跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8096


2421#
發表於 05-8-3 13:58 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

KIU媽,
你又係既...你honey dup你梗有原因啦..仲要問~~~~
Astrid 寫道:
哼 ~~~ 今日人地都唔得閒 :tongue: :tongue:


大宅

積分: 2756


2422#
發表於 05-8-3 14:24 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

該用戶已被刪除

2423#
發表於 05-8-3 15:00 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3484


2424#
發表於 05-8-3 15:18 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

吉吉~~

我岩岩就係0係度燒緊俾你啊!!
DVD-R你睇唔睇到的?!


大宅

積分: 3484


2425#
發表於 05-8-3 15:19 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

MAY~~~
咁下次再約你唱啦 :-(
gemini 寫道:
KIU媽,
我出到黎佢地都差唔多走啦, 佢地聽日要番工呀~~~


大宅

積分: 3484


2426#
發表於 05-8-3 15:20 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院


博佢再揼我丫嘛!

vickym 寫道:
KIU媽,
你又係既...你honey dup你梗有原因啦..仲要問~~~~[quote]
Astrid 寫道:
哼 ~~~ 今日人地都唔得閒 :tongue: :tongue:
[/quote]


大宅

積分: 3484


2427#
發表於 05-8-3 15:22 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

HONEY~~~~~~~~~~~~~~~

你得閒我再同你去唱過啊0下!!!!!乖啊0下!!!!


子爵府

積分: 12712


2428#
發表於 05-8-3 16:09 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

HI HI


子爵府

積分: 12712


2429#
發表於 05-8-3 16:12 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

奀奀, 我換左果D係舊野黎架, 佢有一隻新野, D線係鬈架, 波浪咁架,佢都未織辦出黎睇添


子爵府

積分: 12712


2430#
發表於 05-8-3 16:16 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

我都訓到11點幾呀, 琴晚訓唔著, 睇帶睇到3點都唔眼訓呀, 飲左D茶, 眼光光呀
acintl 寫道:

我訓到成1點先起身


子爵府

積分: 12712


2431#
發表於 05-8-3 16:24 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

校長: 你d冷想我點處置佢呢???? 擺住係我度先啦, 到冬天我先織架, 你係唔係織我果件呀????


男爵府

積分: 5932


2432#
發表於 05-8-3 20:34 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

:-( :-( :-( :-( :-(


kiu媽 寫道:
HONEY~~~~~~~~~~~~~~~

你得閒我再同你去唱過啊0下!!!!!乖啊0下!!!!


男爵府

積分: 5932


2433#
發表於 05-8-3 20:35 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

都係我唔好 ..... 係咁隊你 :mrgreen:

563angela 寫道:
我都訓到11點幾呀, 琴晚訓唔著, 睇帶睇到3點都唔眼訓呀, 飲左D茶, 眼光光呀[quote]
acintl 寫道:

我訓到成1點先起身
[/quote]


伯爵府

積分: 18746


2434#
發表於 05-8-3 21:29 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

hihi

33,
我過2日過去,你仲有冇野買呀?????
563angela 寫道:
奀奀, 我換左果D係舊野黎架, 佢有一隻新野, D線係鬈架, 波浪咁架,佢都未織辦出黎睇添


伯爵府

積分: 15560


2435#
發表於 05-8-3 21:53 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

各位:

我個女有以下HELLO KITTY襟章多左, 想換其他襟章, 如大家想換就PM我啦!

多左:
I THINK OF YOU(特別版) X 5
Take Care of Yourself(特別版) X1
SINAPORE X 4
SRI LANKA x 1
INDIA X 1
INDONESIA X 1
FRANCE X 1
USA X 1

想換:
墨西哥
巴西
葡萄牙
意大利
荷蘭


伯爵府

積分: 15354


2436#
發表於 05-8-3 22:48 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院



































17/1~2.81kg;17/2~3.41kg;18/3~5.5kg;29/4~7kg;30/5~7.53kg;17/6~8.1kg;22/7~8.8kg;31/8~9kg;30/9~9.4kg;28/10~9.7kg;29/11~10.3kg;30/12~10.9kg;16/1~10.8kg;28/2~11.3kg;31/3~11kg;30/4~11kg;31/5~12kg;30/6~12kg;17/7~12kg;30/8~12kg21/9~12.7kg;27/10~13kg;29/11~13.5kg;2/1~13.5kg;28/2~13.5kg;13/4~13.25kg


伯爵府

積分: 15354


2437#
發表於 05-8-3 23:09 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

冇人... 閃~~~
眼瞓

33, 奀奀,
唉... 未諗到點算好



































17/1~2.81kg;17/2~3.41kg;18/3~5.5kg;29/4~7kg;30/5~7.53kg;17/6~8.1kg;22/7~8.8kg;31/8~9kg;30/9~9.4kg;28/10~9.7kg;29/11~10.3kg;30/12~10.9kg;16/1~10.8kg;28/2~11.3kg;31/3~11kg;30/4~11kg;31/5~12kg;30/6~12kg;17/7~12kg;30/8~12kg21/9~12.7kg;27/10~13kg;29/11~13.5kg;2/1~13.5kg;28/2~13.5kg;13/4~13.25kg


伯爵府

積分: 18746


2438#
發表於 05-8-3 23:16 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

可樂,
你單拖帶唔得咩???


伯爵府

積分: 17567


2439#
發表於 05-8-3 23:17 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


子爵府

積分: 12712


2440#
發表於 05-8-3 23:59 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo