烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   198


男爵府

積分: 8867


2401#
發表於 11-12-13 11:20 |只看該作者
又試新粉, 李生超市有售, 今朝做咗個白麵包, 都好軟熟~
可能心理作用, 好過"HKD15/1KG 日本粉"

HKD36.9/ 1.5KG



瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2402#
發表於 11-12-13 11:21 |只看該作者

回覆:Panasonic 麵包機分享


myphoto.jpg




男爵府

積分: 8867


2403#
發表於 11-12-13 11:22 |只看該作者
hallonatalie 發表於 11-12-13 11:21

都唔平哦....


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2404#
發表於 11-12-13 11:23 |只看該作者
本帖最後由 hallonatalie 於 11-12-13 11:31 編輯
cat_man_man 發表於 11-12-13 11:20
又試新粉, 李生超市有售, 今朝做咗個白麵包, 都好軟熟~
可能心理作用, 好過"HKD15/1KG 日本粉"

我就買咗呢隻牌子 Plain White flour & 全麥粉, 搓粉時打開部機, 聞到已經好香 ~~


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2405#
發表於 11-12-13 11:23 |只看該作者
cat_man_man 發表於 11-12-13 11:22
都唔平哦....
平過 Orange $49 喎 ~~


男爵府

積分: 8867


2406#
發表於 11-12-13 11:27 |只看該作者
hallonatalie 發表於 11-12-13 11:23
我就買咗呢隻牌子 bread flour & 全麥粉, 搓粉時打開部機, 聞到已經好香 ~~
...

咁要留意佢特價掃佢十包八包先!!


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2407#
發表於 11-12-13 11:33 |只看該作者
本帖最後由 hallonatalie 於 11-12-13 11:35 編輯
cat_man_man 發表於 11-12-13 11:27
咁要留意佢特價掃佢十包八包先!!

我無用 Strong White, 驚漂白喎 ~~



侯爵府

積分: 23345

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


2408#
發表於 11-12-13 11:34 |只看該作者
hallonatalie 發表於 11-12-13 11:19
吖, 仲有大埔墟街巿梁九記凍肉舖都有 ~~

哦,唔該晒!


男爵府

積分: 8867


2409#
發表於 11-12-13 11:35 |只看該作者
hallonatalie 發表於 11-12-13 11:33
我無用 Strong White, 驚漂白喎 ~~

係呀, 呢隻無 "Unbleached" .....





男爵府

積分: 8867


2410#
發表於 11-12-13 11:36 |只看該作者
hallonatalie 發表於 11-12-13 11:33
我無用 Strong White, 驚漂白喎 ~~

呢隻同STRONG 有咩分別? PLAIN WHITE... 無漂咁解?
算唔算高粉?



侯爵府

積分: 23345

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


2411#
發表於 11-12-13 11:37 |只看該作者
hallonatalie 發表於 11-12-13 11:21

原來呢隻,我喺南豐唔知邊層烘焙見過喇


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2412#
發表於 11-12-13 11:41 |只看該作者
cat_man_man 發表於 11-12-13 11:36
呢隻同STRONG 有咩分別? PLAIN WHITE... 無漂咁解?
算唔算高粉?
Plain White 咪係普通麵粉, Strong White 係強白麵粉喎, 即係咪漂過呢 ?


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2413#
發表於 11-12-13 11:45 |只看該作者
@bear 發表於 11-12-13 11:37
原來呢隻,我喺南豐唔知邊層烘焙見過喇
南豐 7/F Orange


男爵府

積分: 8867


2414#
發表於 11-12-13 11:50 |只看該作者
hallonatalie 發表於 11-12-13 11:41
Plain White 咪係普通麵粉, Strong White 係強白麵粉喎, 即係咪漂過呢 ?
PK 仲有呢隻粉賣, 我係佢ONLINE SHOP 見到, 但無見過真身..
只算中筋, 唔算高粉

ARROWHEAD MILLS 有機不經漂白白麵粉







Plain White 個包都發到高身?


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2415#
發表於 11-12-13 12:00 |只看該作者
cat_man_man 發表於 11-12-13 11:50
PK 仲有呢隻粉賣, 我係佢ONLINE SHOP 見到, 但無見過真身..
只算中筋, 唔算高粉
Plain White 發得一般喇, 叫做合格 ~~


男爵府

積分: 8867


2416#
發表於 11-12-13 12:01 |只看該作者
hallonatalie 發表於 11-12-13 12:00
Plain White 發得一般喇, 叫做合格 ~~

睇來要搵不經漂白的高粉, 有點難...


男爵府

積分: 8867


2417#
發表於 11-12-13 12:09 |只看該作者
E~ 等等, 想問... 點先叫高粉, 蛋白質13.5 %~ 11.5% 已經係高粉,
呢隻計過, 係11.7%, 都可以叫高粉耶~



34g 入面有4g 係蛋白質


男爵府

積分: 8867


2418#
發表於 11-12-13 12:11 |只看該作者
本帖最後由 cat_man_man 於 11-12-13 12:16 編輯
hallonatalie 發表於 11-12-13 12:00
Plain White 發得一般喇, 叫做合格 ~~

睇到, 100g 有8g 係protein....

Per 100g

Energy

358kcal

Protein

8.0g


似乎.. 係中筋? 有錯請指教!!


男爵府

積分: 8867


2419#
發表於 11-12-13 12:16 |只看該作者
copy fm 南順..

類型
蛋白質含量(%)


高筋粉
10.5 - 13.5
麵包

中筋粉
8.0 – 10.5
麵條、點心

低筋粉
6.5 – 8.5
點心、菜餚


點評

hallonatalie    發表於 11-12-13 12:40


侯爵府

積分: 23345

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


2420#
發表於 11-12-13 13:03 |只看該作者
冇開機2日,我已諗到一陣整咩包喇就係整古古力軟吐司

點評

hallonatalie    發表於 11-12-13 13:13

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo