跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16855


2401#
發表於 09-3-23 07:55 |只看該作者
各位可以去睇下我facebook,
我整好妹妹條裙啦。(手作仔相簿)
另仲有video睇。


男爵府

積分: 9651


2402#
發表於 09-3-23 09:55 |只看該作者
hi hi
morning
條裙仔織得唔錯wor, 大過係唔係今年年底冬天着架, 因為我覺得E+好似大左少少咁
原帖由 jove 於 09-3-23 07:55 發表
各位可以去睇下我facebook,
我整好妹妹條裙啦。(手作仔相簿)
另仲有video睇。


男爵府

積分: 9651


2403#
發表於 09-3-23 09:59 |只看該作者
過去2星期我比米之連玩謝左, 2個星期前就感冒, 無返1個week學, 好返只係返左4日學又黎過, 佢last friday半夜又發燒, 今次就腸胃炎, 半夜起身疴左4次, 總之一食野就疴, Sat total疴左7次, Sun total 疴左5次, 而今日暫時疴左1次, 希望今日會正常返啦


伯爵府

積分: 16855


2404#
發表於 09-3-23 10:08 |只看該作者
yes 呀,
今年年底先著,我而家整晒外套俾佢。
米之ok 嗎??
唔好俾野米之食啦,e生話由佢all,要all晒d菌先會好ka。
仲有俾d保礦力佢飲呀,all得多好easy唔夠水。
原帖由 米之連媽媽 於 09-3-23 09:55 發表
hi hi
morning
條裙仔織得唔錯wor, 大過係唔係今年年底冬天着架, 因為我覺得E+好似大左少少咁


男爵府

積分: 9651


2405#
發表於 09-3-23 10:16 |只看該作者
我sat已經帶左佢去see dr. 個dr.都係比左退燒藥咋, 無比止疴藥, 都係話要等佢自己疴清晒D菌wor, 個隻米之連精神到不得了, 又食得, 又飲得, 啱啱仲打電話比我. 但工人話佢啱啱再疴左1次, 不過今次係正常既boo boo, E+放心好多啦
原帖由 jove 於 09-3-23 10:08 發表
yes 呀,
今年年底先著,我而家整晒外套俾佢。
米之ok 嗎??
唔好俾野米之食啦,e生話由佢all,要all晒d菌先會好ka。
仲有俾d保礦力佢飲呀,all得多好easy唔夠水。
...


侯爵府

積分: 22443


2406#
發表於 09-3-23 10:29 |只看該作者
原帖由 jove 於 09-3-23 07:53 發表
peg:
你講YMCA係唔係葵興個間,我都有睇(因為上星期帶學生去比賽),不過對我黎講太遠,我好like佢地有swimming pool。


YES ..... 正是呢間, 我屋企上去都算近 - 但若果快要行 1xx 級樓梯 mouth:


侯爵府

積分: 22443


2407#
發表於 09-3-23 10:32 |只看該作者
我都 lai ed la.... 咳到肺都甩咁濟.... 今日無返正職開會, only 返 pt 果邊, 晏 d 先去 see dr. 我yesterday 感冒, 但今朝感冒好咗好多, 而家 only 咳, 諗緊 see 中 or 西囉 ...
我老公前日比咗粒傷風咳丸我食, 我 wing 咗 2 日呀... 因公


侯爵府

積分: 22443


2408#
發表於 09-3-23 10:33 |只看該作者
原帖由 米之連媽媽 於 09-3-23 10:16 發表
我sat已經帶左佢去see dr. 個dr.都係比左退燒藥咋, 無比止疴藥, 都係話要等佢自己疴清晒D菌wor, 個隻米之連精神到不得了, 又食得, 又飲得, 啱啱仲打電話比我. 但工人話佢啱啱再疴左1次, 不過今次係正常既boo boo, E+ ...


唉.. now 天氣好 easy lai 野, 大細都要小心, 今日又熱又濕, 但聽日又 cold 返 d... 小心小心..

hope 米之 get well sooonnnnnnnnnnnnnn


伯爵府

積分: 16855


2409#
發表於 09-3-23 11:01 |只看該作者
百幾級樓梯 ~
自己一個就話當減肥,拖埋個細,唔好啦。
原帖由 cubixluk 於 09-3-23 10:29 發表


YES ..... 正是呢間, 我屋企上去都算近 - 但若果快要行 1xx 級樓梯 mouth:mouth:" />


伯爵府

積分: 16917


2410#
發表於 09-3-23 11:02 |只看該作者
oh dear, take care & hope she gets well soon
我d感冒都仲未清晒,e+又有少少咳ar~
原帖由 米之連媽媽 於 09-3-23 09:59 發表
過去2星期我比米之連玩謝左, 2個星期前就感冒, 無返1個week學, 好返只係返左4日學又黎過, 佢last friday半夜又發燒, 今次就腸胃炎, 半夜起身疴左4次, 總之一食野就疴, Sat total疴左7次, Sun total 疴左5次, 而今日 ...


男爵府

積分: 9651


2411#
發表於 09-3-23 11:11 |只看該作者
你快D睇E生啦, 唔好傳染比kit kit呀, 小朋友病仲慘過大人呀, take care
原帖由 cubixluk 於 09-3-23 10:32 發表
我都 lai ed la.... 咳到肺都甩咁濟.... 今日無返正職開會, only 返 pt 果邊, 晏 d 先去 see dr. 我yesterday 感冒, 但今朝感冒好咗好多, 而家 only 咳, 諗緊 see 中 or 西囉 ...
我老公前日比咗 ...


男爵府

積分: 9651


2412#
發表於 09-3-23 11:13 |只看該作者
你都係快D睇好個病呀, 仲要遠離kitty呀, 唔好傳染比佢, 好辛苦架, take care & hope you get well soon
原帖由 Secure 於 09-3-23 11:02 發表
oh dear, take care & hope she gets well soon
我d感冒都仲未清晒,e+又有少少咳ar~


伯爵府

積分: 16917


2413#
發表於 09-3-23 11:37 |只看該作者
i know, but我又唔係好serious,so e+ only take panadrol, hope it works
原帖由 米之連媽媽 於 09-3-23 11:13 發表
你都係快D睇好個病呀, 仲要遠離kitty呀, 唔好傳染比佢, 好辛苦架, take care & hope you get well soon


伯爵府

積分: 16917


2414#
發表於 09-3-23 11:38 |只看該作者
佢地2兄妹真係好似似twins ar
原帖由 jove 於 09-3-23 07:55 發表
各位可以去睇下我facebook,
我整好妹妹條裙啦。(手作仔相簿)
另仲有video睇。


侯爵府

積分: 22443


2415#
發表於 09-3-23 11:57 |只看該作者
原帖由 米之連媽媽 於 09-3-23 11:11 發表
你快D睇E生啦, 唔好傳染比kit kit呀, 小朋友病仲慘過大人呀, take care


我自己已經同佢隔離咗啦


伯爵府

積分: 16917


2416#
發表於 09-3-23 12:00 |只看該作者
你又真係病到無時停wor,睇黎你好返後,要補補佢,調理返好個身子ar
原帖由 cubixluk 於 09-3-23 10:32 發表
我都 lai ed la.... 咳到肺都甩咁濟.... 今日無返正職開會, only 返 pt 果邊, 晏 d 先去 see dr. 我yesterday 感冒, 但今朝感冒好咗好多, 而家 only 咳, 諗緊 see 中 or 西囉 ...
我老公前日比咗 ...


侯爵府

積分: 22443


2417#
發表於 09-3-23 12:38 |只看該作者
原帖由 Secure 於 09-3-23 12:00 發表
你又真係病到無時停wor,睇黎你好返後,要補補佢,調理返好個身子ar


係喎... 我真係病咗幾 weeks, 啱啱上 wk kit ba + kit 少咳 + 傷風, 佢吔 2 個好返, 我就開始 lai lai 地野, 但冇 see dr. keep 住食 c 吊命, 到 sat 終於病入膏盲..... 今朝已經比沉日好咗好多, 可能我太辛苦, 日日咁樣接送, 返屋企又要 do housework, 冇乜點休息呱, 沉日本來諗住 kit 少上完堂返屋企 cook, 後尾都頂唔住, 食埋dinner back home 飲湯算....

[ 本帖最後由 cubixluk 於 09-3-23 12:39 編輯 ]


伯爵府

積分: 16855


2418#
發表於 09-3-23 13:49 |只看該作者
hehe,我有d同學仔都話佢地係~
我仲呃佢話佢地係twins,
佢話:冇理由係生twins冇人同我講ka。

原帖由 Secure 於 09-3-23 11:38 發表
佢地2兄妹真係好似似twins ar


伯爵府

積分: 16855


2419#
發表於 09-3-23 13:53 |只看該作者
仲有,而家唔止天氣問題,
出出入入商場都要心,因為商場開晒冷氣,記得大人同小朋友都要加返件外套呀。


侯爵府

積分: 22443


2420#
發表於 09-3-23 14:02 |只看該作者
原帖由 jove 於 09-3-23 13:53 發表
仲有,而家唔止天氣問題,
出出入入商場都要心,因為商場開晒冷氣,記得大人同小朋友都要加返件外套呀。



呢樣呢, 我一定會做.. 但 fri night, kit ba 同 kit 少嚟荃灣 join 我食飯, 佢無幫 kit 少拎外套, 比我鵝咗佢成晚 .... 男人話, 唔涷喎, 但佢冇諗到 mall d 空調涷架嗎... 激 c

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo