立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 20768
原帖由 elkykit 於 09-1-26 01:20 發表 .. 我都祝Wallace快高長大, 身體健康呀
伯爵府
積分: 18922
積分: 16416
禁止訪問
積分: 7207
原帖由 jenny媽媽 於 09-1-30 12:50 發表 恭喜發財!祝你身體健康!事事如意!Wallace聽教聽話!夫妻恩愛! 年初六不如我地睇吓有邊個係得閒既就約出o黎飲茶咯好嘛!
原帖由 jenny媽媽 於 09-1-30 12:50 PM 發表 恭喜發財!祝你身體健康!事事如意!Wallace聽教聽話!夫妻恩愛! 年初六不如我地睇吓有邊個係得閒既就約出o黎飲茶咯好嘛!
原帖由 ChristieMing 於 09-1-30 06:28 PM 發表 唔知大家有冇睇到呢單新聞呢? http://appledaily.atnext.com/template/apple/art_main.cfm?iss_id=20090130&sec_id=4104&subsec_id=11866&art_id=12146313
積分: 5956
原帖由 julieann 於 09-1-31 01:08 發表 真係大吉利是咩.... 咁都玩一餐...
原帖由 IPBB 於 09-1-31 12:37 發表 係囉, 條友仔係米 short short 地架.. ! 宿舍D人真係慘.. 比佢搞D咁既野出黎.. !
原帖由 ChristieMing 於 09-1-31 01:56 PM 發表 唔知係咪呢個原因.. 好多人都搬走o左呀~ 我尋日去睇完黃大仙宿舍.. 撞o岩隔離地盤打緊樁... 嘩..真係好嘈....雖則話每日只有兩段時間打.. 12pm-1:30pm and 3pm-4:30pm 但我同老公都覺得好難頂!! 如果老公返夜,咪唔 ...
原帖由 julieann 於 09-1-31 22:03 發表 咁有幾多房呀? 廚房真係好大架? 不過最衰要咁高分啦.....
原帖由 ChristieMing 於 09-1-31 10:04 PM 發表 你想唔想睇吓o的相呀? 我post o左上facebook ar~
原帖由 ChristieMing 於 09-1-31 10:09 PM 發表 佢有三隻單位.. 一隻兩房- H grade 一隻三房(其中一間房超細)- G grade 一隻三房(一間房大,兩間房細,但都ok)-F grade G grade 最唔實用!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy