跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 931


2421#
發表於 08-7-30 17:46 |只看該作者
我個仔而家6 歲, 九月升小一.

原文章由 szewan 於 08-7-30 17:14 發表
你仔仔幾大ar?


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2422#
發表於 08-7-31 09:45 |只看該作者
小朋友小一升邊間呀??


原文章由 Royston 於 08-7-30 17:46 發表
我個仔而家6 歲, 九月升小一.


別墅

積分: 931


2423#
發表於 08-7-31 10:19 |只看該作者
早晨呀.
我仔會讀柴天上午班. 其實心水係浸聯, 因為近屋企呀, 可惜抽唔到. 不過柴天都係我的第二選擇.
你地的小朋友係咪都三/四年級架啦?


原文章由 cc0524 於 08-7-31 09:45 發表
小朋友小一升邊間呀??


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2424#
發表於 08-7-31 11:14 |只看該作者
柴天會搬深井和, 咁咪要坐校車羅??

我仔暑假後升三年班呀!


原文章由 Royston 於 08-7-31 10:19 發表
早晨呀.
我仔會讀柴天上午班. 其實心水係浸聯, 因為近屋企呀, 可惜抽唔到. 不過柴天都係我的第二選擇.
你地的小朋友係咪都三/四年級架啦?


別墅

積分: 931


2425#
發表於 08-7-31 11:30 |只看該作者
係呀, 要等多一年先搬, 即係佢二年級.(到時會改校名為: 深井天主教小學) 我都係因為會搬新校, 所以選上午校. 有新設施, 我諗會好開心. 就算而家未搬 (係荃景圍), 我地都要搭校車呀.
我個仔同我講, 話未試過搭校車, 好想搭校車喎, 激死 ~
你仔仔係邊間呀? 麗城區?


原文章由 cc0524 於 08-7-31 11:14 發表
柴天會搬深井和, 咁咪要坐校車羅??

我仔暑假後升三年班呀!


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2426#
發表於 08-7-31 11:47 |只看該作者
學校講左出年先搬得呀?? 我仲以為佢趕得切今年搬添!!

我仔讀伍上呀!!

原文章由 Royston 於 08-7-31 11:30 發表
係呀, 要等多一年先搬, 即係佢二年級.(到時會改校名為: 深井天主教小學) 我都係因為會搬新校, 所以選上午校. 有新設施, 我諗會好開心. 就算而家未搬 (係荃景圍), 我地都要搭校車呀.
我個仔同我講, 話未試過搭校車, ...


別墅

積分: 916


2427#
發表於 08-7-31 12:10 |只看該作者
你試下二年級考浸聯插班啦,我見鄰居都係插班入浸聯。不過柴天都唔差。

原文章由 Royston 於 08-7-31 10:19 發表
早晨呀.
我仔會讀柴天上午班. 其實心水係浸聯, 因為近屋企呀, 可惜抽唔到. 不過柴天都係我的第二選擇.
你地的小朋友係咪都三/四年級架啦?


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2428#
發表於 08-7-31 12:15 |只看該作者
goody, 好耐無見你啦!!


原文章由 Goody 於 08-7-31 12:10 發表
你試下二年級考浸聯插班啦,我見鄰居都係插班入浸聯。不過柴天都唔差。


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2429#
發表於 08-7-31 12:16 |只看該作者
如果真係諗住想插班, 咁一年級就要加陪努力, 考好成績啦!!



原文章由 Goody 於 08-7-31 12:10 發表
你試下二年級考浸聯插班啦,我見鄰居都係插班入浸聯。不過柴天都唔差。


別墅

積分: 931


2430#
發表於 08-7-31 12:31 |只看該作者
浸聯實在太多人爭啦, 我地之前都有去見過, 不過衰咗啦. 百幾人爭20個位, 實在太難啦. 我諗考插班的都會有好多人呀 ~
咁柴天我諗我個仔會讀得開心, 同埋都幾適合我個仔的程度.
都要睇下佢讀成點, 再打算啦. 多謝您的意見呀.


原文章由 Goody 於 08-7-31 12:10 發表
你試下二年級考浸聯插班啦,我見鄰居都係插班入浸聯。不過柴天都唔差。


別墅

積分: 931


2431#
發表於 08-7-31 12:38 |只看該作者
係呀, 之前去考後備生, 好多小朋友都好醒目咁架. 要考插班一定要好標青啦.
我個仔讀書麻麻地~ 嘻嘻.
所以我呢個暑假都報升小一的預備班, 幫下佢. 希望唔好差得太遠啦.

你仔仔間學校, 聽其他人講都好迫讀書0下架喎, 係嗎?

原文章由 cc0524 於 08-7-31 12:16 發表
如果真係諗住想插班, 咁一年級就要加陪努力, 考好成績啦!!


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2432#
發表於 08-7-31 14:58 |只看該作者
佢都未升小學, 你又點知佢讀書唔叻呢??? 而且幼稚園同小學真係完全兩個階段!! 慢慢來吧, 或者升左小一後亞仔會有意外驚喜比你呢!!

逼唔逼呢家野就真係好難講, 而且 no pain no gain, 你要間學校既小朋友成績好, 派得好中學, 咁就自不然要付出代價, 可以想像香港的小朋友是雖然在有適當壓力下讀書, 你也會安排預備班比亞仔, 即係你都認為小朋友係要付出努力, 是嗎??

係呢, 你個仔又係邊上預備班呀?? 我仔都係二期返緊升小三既預備班呀!!


原文章由 Royston 於 08-7-31 12:38 發表
係呀, 之前去考後備生, 好多小朋友都好醒目咁架. 要考插班一定要好標青啦.
我個仔讀書麻麻地~ 嘻嘻.
所以我呢個暑假都報升小一的預備班, 幫下佢. 希望唔好差得太遠啦.

你仔仔間學校, 聽其他人講都好迫讀書0下架喎, ...


別墅

積分: 931


2433#
發表於 08-7-31 15:19 |只看該作者
希望升上小學, 他可以應付到, 至少唔好咩都唔得啦. 其實都幾擔心架, 佢個人仲好依賴, 好bb ~
你講得好0岩, 眼見別的小朋友又叻又乖, 其實背後, 父母同小朋友可能付出好多. 我唯有要他將勤補啜, 希望唔好落後人咁多攞.
我係二期啟"進"報暑期班, 因為仔仔係嫲嫲帶, 所以係屋企附近方便啲. 而且我仔一向都係啟"進" 補習.

原文章由 cc0524 於 08-7-31 14:58 發表
佢都未升小學, 你又點知佢讀書唔叻呢??? 而且幼稚園同小學真係完全兩個階段!! 慢慢來吧, 或者升左小一後亞仔會有意外驚喜比你呢!!

逼唔逼呢家野就真係好難講, 而且 no pain no gain, 你要間學校既小朋友成績好, 派 ...


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2434#
發表於 08-7-31 15:29 |只看該作者
我仔都係啟雋和!!!

你仔咁細個就補習?????? 回想我仔升小一時我都無幫佢報預備班架, 諗住升左上去先算啦!!

不過我諗你都要有心理準備, 上左小一就大人同小朋友都會好忙架啦!!


原文章由 Royston 於 08-7-31 15:19 發表
希望升上小學, 他可以應付到, 至少唔好咩都唔得啦. 其實都幾擔心架, 佢個人仲好依賴, 好bb ~
你講得好0岩, 眼見別的小朋友又叻又乖, 其實背後, 父母同小朋友可能付出好多. 我唯有要他將勤補啜, 希望唔好落後人咁多攞 ...


別墅

積分: 931


2435#
發表於 08-7-31 15:59 |只看該作者
咁0岩0既, 哈哈.
咁你仔仔係咪平時都會係啟雋補習架? 定係只係上暑期班?
因為係佢k2的時候, 幼稚園有觀課架, 我見到他的同學好多野都識, 但我仔就唔識, 咁我地自己教又同佢傷和氣, 最後就去咗啟雋補習攞, 不過補咗之後, 係好咗好多0既. 所以一路keep 住.
我都怕升咗上小學唔知應唔應付到呀~ 有咩提點下我呀.


原文章由 cc0524 於 08-7-31 15:29 發表
我仔都係啟雋和!!!

你仔咁細個就補習?????? 回想我仔升小一時我都無幫佢報預備班架, 諗住升左上去先算啦!!

不過我諗你都要有心理準備, 上左小一就大人同小朋友都會好忙架啦!!

...


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2436#
發表於 08-7-31 16:23 |只看該作者
我仔只係上暑期班, 佢平時無補習架!!

我邊有資格提你呀!! 我都係一路教一路學咋!
不過自從亞仔上左小學, 我就覺得我一生人未試過咁恨放暑假羅!!!



原文章由 Royston 於 08-7-31 15:59 發表
咁0岩0既, 哈哈.
咁你仔仔係咪平時都會係啟雋補習架? 定係只係上暑期班?
因為係佢k2的時候, 幼稚園有觀課架, 我見到他的同學好多野都識, 但我仔就唔識, 咁我地自己教又同佢傷和氣, 最後就去咗啟雋補習攞, 不過補咗之 ...


別墅

積分: 931


2437#
發表於 08-7-31 16:51 |只看該作者
咁叻仔, 唔駛補習 ~
您係咪唔駛返工, 只係照顧個仔呀?
呵呵, 點會無資格喎, 起碼您小朋友已經係小學生啦.
我以前都無上bk架, 而家得閒就會上, 真係可以知多好多. 各位媽咪都好好, 好樂意分享.
點解你會話恨放暑假0既? 小學真係會忙得咁緊要?


原文章由 cc0524 於 08-7-31 16:23 發表
我仔只係上暑期班, 佢平時無補習架!!

我邊有資格提你呀!! 我都係一路教一路學咋!
不過自從亞仔上左小學, 我就覺得我一生人未試過咁恨放暑假羅!!!



...


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2438#
發表於 08-7-31 17:04 |只看該作者
唔洗補習唔代表佢叻!! 可能係佢媽咪我叻!

(講笑咋!!!)





原文章由 Royston 於 08-7-31 16:51 發表
咁叻仔, 唔駛補習 ~
您係咪唔駛返工, 只係照顧個仔呀?
呵呵, 點會無資格喎, 起碼您小朋友已經係小學生啦.
我以前都無上bk架, 而家得閒就會上, 真係可以知多好多. 各位媽咪都好好, 好樂意分享.
...


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2439#
發表於 08-7-31 17:07 |只看該作者
我有返工架, 我諗你都係有返工既, 係咪???
所以我只有係返緊工既時候上 BK 咋, 一放工返到屋企, 我就唔再係我自己既, 已經賣斷左比亞仔啦!!

點解我咁鍾意放暑假??? 咪就係因為唔洗一放工就趕頭趕命咁返屋企, 睇功課, 溫默書, 溫測驗羅!!!



原文章由 Royston 於 08-7-31 16:51 發表
咁叻仔, 唔駛補習 ~
您係咪唔駛返工, 只係照顧個仔呀?
呵呵, 點會無資格喎, 起碼您小朋友已經係小學生啦.
我以前都無上bk架, 而家得閒就會上, 真係可以知多好多. 各位媽咪都好好, 好樂意分享.
...


別墅

積分: 931


2440#
發表於 08-7-31 17:35 |只看該作者
哈哈, 你又要返工, 又要教仔仔, 當然係叻啦. 我真係唔得.....嗚嗚.
我都係要返工架, 因為有奶奶睇住, 我一向都好自由. 但到佢上到 K3 的時候, 我放工後都要盡量返屋企跟下佢啲功課, 就算係約朋友都會揀星期五攞. 原理同你恨放暑假一樣, 可以唔駛趕住返去睇佢啲功課, 如果唔係佢就好夜先有得訓啦.
我諗佢升咗小學, 我的自由度會變成....零.....啦.

原文章由 cc0524 於 08-7-31 17:07 發表
我有返工架, 我諗你都係有返工既, 係咪???
所以我只有係返緊工既時候上 BK 咋, 一放工返到屋企, 我就唔再係我自己既, 已經賣斷左比亞仔啦!!

點解我咁鍾意放暑假??? 咪就係因為唔洗一放工就趕頭趕命咁返屋企 ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo