烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   198


男爵府

積分: 8952


2421#
發表於 11-12-13 13:10 |只看該作者

回覆:hallonatalie 的帖子

Strong white 以我所知是高筋白麵粉,唔係強白!




瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2422#
發表於 11-12-13 13:17 |只看該作者
mango22 發表於 11-12-13 13:10
Strong white 以我所知是高筋白麵粉,唔係強白!
咁 Plain White 呢隻, 係咪低筋麵粉呢 ?

我都攪唔清, 一見到強白, 就諗起漂白咋 ~~ mouth:


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2423#
發表於 11-12-13 13:30 |只看該作者
本帖最後由 hallonatalie 於 11-12-13 13:31 編輯

Plain White 即係中筋粉, 咁可以做包包嗎 ?


類別 (筋度) 粗蛋白質 主要用途

Strong Flour(高筋麵粉) 17% 以上 酵母麵包、泡芙

Plain Flour(中筋麵粉) 10% 以上 部分餅乾及醬料

Soft Flour(低筋麵粉) 8% 以下 蛋糕、餅乾

也有部分廠商稱之為 Biscuit Flour 或 Cake Flour 或 Pastry Flour

類別 (含麩皮) 出粉率 Extraction Rate 顏色 Colour

Wholemeal Flour(全麥麵粉) 100% 100% 原麥,含麩皮成份,顏色淡棕色

Brown Flour(半全麥麵粉 ) 85% - 90% 從全麥麵粉中移去 10%-15% 的麩皮,顏色淡棕色

White Flour(白麵粉) 70% - 75% 移去部分的麩皮、小麥胚芽、脂肪、礦物質等等,顏色為白色

參考資料 www.ebake.dyn.dhs.org

點評

hinhin_ma  可以, 我有本書話傳統港式麵包係用中筋....  發表於 11-12-13 13:42


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2424#
發表於 11-12-13 13:35 |只看該作者
即刻要落街買粉先得喇 ~~


大宅

積分: 4937


2425#
發表於 11-12-13 14:23 |只看該作者
各位,我訂了 P仔麫包機,請問500W的火牛有幾大?


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2426#
發表於 11-12-13 14:24 |只看該作者
hinhin_ma 可以, 我有本書話傳統港式麵包係用中筋.... 發表於 半小時前


咁都好 d, 唔洗 side 咗佢 ~~

我整 cookies 只用低筋, 又唔會用中筋粉去整, 真係唔得的話, weekend 就用咗來整 cookies 就算 ~~ mouth:


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2427#
發表於 11-12-13 14:41 |只看該作者
pwlyee 發表於 11-12-13 14:23
各位,我訂了 P仔麫包機,請問500W的火牛有幾大?
差不多有半部麵包機咁上下喇 ~~


男爵府

積分: 8867


2428#
發表於 11-12-13 14:59 |只看該作者
hallonatalie 發表於 11-12-13 14:24
hinhin_ma 可以, 我有本書話傳統港式麵包係用中筋.... 發表於 半小時前
聽講都係日本食譜先咁講究要高筋, 你用緊都無問題, 無大問題吧~

我經你提一提, 再SEARCH, 真係唔好用漂過的粉
橫掂都要買粉, 都係想買隻好D 的粉~~
好喜歡係度同大家交流哦~~ 呵呵呵呵~~

點評

hallonatalie    發表於 11-12-13 15:27


男爵府

積分: 8867


2429#
發表於 11-12-13 15:00 |只看該作者
mango22 發表於 11-12-13 13:10
Strong white 以我所知是高筋白麵粉,唔係強白!

咩係強白?

點評

hallonatalie  中文照譯咋 ~~   發表於 11-12-13 15:30


男爵府

積分: 8867


2430#
發表於 11-12-13 15:02 |只看該作者
hallonatalie 發表於 11-12-13 14:41
差不多有半部麵包機咁上下喇 ~~

係.. 無隻牛, 差唔多可以放多部麵包機...

點評

hallonatalie    發表於 11-12-13 15:29


大宅

積分: 4937


2431#
發表於 11-12-13 15:17 |只看該作者
hallonatalie 發表於 11-12-13 14:41
差不多有半部麵包機咁上下喇 ~~

想不到會咁大!


禁止訪問

積分: 33268

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


2432#
發表於 11-12-13 15:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2433#
發表於 11-12-13 15:29 |只看該作者
cat_man_man 發表於 11-12-13 14:59
聽講都係日本食譜先咁講究要高筋, 你用緊都無問題, 無大問題吧~

我經你提一提, 再SEARCH, 真係唔好用漂過 ...
我就之前整開 cookies & cakes, 用慣日本低筋粉, 之後今年發生洩漏輻射呢單野, 就轉用其他地方嘅低筋粉, 台灣粉係無咁白架, 帶黃嘅, 所以先諗起 d 粉會唔會都漂白過架 ~~


男爵府

積分: 8867


2434#
發表於 11-12-13 15:46 |只看該作者
hallonatalie 發表於 11-12-13 15:29
我就之前整開 cookies & cakes, 用慣日本低筋粉, 之後今年發生洩漏輻射呢單野, 就轉用其他地方嘅低筋粉, 台 ...

有時, 知得愈多, 愈覺得周邊食材好唔安全...
都係樣樣食D, 溝淡風險....

點評

hallonatalie    發表於 11-12-13 15:50


男爵府

積分: 8867


2435#
發表於 11-12-13 15:48 |只看該作者
pwlyee 發表於 11-12-13 15:17
想不到會咁大!

都訂咗機, 買個架向高發展啦一係~


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2436#
發表於 11-12-13 15:54 |只看該作者
cat_man_man 發表於 11-12-13 15:48
都訂咗機, 買個架向高發展啦一係~
其實有個唔水拖火牛的辦法 ............ 都係唔講喇, 既然大家已買咗機, 就唔好諗咁多, 拖隻牛就拖喇 ~~


男爵府

積分: 8867


2437#
發表於 11-12-13 16:03 |只看該作者
hallonatalie 發表於 11-12-13 15:54
其實有個唔水拖火牛的辦法 ............ 都係唔講喇, 既然大家已買咗機, 就唔好諗咁多, 拖隻牛就拖喇 ~~ :h ...

快d 講~ 我可以買多部比自己的~


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2438#
發表於 11-12-13 16:05 |只看該作者
cat_man_man 發表於 11-12-13 16:03
快d 講~ 我可以買多部比自己的~
唔好迫我啦 ~~


侯爵府

積分: 23337

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


2439#
發表於 11-12-13 16:09 |只看該作者
hallonatalie 發表於 11-12-13 15:54
其實有個唔水拖火牛的辦法 ............ 都係唔講喇, 既然大家已買咗機, 就唔好諗咁多, 拖隻牛就拖喇 ~~ :h ...

人小小講嚟天吓啦


侯爵府

積分: 23337

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


2440#
發表於 11-12-13 16:10 |只看該作者
hallonatalie 發表於 11-12-13 14:41
差不多有半部麵包機咁上下喇 ~~

我覺得唔係好大咋喎,冇半部機咁大喎

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo