跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2421#
發表於 09-1-26 01:23 |只看該作者
原帖由 elkykit 於 09-1-26 01:20 發表
..
我都祝Wallace快高長大, 身體健康呀

嘩~乜大家咁夜都未瞓呀?


伯爵府

積分: 18922


2422#
發表於 09-1-26 01:39 |只看該作者

係啦, 我仲以為訓晒添....


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


2423#
發表於 09-1-26 02:18 |只看該作者
HI~
恭喜發財~
身體健康~
牛年進步~
心想事成~


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


2424#
發表於 09-1-28 00:22 |只看該作者

好耐冇同你地傾啦~
呢排各位靚太應該會好忙,同好多節目
我琴日同c6,亞大,亞二去左澳門玩煙花
我2個女超開心...因為亞三未有証件去唔到...出年一定帶埋佢去


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


2425#
發表於 09-1-28 22:56 |只看該作者
有冇人呀??:lol :lol


伯爵府

積分: 18922


2426#
發表於 09-1-29 16:25 |只看該作者
好耐無入黎傾喇....


我年初一到今日都有節目....年初一先返左mami度, 之後就去老公阿婆度, 年初二我同wallace兩個返mami度食飯, 尋日就有朋友上黎拜年, 一陣又有朋友上黎拜年同打邊爐....之後聽日又返99度食飯, 本來初六團拜, 依家cancel左, 所以未知去邊, 或者返mami度同佢食飯~~

你地呢幾日一定都好忙喇~~ 過埋年我地再可以上黎傾過~~


禁止訪問

積分: 7207


2427#
發表於 09-1-30 12:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2428#
發表於 09-1-30 18:21 |只看該作者
原帖由 jenny媽媽 於 09-1-30 12:50 發表
恭喜發財!祝你身體健康!事事如意!Wallace聽教聽話!夫妻恩愛!
年初六不如我地睇吓有邊個係得閒既就約出o黎飲茶咯好嘛!

jenny,
sorry ar...
我見大家呢日都唔ok..
我已經約o左朋友了...


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2429#
發表於 09-1-30 18:22 |只看該作者
各位...
呢個新年假期..
雖然未至於日日去街..
但都覺得好充實...過得好開心呢~

等大家得閒..我地再傾呀~
我諗都要等到下星期一了....


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2430#
發表於 09-1-30 18:28 |只看該作者
唔知大家有冇睇到呢單新聞呢?

http://appledaily.atnext.com/template/apple/art_main.cfm?iss_id=20090130&sec_id=4104&subsec_id=11866&art_id=12146313


伯爵府

積分: 18922


2431#
發表於 09-1-31 01:06 |只看該作者
原帖由 jenny媽媽 於 09-1-30 12:50 PM 發表


恭喜發財!祝你身體健康!事事如意!Wallace聽教聽話!夫妻恩愛!
年初六不如我地睇吓有邊個係得閒既就約出o黎飲茶咯好嘛!



jenny媽, 唔好意思依家先reply你, 我聽日都唔得閒呀...所以我諗我地既gathering又要遲d喇...


伯爵府

積分: 18922


2432#
發表於 09-1-31 01:08 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-1-30 06:28 PM 發表
唔知大家有冇睇到呢單新聞呢?

http://appledaily.atnext.com/template/apple/art_main.cfm?iss_id=20090130&sec_id=4104&subsec_id=11866&art_id=12146313



真係大吉利是咩.... 咁都玩一餐...


禁止訪問

積分: 5956


2433#
發表於 09-1-31 12:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2434#
發表於 09-1-31 13:56 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-1-31 01:08 發表

真係大吉利是咩.... 咁都玩一餐...

唔知係咪呢個原因..
好多人都搬走o左呀~

我尋日去睇完黃大仙宿舍..
撞o岩隔離地盤打緊樁...
嘩..真係好嘈....雖則話每日只有兩段時間打..
12pm-1:30pm and 3pm-4:30pm
但我同老公都覺得好難頂!!
如果老公返夜,咪唔洗瞓???!!!

不過,佢個兩房間格真係好好,我地都好鍾意..
尤其係個廚房,真係好大,
但唔知隔離地盤仲要嘈幾耐呢???


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2435#
發表於 09-1-31 13:58 |只看該作者
原帖由 IPBB 於 09-1-31 12:37 發表
係囉, 條友仔係米 short short 地架.. !
宿舍D人真係慘.. 比佢搞D咁既野出黎.. !

我尋日去睇單位..
都見有記者o係門口問住宿舍o既人..
我諗都係關於呢單野.....


伯爵府

積分: 18922


2436#
發表於 09-1-31 22:03 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-1-31 01:56 PM 發表

唔知係咪呢個原因..
好多人都搬走o左呀~

我尋日去睇完黃大仙宿舍..
撞o岩隔離地盤打緊樁...
嘩..真係好嘈....雖則話每日只有兩段時間打..
12pm-1:30pm and 3pm-4:30pm
但我同老公都覺得好難頂!!
如果老公返夜,咪唔 ...


咁有幾多房呀? 廚房真係好大架?
不過最衰要咁高分啦.....


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2437#
發表於 09-1-31 22:04 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-1-31 22:03 發表
咁有幾多房呀? 廚房真係好大架?
不過最衰要咁高分啦.....

你想唔想睇吓o的相呀?
我post o左上facebook ar~


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2438#
發表於 09-1-31 22:09 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-1-31 22:03 發表
咁有幾多房呀? 廚房真係好大架?
不過最衰要咁高分啦.....

佢有三隻單位..
一隻兩房- H grade
一隻三房(其中一間房超細)- G grade
一隻三房(一間房大,兩間房細,但都ok)-F grade

G grade 最唔實用!

[ 本帖最後由 ChristieMing 於 09-1-31 22:15 編輯 ]


伯爵府

積分: 18922


2439#
發表於 09-1-31 22:15 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-1-31 10:04 PM 發表

你想唔想睇吓o的相呀?
我post o左上facebook ar~



好呀, 我想睇呀~~

咩原來G最唔實用呀? 係咪因為有一間房好細呀? 細到點呀?


伯爵府

積分: 18922


2440#
發表於 09-1-31 22:18 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-1-31 10:09 PM 發表

佢有三隻單位..
一隻兩房- H grade
一隻三房(其中一間房超細)- G grade
一隻三房(一間房大,兩間房細,但都ok)-F grade

G grade 最唔實用!



早兩日同老公經過黃大仙宿舍, 我話係度住真係方便, 落車行過黎就到屋企...不過我老公話係就係方便, 不過衰在外表唔靚, 真係比佢激死....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo