立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1054
原文章由 magee009 於 07-8-15 18:58 發表 各位我去吃飯先.........夜D見
原文章由 mancon 於 07-8-15 19:02 發表 我得一個女,都好恨個仔
侯爵府
積分: 20041
原文章由 waiwaimummy 於 07-8-15 19:04 發表 我朋友話如果好想生女, 最終都會生仔 好想生仔, 最終都會生女 我以前個賤老細(打工個隻)+佢全家, 好想好想生仔, 最後都生左兩個女
子爵府
積分: 12706
原文章由 waiwaimummy 於 07-8-15 19:06 發表 咁快d追啦
男爵府
積分: 6056
翡翠宮
積分: 91289
原文章由 magee009 於 07-8-15 18:49 發表 無事 Thanks 嬸嬸,我怕佢煩到我"瀨屎"
原文章由 RUBYYAN 於 07-8-15 19:11 發表 我去煮飯啦
原文章由 rubytang 於 07-8-15 19:09 發表 係呀~ 我以前都聽過, 所以, 當我陀大仔時, 人地問我想生仔定女, 我都話無所謂, 仔女都係一樣咁鍚, 當然個心就梗係想係女啦~ 但都係生左個仔, 咁又人人恭喜我, 之後陀細仔, 就真係恨到出晒面啦~ 差d連 ...
公爵府
積分: 27320
原文章由 wendykaka 於 07-8-15 19:11 發表 [鴨] 定尿片啦, 我周圍去巡 space, 未得閒清理 d "米田共".
水晶宮
積分: 58522
原文章由 mancon 於 07-8-15 19:09 發表 未有喎 ,我成日病又貧血:cry: :cry:
原文章由 waiwaimummy 於 07-8-15 19:12 發表 咁未証明妳有奶奶相囉
原文章由 katherine612 於 07-8-15 19:12 發表 出街去朋友屋企食飯 我有2個都夠哂數
原文章由 sandylaw 於 07-8-15 19:13 發表 我要吃飯lu 今晚返黎再努力過
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy