我頭一兩次去無乜野嫁.都幾好人..睇多一兩次慢慢就咁啦.好串咀.我走個時都保持我既禮貌話:唔該哂事頭婆.我 ...

唔好理呢d..下次唔好去睇~~~~~

有褲著啦~~~


大宅

積分: 2250


2392#
發表於 13-7-18 11:31 |只看該作者
本帖最後由 Helen711 於 13-7-18 11:39 編輯
katietam1231 發表於 13-7-18 08:13
係咪事頭婆無擺出黎收埋既貨 ?

我上次去睇既經歷唔係幾開心 我諗我都唔會再點去幫襯佢

我今次去, 事頭婆在, 初初我只是自己睇, 佢無理我, 我亦無開聲問佢,
之後佢見我睇咗好耐都睇唔岩, 但又唔似渾吉喎, 就開聲問我啦,
然後在櫃檯後攞咗呢隻出來, 我見合眼緣, 開價又唔貴, 就帶佢返屋企啦.


侯爵府

積分: 22681

BK Milk勳章


2393#
發表於 13-7-18 11:52 |只看該作者
Helen711 發表於 13-7-18 11:31
我今次去, 事頭婆在, 初初我只是自己睇, 佢無理我, 我亦無開聲問佢,
之後佢見我睇咗好耐都睇唔岩, 但又唔 ...

舊紫真係幾令.....
原來綠果隻你都係柴灣買嫁? 你帶開咩SIZE?
有褲著啦~~~


大宅

積分: 3713


2394#
發表於 13-7-18 11:57 |只看該作者

引用:Quote:chloewong1211+發表於+13-7-18+08:10

原帖由 Helen711 於 13-07-18 發表
柴灣街市
娥姐?




大宅

積分: 2250


2395#
發表於 13-7-18 12:07 |只看該作者
chloewong1211 發表於 13-7-18 11:57
娥姐?


大宅

積分: 2250


2396#
發表於 13-7-18 12:09 |只看該作者
本帖最後由 Helen711 於 13-7-18 12:09 編輯
SA豬豬 發表於 13-7-18 11:52
舊紫真係幾令.....
原來綠果隻你都係柴灣買嫁? 你帶開咩SIZE?

大圈, 要1.55以上,
我量度內圈要58MM 我係肥手


侯爵府

積分: 22681

BK Milk勳章


2397#
發表於 13-7-18 12:16 |只看該作者
Helen711 發表於 13-7-18 12:09
大圈, 要1.55以上,
我量度內圈要58MM 我係肥手

咁娥姐好多野都岩你...
唉...之前睇中左一隻...冰冰地綠色..幾令嫁..不過...試上手實在太大..(1.55)..所以幾鐘意都冇用....
有褲著啦~~~


大宅

積分: 2250


2398#
發表於 13-7-18 12:26 |只看該作者
觀塘個事頭婆教我養玉,
佢話用體溫和水可以將玉養靚,
但密度太高的玉就未必得.


大宅

積分: 2250


2399#
發表於 13-7-18 12:50 |只看該作者
可能街市多師奶客,大圈岩佢客路.


侯爵府

積分: 22681

BK Milk勳章


2400#
發表於 13-7-18 12:55 |只看該作者
Helen711 發表於 13-7-18 12:26
觀塘個事頭婆教我養玉,
佢話用體溫和水可以將玉養靚,
但密度太高的玉就未必得.

點用水? 可唔可以分享下呢..?
有褲著啦~~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo