心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   2


侯爵府

積分: 21395


2401#
發表於 07-1-24 17:10 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

呵呵 雪文........................佢吾問, 你自己打啦


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2402#
發表於 07-1-24 17:13 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

Hinhinmummy, 咁結果點呀 , 老師有無罸呀 ? 我都好擔心我仔都有咁的一日 :-( :-(

我仔前幾日又唔見咗祝褔語比賽的稿呀, 我晒咗幾多心機呀, 如果俾人執咗來抄, 我真係激C囉. 佢真係鍋鍋新鮮加.

老師又投訴佢成日忘交功課, 唉, 下學期佢老師收返班長牌, 我都無嘢講的.佢自己攞來的.



[quote]
hinhinmummy 寫道:
雪文

我個女未試過wor, but佢試過吾見左班長牌同埋圖書証, 又係要我三催4請先同老師講

生日月, 開心過


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2403#
發表於 07-1-24 17:16 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

hinhinmummy, 我都唔問囉, 由佢啦, 有咩事佢自己負責返, 我咁緊張, 都俾我老公話啦.

no eye see lar.
hinhinmummy 寫道:
呵呵 雪文........................佢吾問, 你自己打啦
生日月, 開心過


侯爵府

積分: 21395


2404#
發表於 07-1-24 17:28 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

雪文

我講緊我讀中學的時侯wor....................

班長, 我個女果班規定每個人做半個學期, 除非中途比人炒既者

呀, 講開看人吾起, 我公司都有個同事看人吾起, 有次講開讀直資小學(佢仔apply左, 好彩最後吾收者), 有另一個同事又幫人問(佢幫緊d 拿綜緩有問題家庭小朋友), 佢一句得我另一個同事, 話拿綜緩的人讀吾起, 呢個雖然都係事實, 但佢還講埋好多hurt人的說話, 跟住我另一個同事忍無可忍(佢平時都好忍得)話佢, 你都係住公屋架咋wor

佢還串到話, 公屋都有分好多種架, 有d高級公屋, 有d低級公屋, 佢全高級果隻wor................


我聽到之後都一把火, 我同另一個同事講, 如果佢再甘講, 你大返佢, 係呀, 即係好似係公司甘, 你係最低grade, 我們個個都高grading過你甘之麻


大宅

積分: 1847


2405#
發表於 07-1-24 17:29 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

hinhinmummy
你去左邊樹攪事呀 , 通知聲等我支持下你呀

雪文
等我陪你一齊 :evil: :evil:, 我仔都試過類似情況... 老師派比佢地睇, 之後收番, 番黎之後話吾見左, 等我同佢翻屋搵, 仲話明明見過, 第二日返學問人先記得原來老師收番... 仲有一次係張一張工作紙貼左落b薄, 加埋原來b薄要做的野交左, 即原來要貼落a薄的功課無做啦, 咁未欠功課law, 番黎就係度搵果張工作紙, 又話記得係屋企見過, 係度發皮4, 諗左好耐先記得係佢自己貼錯薄... 你話我阿仔未仲抵 , 簡直係係度'游雲'呀

Arlene
你的英文梗係
:wave:  :wave:  :wave:


侯爵府

積分: 21395


2406#
發表於 07-1-24 17:33 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

cailford

吾駛啦, 真理永遠長存既, 其實我覺得好多人已經看佢吾順眼架啦, 不過無人夠膽出聲者, 以前試過嘈過一次架啦, 佢連人地個仔都話埋....................

我一出左聲之後, d人陸陸續續出黎插佢啦 都係我衰, 我收聲架啦................


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2407#
發表於 07-1-24 17:34 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

精湛呀.
hinhinmummy 寫道:

我聽到之後都一把火, 我同另一個同事講, 如果佢再甘講, 你大返佢, 係呀, 即係好似係公司甘, 你係最低grade, 我們個個都高grading過你甘之麻
生日月, 開心過


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2408#
發表於 07-1-24 17:36 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

cailford , 俾我抱吓 :-( :-(

我哋屋企人昨晚又係通屋同佢揾功課薄, 揾咗成個鍾, 浪費晒D時間.



我放工啦, 各位88
生日月, 開心過


別墅

積分: 795


2409#
發表於 07-1-25 10:46 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

揾功課薄

Want to ask if your kids are still swimming now?


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2410#
發表於 07-1-25 10:53 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

各位早晨

Arlene ,我仔仲係史丹福游水.只是擔心鼻水問題, 不然的話, 我會con't俾佢游.

生日月, 開心過


侯爵府

積分: 21395


2411#
發表於 07-1-25 11:32 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

alrene

我個女, 我無比swimming好耐啦, 因為一落水, 個鼻就黎了...........


別墅

積分: 795


2412#
發表於 07-1-25 11:42 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

hinhinmummny,

Do you mean sinus problems? I know people who can't swim due to skin allergy too.

I have sinus problems myself since I came back to HK. Ask your doctor if garlic concentrate would help. It helps me quite a bit. You can get it from Watsons.

Mine has stopped swimming for a month coz he's got a cut on the skin. Maybe that's why!


侯爵府

積分: 21395


2413#
發表於 07-1-25 11:50 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

alrene

佢係一落完水, 隔一排就會有鼻竇炎呀, 我都吾知點解, 佢初學swimming的時侯, 都吾會既, 還學識埋蛙式同自由式先既, 如果有的話, 點解一開始無呢

佢k3果年我就停左無再游, 甘小一之後, 學校有攪泳班, 我未吾信, 比佢去學law, 第一堂之後, 又黎................好, 我吾信, 好返之後, 又黎...................... :-(

比老公鬧左好耐, 話我好拿個女黎做test wor

依家諗住等佢再大d, 游完水, 識得自己呻返d 池水出黎先再算law


別墅

積分: 795


2414#
發表於 07-1-25 11:53 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

Umm. That's tough! Does she have asthma though? If not, she doesn't need to swim


侯爵府

積分: 21395


2415#
發表於 07-1-25 12:20 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

arlene

就係因為佢細時有氣管敏感(好聽d ), 到後期變左哮喘, 我先比佢去swimming之麻, 好鬼貴架.................

係好左兩年甘多law, 跟住又黎過, 還輪到個鼻tim, 後尾未停左law, 04年果時開始貼三伏天.............呀...............抵打啦總之...........今年應該係最後一年要貼law

希望佢平平安安, 身體健康啦

呀, 尋日返屋企, 見到佢做健康檢查張report, 要注意事項, 又係高度...........................阿囡呀阿囡, 你幾時先高d呀

佢依家還係著緊4歲的裙咋陰公 :-(


別墅

積分: 795


2416#
發表於 07-1-25 12:32 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

Sigh!

Is she 6? Do you mean she had no asthma for the 2 years that she went swimming?

Is she still on Pulmicot?

Normally kids grow out of it at this age. I am sure she will too!

It's fine for girls to be short. We call short girls cute. But short boys
:tongue:


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2417#
發表於 07-1-25 12:48 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

:-( :-( :-(

買D鈣片俾佢好些嗎 ?
hinhinmummy 寫道:

佢依家還係著緊4歲的裙咋陰公 :-(
生日月, 開心過


侯爵府

積分: 21395


2418#
發表於 07-1-25 13:44 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

ALRENE

:-( 佢07年9歲架啦 :-(

佢學swimming果兩年係有好轉, 但都係要聞氣

係貼左三伏天之後就........................抵打law

依家touch wood啦..............我當佢好抵打架啦

自我安慰時, 我都有諗過架, 矮d都好呀, 起碼第時搵老公時, 無甘難搵呀

瘦d都好呀, 第時吾駛學佢阿媽甘減肥

好阿q
minnie

佢.................唉, 我都吾明, 我們兩公婆雖然吾算高, 但都吾算矮呀, 點解佢會甘既呢, 真係搵個一年級的都高過佢呀...............出街還比人問佢係吾係讀緊k3...........係3就3啦, 不過係3年級呢


子爵府

積分: 14241


2419#
發表於 07-1-25 13:59 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

hinma

自我安慰時, 我都有諗過架, 矮d都好呀, 起碼第時搵老公時, 無甘難搵呀 <---- 我女都係咁short 呀, 我都係用呢個excuse 去安慰自己, 都唔知佢幾時先高呀

佢依家還係著緊4歲的裙咋陰公 <---- 邊個brand 既裙先???
唔知亞女幾時先會叮一聲


別墅

積分: 795


2420#
發表於 07-1-25 14:23 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

hinhinmummy,

How tall is she then? Girls normally grow faster at around 12.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo