懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5810


2401#
發表於 08-12-8 16:10 |只看該作者
係既係既,冇隔夜仇 ...始終好過同99
原文章由 TracynWayne 於 08-12-8 16:07 發表


我都試過為阿囝d野, 同阿媽say sorry ar...
始終係自己阿媽, 無隔夜仇既....


男爵府

積分: 6004


2402#
發表於 08-12-8 16:11 |只看該作者
原文章由 nochoice83 於 08-12-8 16:04 發表
tok,我已經好"就"婆婆勒...剛才要同婆婆say sorry添... ,其實我都冇錯


我明你覺得自己好委屈。。。不過鬼叫果個係自己阿媽咩 算啦 唔好記住喇~~~


大宅

積分: 3833


2403#
發表於 08-12-8 16:12 |只看該作者
感覺到你既無奈!

原文章由 nochoice83 於 08-12-8 16:04 發表
tok,我已經好"就"婆婆勒...剛才要同婆婆say sorry添... ,其實我都冇錯


男爵府

積分: 6004


2404#
發表於 08-12-8 16:13 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-12-8 16:05 發表




4個月人仔....咁算唔算細粒少少呢
但係佢食人奶....可能肌肉實淨~唔係軟軟地個種


睇番個graph 佢有真係響average果條line度喎。。。
我都諗緊有無辦法佢可以大粒d。。。但係佢麻麻地鍾意飲奶。。。如果佢可以好似豆豆咁就好喇。。。 (發夢中~~~)


男爵府

積分: 9302


2405#
發表於 08-12-8 16:13 |只看該作者
原文章由 gumgum 於 08-12-8 16:09 發表
我未試過, 聽講就係work囉...
不過我俾保嬰丹阿囡食, 食完掃吓風真係會嘔到D痰出嚟.


BB咪叻叻,我B女試多次都唔得


大宅

積分: 1471


2406#
發表於 08-12-8 16:13 |只看該作者
Cherry,
唔該晒!

原文章由 CherryB 於 08-12-8 15:28 發表
gaka618,
歡迎你呀 !!
我o也有個 0808mama blog架,你可以去睇下呀 !!

http://hk.myblog.yahoo.com/0808-mama


男爵府

積分: 9302


2407#
發表於 08-12-8 16:16 |只看該作者
原文章由 tok604 於 08-12-8 16:13 發表


睇番個graph 佢有真係響average果條line度喎。。。
我都諗緊有無辦法佢可以大粒d。。。但係佢麻麻地鍾意飲奶。。。如果佢可以好似豆豆咁就好喇。。。 (發夢中~~~) ...


BB太肥都唔係件好事,身體健康就ok啦!


禁止訪問

積分: 19195

好媽媽勳章 陪月勳章


2408#
發表於 08-12-8 16:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2335


2409#
發表於 08-12-8 16:19 |只看該作者
lokyee:
咪再嚇鬼我啦 !!!

Nochoice:
係啦,當無事算啦,咁會開心d架 !
               SirSir1歲生日最想收到D咩?
                    (((((美白產品)))))


男爵府

積分: 8804


2410#
發表於 08-12-8 16:21 |只看該作者
HWY,
媽咪係打側BB個身,好似係腰位咁上緊既位置,慢慢拍囉 !! 佢果時係睇醫生,姑娘教架,久唔久就幫阿妹拍架喇,印象中阿妹又無唔LIKE,任佢拍架 !! 我媽咪仲試過煲好多野俾阿妹,不過我妹果時都成歲幾,可以食其他野架喇 !! 但BB拍痰應該係無問題架 !!

tracynwayne,
係啦 ! 自己阿媽易話為好多,奶奶始終講緊都講唔掂咁,又唔敢語氣重,一陣又唔like。


男爵府

積分: 9302


2411#
發表於 08-12-8 16:21 |只看該作者
原文章由 kelok 於 08-12-8 16:17 發表

我餵左佢食左一次ok 哦! e家朝早就無再咁多痰聲


BB真係乖乖豬


大宅

積分: 2335


2412#
發表於 08-12-8 16:22 |只看該作者
女仔人家唔洗要咁大粒啦 !

到佢大個D,可能妳又話佢肥過頭,大只過頭架喇 ~

健健康康已經好好啦 ~



原文章由 tok604 於 08-12-8 16:13 發表


睇番個graph 佢有真係響average果條line度喎。。。
我都諗緊有無辦法佢可以大粒d。。。但係佢麻麻地鍾意飲奶。。。如果佢可以好似豆豆咁就好喇。。。 (發夢中~~~) ...
               SirSir1歲生日最想收到D咩?
                    (((((美白產品)))))


男爵府

積分: 5810


2413#
發表於 08-12-8 16:23 |只看該作者
同你哋呻完,我已經冇嘢啦... 你哋真好...
原文章由 ChanSzeNine 於 08-12-8 16:19 發表
lokyee:
咪再嚇鬼我啦 !!!

Nochoice:
係啦,當無事算啦,咁會開心d架 !


珍珠宮

積分: 31467


2414#
發表於 08-12-8 16:23 |只看該作者
我自己幫阿囡磅都係around14磅幾... 佢都係唔鍾意食奶架! 我呢兩日專登數下, 佢一日食唔到500ml! 食得少過頭兩個月.

原文章由 tok604 於 08-12-8 16:13 發表


睇番個graph 佢有真係響average果條line度喎。。。
我都諗緊有無辦法佢可以大粒d。。。但係佢麻麻地鍾意飲奶。。。如果佢可以好似豆豆咁就好喇。。。 (發夢中~~~) ...


禁止訪問

積分: 19195

好媽媽勳章 陪月勳章


2415#
發表於 08-12-8 16:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9302


2416#
發表於 08-12-8 16:32 |只看該作者
原文章由 CherryB 於 08-12-8 16:21 發表
HWY,
媽咪係打側BB個身,好似係腰位咁上緊既位置,慢慢拍囉 !! 佢果時係睇醫生,姑娘教架,久唔久就幫阿妹拍架喇,印象中阿妹又無唔LIKE,任佢拍架 !! 我媽咪仲試過煲好多野俾阿妹,不過我妹果時都成歲幾,可以食其他野架喇 !! 但BB ...


Thanks. CherryB

E生叫我地去化驗所(係新墟)B B拍痰,

情序1)先聞氣(係啲水黍) about 10mins
情序2)拍背脊about 10mins
情序3)戲肉~插條管仔落喉嚨定吸啲痰出黍~part超恐佈,BB一定喊到拆天,你話做MAMA點忍心佢受苦


洋房

積分: 451


2417#
發表於 08-12-8 16:34 |只看該作者
gaka..你好呀, 我都係新加入架, 你囡囡幾多號出世架?


珍珠宮

積分: 31467


2418#
發表於 08-12-8 16:35 |只看該作者
真係... 好恐怖喎!

原文章由 HWY 於 08-12-8 16:32 發表


Thanks. CherryB

E生叫我地去化驗所(係新墟)同B B拍痰,

情序1)先聞氣(係啲水黍) about 10mins
情序2)拍背脊about 10mins
情序3)戲肉~插條管仔落喉嚨定吸啲痰出黍~呢part超恐佈,BB一定喊到拆天,你話做MAMA點忍心佢 ...


男爵府

積分: 5810


2419#
發表於 08-12-8 16:36 |只看該作者
就咁聽,個過程好恐佈喎mouth:
原文章由 HWY 於 08-12-8 16:32 發表


Thanks. CherryB

E生叫我地去化驗所(係新墟)同B B拍痰,

情序1)先聞氣(係啲水黍) about 10mins
情序2)拍背脊about 10mins
情序3)戲肉~插條管仔落喉嚨定吸啲痰出黍~呢part超恐佈,BB一定喊到拆天,你話做MAMA點忍心佢 ...


男爵府

積分: 5932

好媽媽勳章


2420#
發表於 08-12-8 16:37 |只看該作者
原文章由 HWY 於 08-12-8 16:32 發表


Thanks. CherryB

E生叫我地去化驗所(係新墟)同B B拍痰,

情序1)先聞氣(係啲水黍) about 10mins
情序2)拍背脊about 10mins
情序3)戲肉~插條管仔落喉嚨定吸啲痰出黍~呢part超恐佈,BB一定喊到拆天,你話做MAMA點忍心佢 ...


甘細個就插喉, 好可憐......

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo