烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   17


子爵府

積分: 13105


2401#
發表於 12-5-16 11:30 |只看該作者

引用:今朝跟胡涓涓整咗老麵,用p仔搓好後放入雪

原帖由 muse0119 於 12-05-16 發表
今朝跟胡涓涓整咗老麵,用p仔搓好後放入雪櫃普通格,想問幾時可以用,係咪發大2倍就ok,定係要等幾多個鐘:qu ...
起碼17小時。




瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2402#
發表於 12-5-16 11:33 |只看該作者
stephenietam 發表於 12-5-16 09:35
朋友的象仔包~ 佢話之前兩個得10cm, 呢個已經好左, 有13cm~
你朋友用乜刀切包, 攪到咁狗牙嘅, 成個包碎晒咁 ~~ mouth:

象仔 bread pan, 唔高架, 其實個包升到同個 bread pan 咁高, 我已經覺得合格架喇 ~~


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2403#
發表於 12-5-16 11:34 |只看該作者
Ruby1219 發表於 12-5-16 09:37
Big Nat, can you give me your recipe again pls? Thanks!
我都唔知係咪隻麥粉嘅問題.佢個包裝仲寫話可10 ...
第 24 機包包 ~~ 老麵種◎合桃全麥吐司

# 4 快速 mode, 淡烤色 (早 7 分鐘出爐 ^_^)

材料:Waitrose Organic Stoneground Strong Wholemeal Bread Flour 麥粉 150g, 日本昭和粉 100g, 鹽 2g, 太古輕盈果糖 10g, 葡萄籽油 10g, 高鈣低脂奶 60g, 水 100g, 老麵種 50g, 酵母 3.8g, 合桃 隨意 (乾果格自動投料, 粗混)

** 包高有 17 cm

今日要留意一下濕度, 可能要扣起 10g 水, 目測後加 ~~


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2404#
發表於 12-5-16 11:36 |只看該作者
phibow 發表於 12-5-16 10:20
我用大NAT介紹個隻麥粉, 150G高粉, 100G麥粉, 因為我冇什麼種, 所以用軟吐司MODE, 出來效果好軟熟, 高度都 ...



大宅

積分: 2769


2405#
發表於 12-5-16 11:38 |只看該作者

Panasonic 麵包機分享 [Part 17]

另一個問題,如果整饅頭時想加老麵,咁加入既老麵係咪都要用中筋粉整



http://betsychik.blogspot.hk/


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2406#
發表於 12-5-16 12:04 |只看該作者
muse0119 發表於 12-5-16 11:38
另一個問題,如果整饅頭時想加老麵,咁加入既老麵係咪都要用中筋粉整



...
饅頭係用中筋 or 高低兩溝 ~~


珍珠宮

積分: 37201


2407#
發表於 12-5-16 12:07 |只看該作者

引用:Quote:stephenietam+發表於+12-5-16+09:35+

原帖由 hallonatalie 於 12-05-16 發表
你朋友用乜刀切包, 攪到咁狗牙嘅, 成個包碎晒咁 ~~

象仔 bread pan, 唔高架, 其實個包升到同個 b ...
冇買寶刀




別墅

積分: 567


2408#
發表於 12-5-16 12:24 |只看該作者

引用:+本帖最後由+Ruby1219+於+12-5-16+09:00+編

原帖由 Ruby1219 於 12-05-16 發表
本帖最後由 Ruby1219 於 12-5-16 09:00 編輯
最近兩機包加足食譜水份,就有17-18cm。我只用instant yeast. 反而之前減水就矮仔,唔知點解




侯爵府

積分: 23056


2409#
發表於 12-5-16 12:29 |只看該作者
hallonatalie 發表於 12-5-16 11:33
你朋友用乜刀切包, 攪到咁狗牙嘅, 成個包碎晒咁 ~~

象仔 bread pan, 唔高架, 其實個包升到同個 b ...
我都係咁問佢, 點可以切得咁樣衰


大宅

積分: 2769


2410#
發表於 12-5-16 12:36 |只看該作者

引用:Quote:muse0119 發表於 12-5-16 11:38 另一

原帖由 hallonatalie 於 12-05-16 發表
饅頭係用中筋 or 高低兩溝 ~~
咁即係老麵都要用中筋去整



http://betsychik.blogspot.hk/


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2411#
發表於 12-5-16 13:04 |只看該作者
mm111 發表於 12-5-16 12:24
最近兩機包加足食譜水份,就有17-18cm。我只用instant yeast. 反而之前減水就矮仔,唔知點解



...
少水多水都會影響個包升高架 ~~


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2412#
發表於 12-5-16 13:04 |只看該作者
stephenietam 發表於 12-5-16 12:29
我都係咁問佢, 點可以切得咁樣衰


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2413#
發表於 12-5-16 13:05 |只看該作者
muse0119 發表於 12-5-16 12:36
咁即係老麵都要用中筋去整
老麵糰用高筋粉都得 ~~


伯爵府

積分: 18588

畀面勳章


2414#
發表於 12-5-16 13:18 |只看該作者

回覆:Panasonic 麵包機分享 [Part 17]

大家有冇試過同一機包,又用牛油又用葡萄籽油?




大宅

積分: 2769


2415#
發表於 12-5-16 13:21 |只看該作者

引用:Quote:muse0119 發表於 12-5-16 12:36 咁即

原帖由 hallonatalie 於 12-05-16 發表
老麵糰用高筋粉都得 ~~
太好,唔洗又整多嚿老麵



http://betsychik.blogspot.hk/


侯爵府

積分: 23056


2416#
發表於 12-5-16 13:27 |只看該作者
buzz1234 發表於 12-5-16 13:18
大家有冇試過同一機包,又用牛油又用葡萄籽油?
有, 個次我溶唔夠牛油, 又溶唔切多d, 用左葡萄籽油頂夠數~


珍珠宮

積分: 38074

好媽媽勳章


2417#
發表於 12-5-16 13:38 |只看該作者
Cayee 發表於 12-5-16 09:32
食錯野個胃唔舒服唔肯食野又唔肯痾唔唔。。

Cayee,
咁余寶睇左醫生未? 希望佢快點康復.
余寶幾多歲? 小狗的病, 會否年歲大點就好番(好似人咁).

想當年, 我細個又係多多病痛, 終年孭著個藥煲. 現在大了雖然都幾個月病一次, 但都好過以前好多. 媽媽真偉大啊!

P.S. 你跟余寶自稱是否"媽媽"/"媽咪"?


珍珠宮

積分: 38074

好媽媽勳章


2418#
發表於 12-5-16 13:39 |只看該作者
stephenietam 發表於 12-5-16 09:35
朋友的象仔包~ 佢話之前兩個得10cm, 呢個已經好左, 有13cm~

stephenietam,
個包睇樣問題不大啊! 你朋友用了咩材料? 睇樣個包似沒有用牛油, 是植物油? 你可否講下佢落左幾多糖, 鹽, 油, 用邊隻酵母(新買? 你俾佢?)


珍珠宮

積分: 38074

好媽媽勳章


2419#
發表於 12-5-16 13:41 |只看該作者
Ruby1219 發表於 12-5-16 10:46
dunno how to 安慰你。冇辦法啦!鬼叫我地系爸媽,佢地又貢得意可愛,我隻摺耳貓都係先天易病。正所謂養兒 ...

Ruby,
"兩個仔" ~ 是否指真的仔仔, 和貓仔?


珍珠宮

積分: 38074

好媽媽勳章


2420#
發表於 12-5-16 13:42 |只看該作者
muse0119 發表於 12-5-16 11:38
另一個問題,如果整饅頭時想加老麵,咁加入既老麵係咪都要用中筋粉整

muse0119,
Yes, 老麵都要用番中筋.


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo