烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   75


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2381#
發表於 13-10-28 00:39 |只看該作者
MiuMiuChow 發表於 13-10-28 00:13
呢個會點食架
我跟姑9 整, 蜜餞咪當零食食囉, d 汁就沖水飲喎


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2382#
發表於 13-10-28 00:39 |只看該作者
tp168 發表於 13-10-28 00:31
拖都未拍
快啦快啦, 有時好快架


伯爵府

積分: 15947

畀面勳章


2383#
發表於 13-10-28 00:40 |只看該作者
tp168 發表於 13-10-28 00:34
當零食 OR 可以沖水飲

咁又吾錯bo, 吾駛想飲要次次煲


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2384#
發表於 13-10-28 00:40 |只看該作者
tp168 發表於 13-10-28 00:33
你打到做漿呀 ?
朋友話, 打碎佢好味 d 喎


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2385#
發表於 13-10-28 00:41 |只看該作者
bb915思思 發表於 13-10-27 23:23
想問問我用2軟式包跟机食谱只是減左水到170ml,和牛油10g,其他跟書,做出來好食但勁多麵包碎和小小鞋,是 ...
你架係行機定水機 ?


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2386#
發表於 13-10-28 00:42 |只看該作者
MiuMiuChow 發表於 13-10-28 00:40
咁又吾錯bo, 吾駛想飲要次次煲
一磅整埋得一個 0.5L 樽仔咋


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2387#
發表於 13-10-28 00:42 |只看該作者
bb915思思 發表於 13-10-27 23:23
想問問我用2軟式包跟机食谱只是減左水到170ml,和牛油10g,其他跟書,做出來好食但勁多麵包碎和小小鞋,是 ...
你架係行機定水機 ?


伯爵府

積分: 15947

畀面勳章


2388#
發表於 13-10-28 00:42 |只看該作者
hallonatalie 發表於 13-10-28 00:39
我跟姑9 整, 蜜餞咪當零食食囉, d 汁就沖水飲喎

呢個方法好呀, 整定一樽, 幾時都有得飲, 又有得食


伯爵府

積分: 15947

畀面勳章


2389#
發表於 13-10-28 00:46 |只看該作者
hallonatalie 發表於 13-10-28 00:42
一磅整埋得一個 0.5L 樽仔咋

係咪都係加D冰糖同籽同花一齊煲吓佢至起膠咁呀, 比起果醬落少D糖就得啦


伯爵府

積分: 15947

畀面勳章


2390#
發表於 13-10-28 00:48 |只看該作者
hallonatalie 發表於 13-10-28 00:42
一磅整埋得一個 0.5L 樽仔咋

精華所在


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2391#
發表於 13-10-28 00:49 |只看該作者
MiuMiuChow 發表於 13-10-28 00:46
係咪都係加D冰糖同籽同花一齊煲吓佢至起膠咁呀, 比起果醬落少D糖就得啦 ...
做法:洛神花去芯洗淨, 用鹽水略浸, 再用凍滾水過凈,放筲箕晾乾水份, 或放置室溫徹底吹乾, 入樽時一層花一層黃糖, 封蓋要後放入雪櫃, 每日拿出來搖下, 令糖加快溶, 約一星期便可。


伯爵府

積分: 15947

畀面勳章


2392#
發表於 13-10-28 00:53 |只看該作者
hallonatalie 發表於 13-10-28 00:49
做法:洛神花去芯洗淨, 用鹽水略浸, 再用凍滾水過凈,放筲箕晾乾水份, 或放置室溫徹底吹乾, 入樽時一層花一 ...

仲以為要煲添, 好彩問吓啫
吾該晒


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2393#
發表於 13-10-28 01:00 |只看該作者
本帖最後由 tp168 於 13-10-28 01:06 編輯
tensi819 發表於 13-10-28 00:38
俾bk jm們引到我都想試下呢隻女人嘢

p.s. 嘔像有無睇十級?

呢排睇書同埋睇半澤直樹,又掛住上網,無乜時間


大宅

積分: 3983


2394#
發表於 13-10-28 03:25 |只看該作者

引用:Quote:bb915思思+發表於+13-10-27+23:23+想

原帖由 tp168 於 13-10-28 發表
你架係行機定水機 ?
行机


伯爵府

積分: 16364

BK Milk勳章


2395#
發表於 13-10-28 06:13 |只看該作者

回覆:(第五回) Panasonic 麵包機 - 為食包友分享樂園

突然閃一閃出
交個怪獸樣的功課
墨汁風乾火腿芝士包
1382912032677.jpg


珍珠宮

積分: 45774

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2396#
發表於 13-10-28 07:13 |只看該作者
man7099 發表於 13-10-27 23:52
剛出爐明天早餐,大嘅要簡單白包,細嘅要造型包,次次都要分兩份
Cute


珍珠宮

積分: 45774

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2397#
發表於 13-10-28 07:18 |只看該作者
hallonatalie 發表於 13-10-28 00:49
做法:洛神花去芯洗淨, 用鹽水略浸, 再用凍滾水過凈,放筲箕晾乾水份, 或放置室溫徹底吹乾, 入樽時一層花一 ...
有無諗過用洛神花做造型包?我係太子一間叫上野酵素麵包店買過一隻洛神花包,好好味!


珍珠宮

積分: 45774

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2398#
發表於 13-10-28 07:19 |只看該作者
MaiGao 發表於 13-10-28 06:13
突然閃一閃出
交個怪獸樣的功課
墨汁風乾火腿芝士包
雙峰?樣子咁搞笑


大宅

積分: 4212


2399#
發表於 13-10-28 08:23 |只看該作者

引用:Quote:Naxos+發表於+13-10-27+23:18+尋晚粟

原帖由 tp168 於 13-10-28 發表
用邊隻酵母咁勁呀
用金瑪莉之嘛,同金像粉,有咪方法改善呢?


子爵府

積分: 11300


2400#
發表於 13-10-28 08:27 |只看該作者

引用:Quote:man7099+發表於+13-10-27+23:52+剛出

原帖由 MiuMiuChow 於 13-10-27 發表
個豬頭包好CUTE呀
隻豬仔生日,所以整個豬頭包佢嘆


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo