立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 8952
瑪瑙宮
積分: 135797
mango22 發表於 11-12-13 13:10 Strong white 以我所知是高筋白麵粉,唔係強白!
大宅
積分: 4937
pwlyee 發表於 11-12-13 14:23 各位,我訂了 P仔麫包機,請問500W的火牛有幾大?
積分: 8867
hallonatalie 發表於 11-12-13 14:24 hinhin_ma 可以, 我有本書話傳統港式麵包係用中筋.... 發表於 半小時前
hallonatalie 發表於 11-12-13 14:41 差不多有半部麵包機咁上下喇 ~~
禁止訪問
積分: 33268
cat_man_man 發表於 11-12-13 14:59 聽講都係日本食譜先咁講究要高筋, 你用緊都無問題, 無大問題吧~ 我經你提一提, 再SEARCH, 真係唔好用漂過 ...
hallonatalie 發表於 11-12-13 15:29 我就之前整開 cookies & cakes, 用慣日本低筋粉, 之後今年發生洩漏輻射呢單野, 就轉用其他地方嘅低筋粉, 台 ...
pwlyee 發表於 11-12-13 15:17 想不到會咁大!
cat_man_man 發表於 11-12-13 15:48 都訂咗機, 買個架向高發展啦一係~
hallonatalie 發表於 11-12-13 15:54 其實有個唔水拖火牛的辦法 ............ 都係唔講喇, 既然大家已買咗機, 就唔好諗咁多, 拖隻牛就拖喇 ~~ :h ...
cat_man_man 發表於 11-12-13 16:03 快d 講~ 我可以買多部比自己的~
侯爵府
積分: 23337
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy