在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2421#
發表於 09-1-15 12:17 |只看該作者
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-15 11:44 發表
唉, 我就比人煩死, d野改二十萬次, 麻Q煩!!!!!

大家都咁上下啦.
前排走完貨, 果下就日日都緊有間廠話唔夠, 補到傻左呀


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2422#
發表於 09-1-15 12:19 |只看該作者
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-15 11:45 發表
紅磡好唔好呢? 大家都近, 有隧巴, 又有KCR

無問題呀, 邊樹呀


珍珠宮

積分: 40434


2423#
發表於 09-1-15 12:32 |只看該作者
原帖由 tattat 於 09-1-15 12:17 發表

大家都咁上下啦.
前排走完貨, 果下就日日都緊有間廠話唔夠, 補到傻左呀


唔係check過先寄ga??????


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2424#
發表於 09-1-15 12:41 |只看該作者
原帖由 phibow 於 09-1-15 12:32 發表


唔係check過先寄ga??????

正常係. 不過我地D野太濕粹, 佢話唔夠唔比佢, 到時走唔到貨就D客同我老細嘈呢.


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2425#
發表於 09-1-15 14:21 |只看該作者
食飽飽LU

家下就


珍珠宮

積分: 40434


2426#
發表於 09-1-15 14:34 |只看該作者
原帖由 tattat 於 09-1-15 14:21 發表
食飽飽LU

家下就


我老娘係公司, 所以都


男爵府

積分: 8378


2427#
發表於 09-1-15 14:41 |只看該作者
hi phibow
堯堯網站Part IIDec 18, 2004 2.43 kgJan 19, 2005 3.53 kgFeb 22, 2005 4.75 kgApr 02, 2005 5.90 kg (連衫)Apr 22, 2005 6.12 kgMay 30, 2005 7.00 kg (連衫)Jun 30, 2005 7.50 kg (連衫) 70cm長Aug 01, 2005 7.60 kg (連衫)


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2428#
發表於 09-1-15 14:47 |只看該作者
hihi!
團年邊日我都應該 ok,but..... 紅磡呢..... 我就唔太就腳呀好似,因我冇車返.......


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2429#
發表於 09-1-15 14:49 |只看該作者
原帖由 phibow 於 09-1-15 14:34 發表


我老娘係公司, 所以都

我老老就未返, 應該都差不多呀.

呢D天氣真係好好訓, 每朝我都唔願離開張床, 連為為都係, 同佢換哂片同衫, 都依然係訓緊架


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2430#
發表於 09-1-15 14:50 |只看該作者
原帖由 ChingChing730 於 09-1-15 14:47 發表
hihi!
團年邊日我都應該 ok,but..... 紅磡呢..... 我就唔太就腳呀好似,因我冇車返.......

HIHI CHING, 又幾日無見你.

IC. 咁呀, 一係就去返尖咀OR MK啦. 邊日呢, 就未定, 可能會21號呀


珍珠宮

積分: 40434


2431#
發表於 09-1-15 14:57 |只看該作者
原帖由 LuLuBB 於 09-1-15 14:41 發表
hi phibow


你唔好hi完, 就閃左去先得ga


珍珠宮

積分: 40434


2432#
發表於 09-1-15 14:59 |只看該作者
原帖由 tattat 於 09-1-15 14:49 發表

我老老就未返, 應該都差不多呀.

呢D天氣真係好好訓, 每朝我都唔願離開張床, 連為為都係, 同佢換哂片同衫, 都依然係訓緊架


為為咁好訓, 訓到比人攪都唔醒
我尋晚訓得麻麻地咋, 1來比人卷走左張被, 2來半夜消防鐘響


珍珠宮

積分: 40434


2433#
發表於 09-1-15 15:01 |只看該作者
原帖由 ChingChing730 於 09-1-15 14:47 發表
hihi!
團年邊日我都應該 ok,but..... 紅磡呢..... 我就唔太就腳呀好似,因我冇車返.......


你去同返家都唔就腳wor
咁都好mk/tst比較好


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


2434#
發表於 09-1-15 15:01 |只看該作者
尋晚我grandma係老人院跌親, 我做代表去take care佢, gau到今朝3am先返到去...


原帖由 phibow 於 09-1-15 14:59 發表


為為咁好訓, 訓到比人攪都唔醒
我尋晚訓得麻麻地咋, 1來比人卷走左張被, 2來半夜消防鐘響


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


2435#
發表於 09-1-15 15:02 |只看該作者
等我幫你search下 ^^

or 應該話...

search 一個近KCR 又有車出香港, 又有車出TW既地方 ^^

原帖由 ChingChing730 於 09-1-15 14:47 發表
hihi!
團年邊日我都應該 ok,but..... 紅磡呢..... 我就唔太就腳呀好似,因我冇車返.......


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


2436#
發表於 09-1-15 15:04 |只看該作者
唉 ~ 我做到好無MOOD呀...



食飯o個日,你地想唔想試下我d包包... hehe,,,

我應該問, 你地可唔可以試下我d包包...


珍珠宮

積分: 40434


2437#
發表於 09-1-15 15:14 |只看該作者
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-15 15:01 發表
尋晚我grandma係老人院跌親, 我做代表去take care佢, gau到今朝3am先返到去...


你grandma冇事麻
老人家趺親手尾好長
希望佢早日好返


男爵府

積分: 8378


2438#
發表於 09-1-15 15:14 |只看該作者
原帖由 phibow 於 09-1-15 14:57 發表


你唔好hi完, 就閃左去先得ga


我無閃呀....
堯堯網站Part IIDec 18, 2004 2.43 kgJan 19, 2005 3.53 kgFeb 22, 2005 4.75 kgApr 02, 2005 5.90 kg (連衫)Apr 22, 2005 6.12 kgMay 30, 2005 7.00 kg (連衫)Jun 30, 2005 7.50 kg (連衫) 70cm長Aug 01, 2005 7.60 kg (連衫)


珍珠宮

積分: 40434


2439#
發表於 09-1-15 15:15 |只看該作者
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-15 15:04 發表
唉 ~ 我做到好無MOOD呀...



食飯o個日,你地想唔想試下我d包包... hehe,,,

我應該問, 你地可唔可以試下我d包包...


做到好冇mood, 同你d包包有咩關係

試丫, 不過唔好預備太多wor


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2440#
發表於 09-1-15 15:15 |只看該作者
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-15 15:01 發表
尋晚我grandma係老人院跌親, 我做代表去take care佢, gau到今朝3am先返到去...

佢好 d 未呀?希望佢快快好返啦!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo